Originally posted by MRX
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Kellään kertoo kokemusta nuista etuiskarin säädettävistä yläpäistä? Pitäs semmoset ostaa niin sais alustan muutoskatastettua, ei pysyny keulan camberit sallituissa rajoissa
Leave a comment:
-
-
Mitenkäs väki on laittanu ta:ssa jousen jäykkyyden? Itsellö on nyt melkei alimmassa nii huomasin rttä säätömutterit ottaa melkei vanteesee kiinni, ei varmaan ole 5mm rakoa :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |makke View PostLuin tämän koko threadin läpi, kun uusia takajousia etsin.
Mulla on Konin korkeus- ja jäykkyyssäädettävä yellow sport alustasarja kiinni. Takana on ollut Konin iskarit ja M-sportin jouset 7 vuotta (60 tkm).
Otin nyt takaiskarit irti, kun ajattelin säätää jäykemmäksi ja toinen on näköjään ihan finaalissa. Itse jäykkyydensäätö toimii, eli mitä jäykempi niin sitä jäykempi se on, mutta kun iskarin painaa pohjaan niin se ei palaudu muuta kuin vetämällä, ihan sama onko säätö jäykässä vai löysässä.
Nyt tarvitsen siis uudet taka-iskarit ja takajouset.
Takana on 265/30r19 rengastus 10" leveellä vanteella. ET35 ja kaaret on levitetty. Silti aina on raapinut noilla konin iskareilla ja M-sportin jousilla.
Mamasanilta saa noita BC Racingin vaihtojousia, mutta ei mulla ole hajuakaan mikä noista vastais suunnilleen M-sport-jousien madallusta, mutta olisivat jäykemmät. Tilaanko jotkut tuollaiset vai jotkut muut?
Ja mitä takaiskareita suosittelisitte? Noi Konin sportit on aika hintavia, STR:ää saisi halvemmalla. Ei toki ole jäykkyyssäädettävät. Kai se olisi hyvä että olisi saman merkkiset iskarit myös takana? Etupää on ok, siihen ei tarvitse koskea.
Auttakaa miestä hädässä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jygga View Post^Oranssit iskarit?
Mulla on ollut vajaan vuoden STR.T kitti H&R jousilla alla eikä valittamista.
En sitten tiedä mihin olet tottunut. Mitä laitoit Konien tilalle jos oli kerran surkeat? :think
Edessä minullakin Konin STR iskarit pelaa hyvin, siellä on nytkin sellaiset.
Leave a comment:
-
-
Mites noussa ta tekniksissä on se ohjuri härdelli? Pitääjö sitä hioo pienemmäks vai miten?
Leave a comment:
-
-
^Oranssit iskarit?
Mulla on ollut vajaan vuoden STR.T kitti H&R jousilla alla eikä valittamista.
En sitten tiedä mihin olet tottunut. Mitä laitoit Konien tilalle jos oli kerran surkeat? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |makke View PostJa mitä takaiskareita suosittelisitte? Noi Konin sportit on aika hintavia, STR:ää saisi halvemmalla. Ei toki ole jäykkyyssäädettävät. Kai se olisi hyvä että olisi saman merkkiset iskarit myös takana? Etupää on ok, siihen ei tarvitse koskea.
Leave a comment:
-
-
Luin tämän koko threadin läpi, kun uusia takajousia etsin.
Mulla on Konin korkeus- ja jäykkyyssäädettävä yellow sport alustasarja kiinni. Takana on ollut Konin iskarit ja M-sportin jouset 7 vuotta (60 tkm).
Otin nyt takaiskarit irti, kun ajattelin säätää jäykemmäksi ja toinen on näköjään ihan finaalissa. Itse jäykkyydensäätö toimii, eli mitä jäykempi niin sitä jäykempi se on, mutta kun iskarin painaa pohjaan niin se ei palaudu muuta kuin vetämällä, ihan sama onko säätö jäykässä vai löysässä.
Nyt tarvitsen siis uudet taka-iskarit ja takajouset.
Takana on 265/30r19 rengastus 10" leveellä vanteella. ET35 ja kaaret on levitetty. Silti aina on raapinut noilla konin iskareilla ja M-sportin jousilla.
Mamasanilta saa noita BC Racingin vaihtojousia, mutta ei mulla ole hajuakaan mikä noista vastais suunnilleen M-sport-jousien madallusta, mutta olisivat jäykemmät. Tilaanko jotkut tuollaiset vai jotkut muut?
Ja mitä takaiskareita suosittelisitte? Noi Konin sportit on aika hintavia, STR:ää saisi halvemmalla. Ei toki ole jäykkyyssäädettävät. Kai se olisi hyvä että olisi saman merkkiset iskarit myös takana? Etupää on ok, siihen ei tarvitse koskea.
Auttakaa miestä hädässä
Leave a comment:
-
-
Ta alusta tuli kokeiluun niin oliko nyt niin että 98-03 aven takaluut menee suoraan tonne eteen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vilpur View PostItsellä tosiaa Coupe ja pitäs keula saada 25-30mm alaspäin ja perse pysyy noilla paikkeilla missä tällä hetkellä mutta jäykemmäksieli eibachit tilaukseen
Last edited by juha77; 07-11-2016, 19:26.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by juha77 View PostMadallus vakio alustaan verrattuna touringissa on Eibachissa ilmoitettu 30/20-25mm. M-sport on muistaakseni jotakuinkin -15/10mm (viisaammat voi korjata) vakioon verrattuna. Tokihan vanhemmiten jouset vähän painuu niin madalluksen vertailu voi olla vähän vaikeaa uusiin jousiin.Tossa huonohko kuva 18" vanteilla. Aluksi jäi keulasta korkeemmalle mutta on pikkuhiljaa asettunut tohon korkeuteen.eli eibachit tilaukseen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vilpur View PostMadaltaako paljon takaa verrattuna m-sport jousiin, entä minkä verran edestä :thinkLast edited by juha77; 07-11-2016, 19:26.
Leave a comment:
-
Leave a comment: