Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • reikku
    replied
    Kyllähän se ta technix alustakin menisi, mutta ei kiinnostaisi vuoden jälkeen vaihtaa uutta alustaa kun kuulemma mehut tulee iskareista pihalle aika nopeaan ja niitä lyhempiä koiranluita saisi kuulemma puolen vuoden välein vaihdella kun tuppaavat hajoamaan. Bc alustaa oon kanssa miettiny, mutta jos n.500 eurolla jostain löytäisi jonku kestävän säädettävän alustan niin olisi kyllä hyvä.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Ta-tekniks ainakin toimii hyvin tuossa hintaluokassa, omasta mielestä.

    Samanhintainen kuin tuo Jomisteri.

    Leave a comment:


  • ooopeee
    replied
    Mikä on sinusta kohtuu halpa? Jomin alustan voi päivittää jämäkämmäksi vaikkapa bc:n jousilla, tilaat mamasanilta haluamasi

    219e saksasta jom kotiovelle, ei ole paha kokeiltavaksi

    Jos rahoilleen haluaa vastinetta niin se on sitten bc tai d2 jos oltava säädettävä

    Tälläinen teksti osu silmään fk alustan kohdalla:Suosittelemme JOM:in tai Ta Technixin alustoja FK:n AK-street sarjan heikkolaatuisten iskunvaimentimien vuoksi.

    Leave a comment:


  • reikku
    replied
    Olisko mitään hyviä ehdotuksia mikä olis hyvä ja kohtuu halpa säädettävä alusta millä saisi auton kohtuu matalaksi 18 tuuman vanteilla(en vielä vanteita omista joten en osaa sanoa millä kumeilla). Ta ja jomin alustasta kuullut sen verran huonoja kokemuksia että ne ei ole vaihtoehtoja.
    Last edited by reikku; 03-03-2016, 18:08.

    Leave a comment:


  • jug0
    replied
    Originally posted by pablo View Post
    Sama juttu oli itsellä. Se tappi on liian paksu mikä tulee navan hahloon. Itse viilasin ohuemmaks, että napa pääsi puristumaan tarpeeksi.

    -Anssi
    Kiitoksia infosta, pitää alkaa viilailemaan ettei leimalla heilu navat miten sattuu.

    Leave a comment:


  • pablo
    replied
    Originally posted by jug0 View Post
    Cabiin kun laitoin ta tecnicsin coilit eteen, huomasin että iskarin alapää on tavallaan löysästi sielä reiässään (tuntuu kuin iskari olisi liian ohut) Onko muilla ollu samaa ongelmaa, on kyllä kiristetty pultit tiukalle mutta ei vaan kiristy tarpeeks vaan pääsee elämään siellä.. Leimalle pitäs kohta viiä ja ei varmaan sielä oikeen tykkää kun vähä väljä meinaa olla..
    Sama juttu oli itsellä. Se tappi on liian paksu mikä tulee navan hahloon. Itse viilasin ohuemmaks, että napa pääsi puristumaan tarpeeksi.

    -Anssi

    Leave a comment:


  • jug0
    replied
    Cabiin kun laitoin ta tecnicsin coilit eteen, huomasin että iskarin alapää on tavallaan löysästi sielä reiässään (tuntuu kuin iskari olisi liian ohut) Onko muilla ollu samaa ongelmaa, on kyllä kiristetty pultit tiukalle mutta ei vaan kiristy tarpeeks vaan pääsee elämään siellä.. Leimalle pitäs kohta viiä ja ei varmaan sielä oikeen tykkää kun vähä väljä meinaa olla..
    Last edited by jug0; 01-03-2016, 20:04.

    Leave a comment:


  • Hanza
    replied
    En ole muistanut laittaa kuvaa tosta omasta madalluksesta. Autossa siis K&W Street Comfort. 225/40x18 rengastuksella.

    Leave a comment:


  • Alpina E34
    replied
    Originally posted by Antti O View Post
    Näyttää olevan kyllä perä todella alhaalla vrt. sedaniin, jos on sama madallus?
    Oliko kyseessä comfort kit paketti?
    Edellinen omistaja vaihtanut, ja sain käsityksen, että on -35 ympäriinsä. Voiskos olla?

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Näyttää olevan kyllä perä todella alhaalla vrt. sedaniin, jos on sama madallus?
    Oliko kyseessä comfort kit paketti?

    Leave a comment:


  • Alpina E34
    replied
    Tässä H&R -35mm. Mielestäni erittäin mukava tuntuma.


    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Originally posted by ropsukka View Post
    Onko sulla kuvia enemmänkin tuosta autosta, jossa madallus 35/20? Itsellä ollut juurikin suunnitteilla tuon saman sarjan hankinta. Tosin piirun verran enemmän olisi tarkoitus tiputtaa eli 55/35.
    Vähän myöhässä ehkä mutta tässä kuvia -35/15 h&r comfort kit.
    Mukava ajella ja järkevä korkeus, toimii ns. käyttöautona jossa ajettavuus on se tärkein kriteeri.
    Kaikki puslat oem lemförderiä kumia siis.






    Last edited by Antti O; 29-02-2016, 09:20.

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    Originally posted by MR- View Post
    Heei. Tartteis nopeeta vastausta semi tyhmään kyssäriin. Napsahti omasta e46 takajousi poikki. Rekisteriotteessa lukee, että autoon on asennettu eibachin madallusjouset ja keskiöstä lokarinkaareen edessä 340mm ja takana 335mm. Osaako joku sanoo ton perusteella mitkä madallusjouset on kyseessä ja paljonko vakioalustalla on toi keskiöstä kaareen?

    Tilasin 30mm madallusjouset taakse ja eilen kun sain takajouset revittyä irti autosta, niin huomasin, että nää uudet jouset on about 30-40mm lyhyemmät kun entiset. Vanha jousi oli rullamitalla karkeesti mitattu vajaa 250mm. Tässä vähä arveluttaa jos laitan noi madallusjouset paikalleen niin rupeekohan auto keulimaan.
    Vakio jousista en tiiä mutta m-sport jousilla navasta kaareen on 340mm.

    Leave a comment:


  • Korppine
    replied
    Meneekös kaikkien korimallien (touring/sedan/coupe) alustat Ämmäläistä lukuunottamatta ristiin?
    Vai onko erot ainoastaan jäykkyyksissä?

    Leave a comment:


  • MR-
    replied
    Heei. Tartteis nopeeta vastausta semi tyhmään kyssäriin. Napsahti omasta e46 takajousi poikki. Rekisteriotteessa lukee, että autoon on asennettu eibachin madallusjouset ja keskiöstä lokarinkaareen edessä 340mm ja takana 335mm. Osaako joku sanoo ton perusteella mitkä madallusjouset on kyseessä ja paljonko vakioalustalla on toi keskiöstä kaareen?

    Tilasin 30mm madallusjouset taakse ja eilen kun sain takajouset revittyä irti autosta, niin huomasin, että nää uudet jouset on about 30-40mm lyhyemmät kun entiset. Vanha jousi oli rullamitalla karkeesti mitattu vajaa 250mm. Tässä vähä arveluttaa jos laitan noi madallusjouset paikalleen niin rupeekohan auto keulimaan.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎