Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Kyllähän se ta technix alustakin menisi, mutta ei kiinnostaisi vuoden jälkeen vaihtaa uutta alustaa kun kuulemma mehut tulee iskareista pihalle aika nopeaan ja niitä lyhempiä koiranluita saisi kuulemma puolen vuoden välein vaihdella kun tuppaavat hajoamaan. Bc alustaa oon kanssa miettiny, mutta jos n.500 eurolla jostain löytäisi jonku kestävän säädettävän alustan niin olisi kyllä hyvä.
-
-
Ta-tekniks ainakin toimii hyvin tuossa hintaluokassa, omasta mielestä.
Samanhintainen kuin tuo Jomisteri.
Leave a comment:
-
-
Mikä on sinusta kohtuu halpa? Jomin alustan voi päivittää jämäkämmäksi vaikkapa bc:n jousilla, tilaat mamasanilta haluamasi
219e saksasta jom kotiovelle, ei ole paha kokeiltavaksi
Jos rahoilleen haluaa vastinetta niin se on sitten bc tai d2 jos oltava säädettävä
Tälläinen teksti osu silmään fk alustan kohdalla:Suosittelemme JOM:in tai Ta Technixin alustoja FK:n AK-street sarjan heikkolaatuisten iskunvaimentimien vuoksi.
Leave a comment:
-
-
Olisko mitään hyviä ehdotuksia mikä olis hyvä ja kohtuu halpa säädettävä alusta millä saisi auton kohtuu matalaksi 18 tuuman vanteilla(en vielä vanteita omista joten en osaa sanoa millä kumeilla). Ta ja jomin alustasta kuullut sen verran huonoja kokemuksia että ne ei ole vaihtoehtoja.Last edited by reikku; 03-03-2016, 18:08.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jug0 View PostCabiin kun laitoin ta tecnicsin coilit eteen, huomasin että iskarin alapää on tavallaan löysästi sielä reiässään (tuntuu kuin iskari olisi liian ohut) Onko muilla ollu samaa ongelmaa, on kyllä kiristetty pultit tiukalle mutta ei vaan kiristy tarpeeks vaan pääsee elämään siellä.. Leimalle pitäs kohta viiä ja ei varmaan sielä oikeen tykkää kun vähä väljä meinaa olla..
-Anssi
Leave a comment:
-
-
Cabiin kun laitoin ta tecnicsin coilit eteen, huomasin että iskarin alapää on tavallaan löysästi sielä reiässään (tuntuu kuin iskari olisi liian ohut) Onko muilla ollu samaa ongelmaa, on kyllä kiristetty pultit tiukalle mutta ei vaan kiristy tarpeeks vaan pääsee elämään siellä.. Leimalle pitäs kohta viiä ja ei varmaan sielä oikeen tykkää kun vähä väljä meinaa olla..Last edited by jug0; 01-03-2016, 20:04.
Leave a comment:
-
-
En ole muistanut laittaa kuvaa tosta omasta madalluksesta. Autossa siis K&W Street Comfort. 225/40x18 rengastuksella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostNäyttää olevan kyllä perä todella alhaalla vrt. sedaniin, jos on sama madallus?
Oliko kyseessä comfort kit paketti?
Leave a comment:
-
-
Näyttää olevan kyllä perä todella alhaalla vrt. sedaniin, jos on sama madallus?
Oliko kyseessä comfort kit paketti?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ropsukka View PostOnko sulla kuvia enemmänkin tuosta autosta, jossa madallus 35/20? Itsellä ollut juurikin suunnitteilla tuon saman sarjan hankinta. Tosin piirun verran enemmän olisi tarkoitus tiputtaa eli 55/35.
Mukava ajella ja järkevä korkeus, toimii ns. käyttöautona jossa ajettavuus on se tärkein kriteeri.
Kaikki puslat oem lemförderiä kumia siis.
Last edited by Antti O; 29-02-2016, 09:20.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MR- View PostHeei. Tartteis nopeeta vastausta semi tyhmään kyssäriin. Napsahti omasta e46 takajousi poikki. Rekisteriotteessa lukee, että autoon on asennettu eibachin madallusjouset ja keskiöstä lokarinkaareen edessä 340mm ja takana 335mm. Osaako joku sanoo ton perusteella mitkä madallusjouset on kyseessä ja paljonko vakioalustalla on toi keskiöstä kaareen?
Tilasin 30mm madallusjouset taakse ja eilen kun sain takajouset revittyä irti autosta, niin huomasin, että nää uudet jouset on about 30-40mm lyhyemmät kun entiset. Vanha jousi oli rullamitalla karkeesti mitattu vajaa 250mm. Tässä vähä arveluttaa jos laitan noi madallusjouset paikalleen niin rupeekohan auto keulimaan.
Leave a comment:
-
-
Meneekös kaikkien korimallien (touring/sedan/coupe) alustat Ämmäläistä lukuunottamatta ristiin?
Vai onko erot ainoastaan jäykkyyksissä?
Leave a comment:
-
-
Heei. Tartteis nopeeta vastausta semi tyhmään kyssäriin. Napsahti omasta e46 takajousi poikki. Rekisteriotteessa lukee, että autoon on asennettu eibachin madallusjouset ja keskiöstä lokarinkaareen edessä 340mm ja takana 335mm. Osaako joku sanoo ton perusteella mitkä madallusjouset on kyseessä ja paljonko vakioalustalla on toi keskiöstä kaareen?
Tilasin 30mm madallusjouset taakse ja eilen kun sain takajouset revittyä irti autosta, niin huomasin, että nää uudet jouset on about 30-40mm lyhyemmät kun entiset. Vanha jousi oli rullamitalla karkeesti mitattu vajaa 250mm. Tässä vähä arveluttaa jos laitan noi madallusjouset paikalleen niin rupeekohan auto keulimaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: