memebuy23buy

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wespa
    replied
    Joo, KW on varmasti hyvä, harmi ettei heiltä taida saada madallusjousia erikseen, täysi setti on jo sitten aika arvokas.

    Leave a comment:


  • Hanza
    replied
    Originally posted by Wespa View Post
    Pistetään nyt tähän joukon jatkoksi. Eli Touring M-Sport II tosiaan, inan saisi vielä olla matalammalla sekä edessä että takana, eli varmaan max 20mm voisi laskea kauttaaltaan. Mitäs hyviä ehdokkaita on, halpa hinta ei ole nyt se pääkriteeri, vaan saisivat kestää pitkään ja olla muutenkin oikeasti laadukkaat. Ei tarvitse olla säädettävä setti, ja samaan syssyyn voisi toki vaihtaa iskaritkin eteen ja taakse, eli plussaa jos löytyy ns. täysi paketti. Jotain H&R:ää, Weitecia yms. laadukkaampaa siis, mutta ei nyt ihan överiksikään tarvitse vetää, ei siis ehken coilovereita kuitenkaan. Ihan katukäyttöön tulisi, mutta pieni pintakovuus ei haittaa, siitä on jo kokemusta tuon Porsaan jäykän alustan kanssa riittämiin. Ehdotuksia?
    Itseltä saa kehut tuo k&w street comfort setti. Inan pintakovuutta havaittavissa, mutta nielee isot heitot todella hyvin eikä ole liian kova.

    Leave a comment:


  • Wespa
    replied
    Pistetään nyt tähän joukon jatkoksi. Eli Touring M-Sport II tosiaan, inan saisi vielä olla matalammalla sekä edessä että takana, eli varmaan max 20mm voisi laskea kauttaaltaan. Mitäs hyviä ehdokkaita on, halpa hinta ei ole nyt se pääkriteeri, vaan saisivat kestää pitkään ja olla muutenkin oikeasti laadukkaat. Ei tarvitse olla säädettävä setti, ja samaan syssyyn voisi toki vaihtaa iskaritkin eteen ja taakse, eli plussaa jos löytyy ns. täysi paketti. Jotain H&R:ää, Weitecia yms. laadukkaampaa siis, mutta ei nyt ihan överiksikään tarvitse vetää, ei siis ehken coilovereita kuitenkaan. Ihan katukäyttöön tulisi, mutta pieni pintakovuus ei haittaa, siitä on jo kokemusta tuon Porsaan jäykän alustan kanssa riittämiin. Ehdotuksia?

    Leave a comment:


  • MRX
    replied
    Originally posted by jonsered92 View Post
    Millaiset renkaat sul o? Itellä lenson 18" 225/40/18 ja 255/35/18 ja mahtuu. Et lukua en muista vanteista mut edes 7,5" ja takana 9,5"
    Eessä on 8" levee et 35, rengas 225/40/18 ja takana 9,5" levee et 45, rengas 255/35/18. Eli ilmeisesti kaiken järenmukaa mahtuu ku pitää takaa camberit tapissaan niinku tähä asti

    Leave a comment:


  • Simeon
    replied
    Originally posted by jonsered92 View Post
    Vois kyl harkita joskus tota BC, jos ei hylkää tota autoa. Tai miksei tulevaisuudenki autoille. Ei oo talvella ongelmia pakkasen kanssa?
    Ei oo tosiaan itellä ainakaan ollu ongelmia kyseisen alustan kanssa talvella, vaikka on aika säälimättäkin ajeltu ja kelkkaa vedetty pohjosii

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    Vois kyl harkita joskus tota BC, jos ei hylkää tota autoa. Tai miksei tulevaisuudenki autoille. Ei oo talvella ongelmia pakkasen kanssa?

    Leave a comment:


  • Simeon
    replied
    Itsellä bc racingin v1 alustasarja ollut kohta 2 vuotta alla, ja hyvin on toiminut. Kilometrejä kertynyt niinkin vähän kun reilut 120tkm alustalle. Autona siis e46 330d touring.

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    Millaiset renkaat sul o? Itellä lenson 18" 225/40/18 ja 255/35/18 ja mahtuu. Et lukua en muista vanteista mut edes 7,5" ja takana 9,5"

    Leave a comment:


  • MRX
    replied
    Originally posted by 330Driver View Post
    budejtti ratkasulla uusit ne takaiskarit ja laitat jotkut madallus jouset.

    coileja jos mietit niin älä ainakaan ta-technixiä laita.
    kunnollinen alusta suoraan!. eibach, bc, d2, k-sport onhan näitä!
    Kyllä minä taidan kerralla vaihtaa koko setin etupääkin alkaa tuntumaan vähän huonolle niinben sen varaan jätä että niitä vaihellaan sitten kesän aikana tuo h&r cup kit ois tällä hetkellä se houkuttelevin vaihto ehto, kuhan vaan tietäs mahtuuko kesikset pyörimään enään sillä 55/35 puotuksella..

    Leave a comment:


  • 330Driver
    replied
    alustaarjasta...

    budejtti ratkasulla uusit ne takaiskarit ja laitat jotkut madallus jouset.

    coileja jos mietit niin älä ainakaan ta-technixiä laita.
    kunnollinen alusta suoraan!. eibach, bc, d2, k-sport onhan näitä!

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    Mul on h&r cup kit, kiinteä alusta. Muuten hyvä mut takajouset väsy aika nopeasti. Alle vuodes. Täl hetkel m-sportin jouset takapumppujen kans, mut vaihdan konin jouset ja kokeilen miltä näyttää ja tuntuu. 55/35 pudottaa toi setti ja vakio koiraluiden kanssa käypi. Saksasta alle 500e tämä satsi.

    Leave a comment:


  • MRX
    replied
    Auttakaas nyt sit urpoa hädässä:
    Elikkä ens kuussa pitäs katastaa oma 328i sedan ja takaiskarit on iha soossina. Kattelin tossa vähä jo ta-techniksi coilovereita.
    Tällähetkellä paikallaan siis täysin vakio alusta ja vähänhä tuota autoo sais laskeakkin. Eli jos viitsisitte heitellä ehdotuksia siitä mimmosta alustaa kannattaa laittaa olisin erittäinkin kiitollinen. Suoraan säädettävää vai kiinteetä madallusta? Merkkiä/mallia? Vai vakio msportti tolpat ja hyvät jouset? Kiitos ja anteeksi

    Leave a comment:


  • Furior
    replied
    Alkuperäiset koiranluut oli 27cm ja nuo BC:n mukana tulleet tosiaan sen 21cm. Iskarissa olevan kiinnityspisteen ero vakiotolpan ja coilin välillä oli n. 7cm.

    Leave a comment:


  • 330Driver
    replied
    tohon bc:n koiranluihin

    Bc racingissa on koiranluun kiinnitys huomattavasti ylemänä kun muissa coilovereiissa joten se on huomioitu noissa koiranluissa.

    muissa coileissa koiranluu on about 17-19cm

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    32cm tais olla vakiot.. En nyt mene iha 100 varmaks sanoo mut pidemmät ku 21 cm ainaki.

    Leave a comment:

Working...
X