Originally posted by juha77
View Post
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Laitan nyt vielä muutaman foton H&R Comfort-Kit alustasta, -35/15mm
Leave a comment:
-
-
Itellä myös hyviä kokemuksia Eibach Pro Kit jousista e46:ssa. Itellä on nuo sekä coupessa että nyt touringissakin. Mielestäni hyvä kompromissi ulkonäön ja käytännöllisyyden näkökulmastakin. Molempiin autoihin vaihdoin samalla M-sport iskarit sun muuta alustan hilpettä. Coupessa meni tosin molemmat Eibachin takajouset poikki alle viiden vuoden ja sain takuuseen uudet.
Leave a comment:
-
-
Tuo korkeus vois toimia mun Touringiin myös, vähäsen vielä pitäisi tosiaan saada tiputettua tuosta orkkis M-Sport-tasosta, varsinkin takana on vähän turhan suuri rako renkaan ja kaaren välillä. Vanteina kesällä Style 68, talvella Style 44.
Leave a comment:
-
-
Vuosi oli ehkä 2007 joten ei kovin kirkasta mielikuvaa.
RH X-Rad 8x18", ET35 hihasta vedettynä..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostAikaisemmin kyseltiin kokemuksia Eibachin jousista.
Mulla aikanaan oli e46 328ci coupessa sellaiset eibachin miedommin madaltavat jouset. Ne oli ihan asialliset ja hyvät ajella. Vakioiskareitten (90tkm ajetut) kanssa pelasi hienosti.
Leave a comment:
-
-
Aikaisemmin kyseltiin kokemuksia Eibachin jousista.
Mulla aikanaan oli e46 328ci coupessa sellaiset eibachin miedommin madaltavat jouset. Ne oli ihan asialliset ja hyvät ajella. Vakioiskareitten (90tkm ajetut) kanssa pelasi hienosti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Masander View Post
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vilpur View PostMorjesta! Sellasta rupesin kyselemään e46 330 coupesta, siinä on tällä hetkellä m-sportin alusta ja keulaa tarvis tiputtaa semmone ~15-25mm. meinasin pelkät madallus jouset vaihtaa kun bilsteinin iskarit löytyy jo. Paljonko m-sportin alusta on vakiota matalampi?? ja perä ei saisi tippua milliäkään ja pitäis saada jäykemmäksi. mielipiteitä kannattaako ostaa kyseiset jouset http://shop.mamasan.fi/product/show/...ortline-jouset
Saa laittaa jousi ehdotuksia
Mulla oli joskus tommoset H&R madallusjousien kanssa. Noi jousilautaset madalsivat sen luvatun puoltoista-kaks senttiä.
Leave a comment:
-
-
Jousia
Morjesta! Sellasta rupesin kyselemään e46 330 coupesta, siinä on tällä hetkellä m-sportin alusta ja keulaa tarvis tiputtaa semmone ~15-25mm. meinasin pelkät madallus jouset vaihtaa kun bilsteinin iskarit löytyy jo. Paljonko m-sportin alusta on vakiota matalampi?? ja perä ei saisi tippua milliäkään ja pitäis saada jäykemmäksi. mielipiteitä kannattaako ostaa kyseiset jouset http://shop.mamasan.fi/product/show/...ortline-jouset
Saa laittaa jousi ehdotuksia
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juu50 View PostJousihan sen jäykkyyden sinne määrittää, mamasanilta löytyy laaja valikoima bc racingin vaihtojousia, eri pituisia sekä jäykkyisiä.
Enempää ei oikein sais takapää tippua.Last edited by |makke; 21-04-2016, 17:06.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |makke View PostOlisko ehdottaa jotain jäykempää jousta M-sportin tilalle? Pitää koittaa myös säätää sitä iskarin jäykkyyttä.
Edit: Vai onko jousella edes tässä tapauksessa niin merkitystä tuon jäykkyyden kannalta?
Leave a comment:
-
-
Mulla on E46 330i sedan, jossa on Konin korkeus- ja jäykkyyssäädettävä alusta.
Vanteina on Rial Daytona Race:t.
Edessä 19x8,5" ET 40, jossa 225/35 r19 renkaat.
Takana 19x10" ET 35, jossa 265/30 r19 renkaat.
Et luvuista en ole aivan varma, mutta näin myyjä sanoi silloin kun ostin.
Mulla on ollut tuo alustasarja jo vuosia kiinni, mutta takana on M-sportin jouset.
Jos laitan Konin jouset taakse ja säädän korkeuden maksimiin, niin kun tunkin laskee alas niin rengas osuu suoraan kaariin vaikka kukaan ei edes olisi auton sisällä.
Kaaret on levitetty, sen verran mitä niitä nyt pysty levittämään ilman uudelleen maalaamista.
Tosiaan M-sportin jousilla korkeus on ihan ok, mutta silti osuu rengas kaariin jos takana on joku.
Oon joutunut käyttämään niitä sellasia (laittomia) kumipaloja jousen välissä, että se ei painu pohjaan. Ei tuo sinäänsä itseä haittaa, koska ne on aina pysynyt paikoillaan, mutta olisi tuo nyt kiva saada sellaiseksi niin kuin sen kuuluisi olla.
Olisko ehdottaa jotain jäykempää jousta M-sportin tilalle? Pitää koittaa myös säätää sitä iskarin jäykkyyttä.
Edit: Vai onko jousella edes tässä tapauksessa niin merkitystä tuon jäykkyyden kannalta?
Leave a comment:
-
-
Se helpottaa, kun tuskaansa jakaa, joten kysytääs täältä vielä vähän vinkkejä ja mielipiteitä asiaan.
Tarkoituksena siis tiputtaa autoa vain madallusjousien verran, joten vaihtoehtoina ovat pyörineet Eibach Pro-Kit ja H&R -madallusjousisarja. Kysyisinkin, että kumpaa näistä sarjoista suosittelisitte ja onko edelleen vielä näin, että aggressiivisempi ilme varmasti tulisi tuolla H&R:llä?
Törmäsin myös tuollaiseen ST-Suspension -madallusjousisarjaan, joka tiputtaisi 40/30 eli hieman enemmän kuin nuo aikaisemmat. Onko jollakin tietoa tästä sarjasta ja onko sen arvoinen, että alle kannattaisi laittaa?
Leave a comment:
-
-
Itse alustaa vaihtaessa etsin KW:n settiä, mutta en löytänyt järkevää.
Päädyin sitten Weitecin vastaavaan, koska KW on niiden valmistaja.
Toiminut todella hyvin , kolmas vuosi lähtee nyt.
Leave a comment:
-
Leave a comment: