Originally posted by e46touring
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Antsah View PostMelkoisesti hajontaa tämän asian suhteen tiedoissa porukalla Kaksivaiheinen toiminta ja ASC-nappula kojelaudassa ei juuri selkeytä asiaa itsellä. Pitänee kysellä tänään saako wetteriltä tuota varustelistaa tietoon.
EDIT: Tosiaan, löytyi erivuotisia käyttöohjekirjoja tutkimalla. Vanhoissa ASC sekä DSC on yksiasentoiset, on-off. Uudemmissa molemmat on kaksiasentoisia. E39:ssä mikään ei ole kaksiasentoinen. Nimi tuolla on oikeasti Automatic Differential Brake (ADB).
Switching off the ASC+T/
activating the ADB
Press the ASC button briefly; the indicator
lamp comes on and stays on.
ASC+T has been switched off; ADB is
operational.
In the following rare situations, it may
be effective to activate the ADB for a
brief period:
>When rocking the vehicle or starting
off in deep snow or on loose surfaces
>When driving with snow chains.Last edited by Bmw Master; 28-01-2011, 13:51.
Comment
-
-
MK 20 ja MK 60 versiot
[QUOTE=Bmw Master;2266740]Jos sulla on ASC nappula, on autossasi pelkkä luistonesto ILMAN ajovakautusta. ILMAN mitään väliasentoa. Mikä vielä ihmetyttää?
EDIT: Tosiaan, löytyi erivuotisia käyttöohjekirjoja tutkimalla. Vanhoissa ASC sekä DSC on yksiasentoiset, on-off.
Eli molemmista ASC:stä ja DSC: stä löytyy nuo versiot MK 20 ja MK 60.
nuo käyttöohjekirjat nyt saattavat sitten sisältää kummatkin variaatiot.
Riippuen kirjan painatus hetkestä.
MK 60 ASC ja DSC osalta toimii juurikin noin kaksi vaiheisesti__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Itsellä on ihan suomeksi tuo käyttöohjekirja
ASC+T optimoi ajovakauden ja pidon etenkin liikkeelle lähdettäessä, kiihdyttäessä ja kaarreajossa.
ASC+T on toimintavalmiina heti moottorinkäynnistettyä
ASC+T sisältää automaattisen tasauspyörästön jarrun ADB:N ja kaarrejarrutusvalvonnan CBC:n toiminnot
ASC+T aktivoidaan pois päältä painamalla hetkellisesti ASC-näppäintä, tällöin syttyy mittaristoon ASC:n keltainen merkkivalo.
ASC+T ja ADB kytketään päältä pois painamalla ACS näppäintä vähintään 3s, tällöin syttyvät ASC:n keltainen merkkivalo sekä keltainen jarrujen varoitusvalo.
Nuo suoraan siis ohjekirjasta, eli kaipa se on sitten tuo ASC joka löytyy.Last edited by Antsah; 28-01-2011, 18:03.
Comment
-
-
E: sori väärä topicE30 328i Cabrio '91 M-Tech II
E30 328i Projekti '88
E61 523i '08
EX: E30 316i Bavaria, E30 316, E30 318i Touring, E21 315, E46 316i M-Sport I, E36 318i M-Sport Touring, E34 535i AC Schnitzer Silhouette S5, E46 320i Touring, E34 525i USA, E34 535i, E36 318i, E36 Touring 316i, E39 Touring 525d, Mini Cooper D, E34 520i Touring, E34 525i Touring, E87 116i LCI
Comment
-
-
Originally posted by Ändi View PostTämä alkoi kiinnostamaan. Mites se sen tekee?
edit: Onkohan ASC mahdollista päivittää pelkästään ohjelmallisesti, että saisi toisen asennon nappulaan ???Last edited by Tuoppo; 28-01-2011, 20:19.G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
-
E46 Salavalikko tietoja kaivataan mitä löytyy mistäkin. Päälle meno löytykin jo.
1. virrat päälle
2. tripin nappi pohjaan niin pitkäksi aikaa, että teksti "test" tulee näkyviin
3. painele samaa nappia lyhyesti kunnes näytössä on kohta numero xx.
4. odota muutama sekunti ja teksti näytössä muuttuu ja nyt paina tripin nappi pohjaan ja pidä pohjassa kunnes teksti muuttuu muotoon "on"(muistaakseni)______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Saakos noihin sumuvaloihin laseja erikseen vai onko tilattava koko sumuvalot uudet, kun toisessa on tuo lasi halennut? Ja toinen kysymys, tuossa omassa e46 on saattovalot vakiona, mutta onko minkälainen homma saada myös avaimesta syttymään nuo valot?Id.4
ex: Toyota avensis
Ex :Skoda octavia combi 2.0tdi 4x4 -07
ex:Audi a6 avant 1.8t
ex: Suzuki gsx-r750 k6
ex: Imolarot e46 325i touring M-sport
ex: Audi a4 1.8t Q avant -96
ex: e36 320 coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by JKK View Post330Xd tourinkiin jouset TÄSTÄ 170 euroa
330Xd sedaniin jouset TÄSTÄ 161 euroa/satsi
Xd-Iskarit taakse TÄSTÄ 230 euroa/pari
Xd-Iskarit eteen TÄSTÄ 380 euroa/pari
Eli semmoinen 800 euron satsi tuollaisesta tulee. Kaverin 330XdA sedaniin laitettiin tuollainen paketti (Bilsteinin B8 iskareilla) ja lopputulos oli todella priima. Parempaa ei sovi toivoa. Bilsteinin iskareilla tuo setti tulee vajaan satasen kalliimmaksi. Tuskin nuo Konit juurikaan sen huonommat on? Tuolta olen tilannut paljon tavaraa, ja asiallinen putiikki on.Kokovartalokyrpä
Nyt ajossa:
BMW X5 E45 M-Sport -20
BMW X5 Sport package -07
EX: Pirusti Pemareita
Comment
-
-
Ei se alusta välttämättä ihan suunnitellusti toimi, koska x-malleissa on akselimassat suuremmat kuin takavedossa. Siihen en ota kantaa, sopivatko takavedon jouset fyysisesti nelivetoon. On mielestäni vain sen verran edulliset nuo nelivetoon tarkoitetut jouset, etten lähtisi kikkailemaan millään purkkavirityksellä. Myyt H&R:t pois ja ostat oikeanlaiset tilalle.
Comment
-
-
Originally posted by Tuoppo View PostASC säätää auton kaasuläppää osana luistonestoa. Ohjelma ei siis anna moottorin jarruttaa täydellä moottorijarrulla ja jättää kaasua päälle.
sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
Comment