Originally posted by BigBoi83
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jrr View PostLämmitystä kokeiltiinkin, mutta kun ei ollut mitään Boschin kuumailmapuhallinta järeämpää niin eihän se mihinkään lähtenyt. Joku kun meni jo pelottelemaan, että ne on hitsattu kiinni mutta tätä kyllä epäilin. Uudet pultit hankinkin jo ihan paikallisesta työkaluja ja muita vastaavia myyvästä puljusta mutta mutta... Tarvitseeko niiden olla sadan markan pultit vai meneekö ihan "tavalliset" saman kokoiset?f22 220i
Comment
-
-
Originally posted by kuukankorpi View PostTulossa ajankohtaiseksi napakannattimen isojenpuslien vaihto.Tuli Meylen hd puslat,joissa on ulkovaipassa hahlot molemmin puolin.Ja kysymys kuuluu miten päin ne pitää asentaa?Hahlot vaakatasoon vai pystysuoraan vai onko sillä mitään väliä?
Kuten alkuperäisetkin, muistaakseni hahlo pystysuoraan mutta katso vanhasta.
Muista kiristää kehikko oikeaan asentoon jotta pusla lepää oikeassa asennossa!- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by KooHoo View PostOlikos tuossa M47:n tukena (320D) kuinka monta moottorin kannatinkumia? Käytin viikonloppuna koko putkiston irti ja siinä ainakin muutama olisi ollut kivasti hollilla, joten ei liene kovin paha rasti itsekään vaihtaa? Ilmeisesti ei pidä purkaa kuin pohjapanssari, tukikolmio ja putkiston suojapellit jolloin pääsee pulttaamaan kaikki kannatinkumien pultit irti ja nostamaan konetta riittävästi?
Putkisto oli halkeillut heti turbon jälkeen ennen ekaa kattia, joten lienee moottorin liian suuri liike sitä väännättää. Tuolla kuuluisi olla vissiin 2 alumiinista tukitankoa putkiston alkupäässä? Itsellä toinen ekan katin alapuolella olevista kiinnikkeistä sisälsi vain katkenneen pultin, joten tein uuden tangon alumiinista ja pulttasin sen pitkittäin vaihdelaatikossa olevaan läpireikään. Onkohan alkuperäinen paikka? Toinen kun tulee poikittaissuunnassa kiinni sinne jonnekki etukelkan takaosaan.
Eikö kellään tietoa? Lisäkyssärinä tähän voisin heittää, että nyt kun hommasin moottorin tukikumet (2kpl a54€/kpl), niin onko totta, että vain nuo kaksi tyynyä ovat motin liikkeitä vaimentamassa!? Ja onko aiheellista vaihtaa samaan syssyyn vaihdelaatikon tukikumit? Ei viittis joka viikonloppua viettää auton alla niin tekis mielellään kaikki kerralla ja kunnolla....
Comment
-
-
Originally posted by KooHoo View PostEikö kellään tietoa? Lisäkyssärinä tähän voisin heittää, että nyt kun hommasin moottorin tukikumet (2kpl a54€/kpl), niin onko totta, että vain nuo kaksi tyynyä ovat motin liikkeitä vaimentamassa!? Ja onko aiheellista vaihtaa samaan syssyyn vaihdelaatikon tukikumit? Ei viittis joka viikonloppua viettää auton alla niin tekis mielellään kaikki kerralla ja kunnolla....- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by KooHoo View PostEikö kellään tietoa? Lisäkyssärinä tähän voisin heittää, että nyt kun hommasin moottorin tukikumet (2kpl a54€/kpl), niin onko totta, että vain nuo kaksi tyynyä ovat motin liikkeitä vaimentamassa!? Ja onko aiheellista vaihtaa samaan syssyyn vaihdelaatikon tukikumit? Ei viittis joka viikonloppua viettää auton alla niin tekis mielellään kaikki kerralla ja kunnolla....-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
tulipas itsekkin juuri ostettua 320d:hen moottorin tukikumit marmorilta 120e ja ad-varaosamaailmasta olis ollu 170e,edulliset on noi motonetin kumit!
kävin vaihtoon ajan varaamassa ja vaihto ajaksi sanoiva n.2h
toivottavasti tutuinat ja tärinät häviää noiden vaihdolla!ex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia
Comment
-
-
Tuli tossa viikko sitten vaihdettua etupäähän seuraavat osat:
Etualatukivarret (Schmiedmann: Tuotenumero:31122282121)
Sisemmät ja ulommat raidetangonpäät + suojakumit.
Meylen HD koiranluut.
Powerflexit heloihin.
Kaikki meni paikoilleen mutisematta, tosin aika jämptillä sovitteella kaikki osat mutta meni kuitenkin paikoilleen.
Nyt kun kääntää ratin tappiin ja siitä pois niin tuntuu että joku vähän junnaa vastaan, mutta kääntyy kuitenkin, ihan kun ääripäissä olis joku hahlo jossain jonka yli on päästävä, vaikee selittää.
Ennen etupääremppaa tätä ei ilmennyt, eli missä mättää?Last edited by Dani; 25-05-2011, 23:08.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostNr.6 on prikka jolla saan tarvittava välys jousilautasen ja yläpään väliin että pyörii joten ainakin se. Nr.5 on pölysuoja mikä suojaa laakeria paskalta, sekin on hyvä olla.E46 320D Touring M-Sport II
Comment
-
-
Missähän voisi olla vika, kun jarrupoljin painuu pohjaan tai ainakin erittäin syvälle kone käynnissä, kone sammutettuna tuntuu hyvin jämäkälle ja liike on lyhyt? Kaikki levyt ja palat on hiljattain vaihdettu. Jarrut myös pitää hyvin eikä tarvitse suurta voimaa, jolloin poljinkaan ei kovin syvälle mene. Mutta paikoillaan siis menee kutakuinkin lattiaan, kun voimakkaasti painaa, ei varmaankaan normaalia toimintaa?325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82
Comment
-
-
Kone sammutettuna jarrutehostin ei toimi, joten liike on lyhyt ja jarruttaa saa voimalla.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by janne320d View Posttulipas itsekkin juuri ostettua 320d:hen moottorin tukikumit marmorilta 120e ja ad-varaosamaailmasta olis ollu 170e,edulliset on noi motonetin kumit!
kävin vaihtoon ajan varaamassa ja vaihto ajaksi sanoiva n.2h
toivottavasti tutuinat ja tärinät häviää noiden vaihdolla!
Onko kokemusta tuon sport-alustan iskarihinnoista marmoritiskillä? Tarvikkeena Sachsia saisi satkun pintaan/kpl. Oma auto ei siis M-sport, mutta jollakin M-sport varustepaketilla (alusta, sisusta, ratti, kattoluukku jne.), joten onko nuo kepit nyt sitten samat kuin M-sportissa ja millon tuli M-sport 2-paketti, kun noissakin vissiin eroja alustojen suhteen?
Comment
-
-
Originally posted by amfe View PostNo nyt simahti ratin napit.. ei toimi mikään... onko kellään tietoa mikä on.. ratti kahisee oudosti muutenkin ja eilen napsahti pari kertaa kovasti..:think
onkohan piuhat poikki vai mikä? ja tekee myös vielä sitä et kun laittaa valot päälle niin mittaristo simahtaa ja viisarit vipattaa hetken ja sit toimii taas...
Tuli vaihettua spiraali autoon. nyt toimii mankan napit ratissa mut ei vakionopeudensäädin...?? vinkkejä??
EDIT.rupes toimimaanLast edited by amfe; 27-05-2011, 23:00.BMW 325 sedan vm 2005
ex-BMW 330i touring vm.2002
ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau
ex-BMW 320i coupe vm.92
ex-BMW 316 sedan vm.91
Comment
-
Comment