Elikkäs 330d bemarissa alkanu herjaamaan 5 pytyn suutinta välillä ja tehot kadonneet. 5 pytyn suuttimen johtoa ku heiluttelee alkaa taas pelaamaan.
Voisiko tota 5 pytyn suuttimen johtoa katkaista ja tinata ehjää johtoa tilalle vai tuleeko johtoon silloin liikaa vastusta jolloin suutin ei pelaisi enään. johdon kuori kulunu puhki jonka takia oireilee melko varmasti.
Löytyykö uutta suutin johto sarjaa alkuperäis osana jos niin minkä hintasena?
Onko autosi mikä malli? :think
Voi olla joko itse valokatkaisimessa tai sitten löytyy kuskinpuolelta kojetaulun takaa.
Kurkkaa siis jalkatilan kautta kojetaulun taakse.
Yleensä menee summerille vain kaks johtoa ja on pyöreä mutikka joka on halkaisijaltaan n.2-3cm.
Ainakin Ooppeleissa löytyy releiden vierestä jalkotilasta.
niin ja välillä kun laittaa valot päälle niin mittarin viisarit väpättää ja surina kuuluu.. liekkö se koko katkasia menossa rikki.. tai sit noi ei ees liity mitenkään toisiinsa..
Onko autosi mikä malli? :think
Voi olla joko itse valokatkaisimessa tai sitten löytyy kuskinpuolelta kojetaulun takaa.
Kurkkaa siis jalkatilan kautta kojetaulun taakse.
Yleensä menee summerille vain kaks johtoa ja on pyöreä mutikka joka on halkaisijaltaan n.2-3cm.
Ainakin Ooppeleissa löytyy releiden vierestä jalkotilasta.
BMW 325 sedan vm 2005
ex-BMW 330i touring vm.2002 ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau
Vinkkejä startin irroitukseen, moottorina toimii m43b19 ja autona e46 sedan.
Alle jo ryömin ja poistin pohjamuovinkin, mutta se starttipa jäi sinne aika ylös ja tuli runkoaisaa sun muuta roinaa eteen.
Joten olisko se jotenki ehkä kenties mahdollisesti jopa helpompaa hoitaa yläkautta? Raitisilmasuodatin kotelo mäkeen ainakin, mutta joutuuko purkaan koko imusarjan pois ennen kuin siihen(starttiin) pääsee käsiksi?
Kaikki vinkit tervetulleita.No ravivinkkejä en tarvi. Ja vaimoki jotenki tyytyväinen.
"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Vinkkejä startin irroitukseen, moottorina toimii m43b19 ja autona e46 sedan.
Alle jo ryömin ja poistin pohjamuovinkin, mutta se starttipa jäi sinne aika ylös ja tuli runkoaisaa sun muuta roinaa eteen.
Joten olisko se jotenki ehkä kenties mahdollisesti jopa helpompaa hoitaa yläkautta? Raitisilmasuodatin kotelo mäkeen ainakin, mutta joutuuko purkaan koko imusarjan pois ennen kuin siihen(starttiin) pääsee käsiksi?
Kaikki vinkit tervetulleita.No ravivinkkejä en tarvi. Ja vaimoki jotenki tyytyväinen.
Noita bensaletkuja vähän kirosinkin siinä auton alla maatessani. Mutta mihin on kuvista joutunu kaikki se öljyn sekanen hiekkapaska joka ropise silmiin ku koskeekin johonkin? Tuommoset seuraavaksi hankintaan
"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Tuli tossa viikko sitten vaihdettua etupäähän seuraavat osat:
Etualatukivarret (Schmiedmann: Tuotenumero: 31122282121) Sisemmät ja ulommat raidetangonpäät + suojakumit.
Meylen HD koiranluut.
Powerflexit heloihin.
Kaikki meni paikoilleen mutisematta, tosin aika jämptillä sovitteella kaikki osat mutta meni kuitenkin paikoilleen.
Nyt kun kääntää ratin tappiin ja siitä pois niin tuntuu että joku vähän junnaa vastaan, mutta kääntyy kuitenkin, ihan kun ääripäissä olis joku hahlo jossain jonka yli on päästävä, vaikee selittää.
Ennen etupääremppaa tätä ei ilmennyt, eli missä mättää?
Osaako joku heittää onko vm. 2001 330i:ssä "vanhemman" vai "uudemman" malliset tukivarret, kun schmiedmannilla näyttäis olevan kahta sorttia pusla/helasetistä.
Comment