Originally posted by hiiliviiksi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by hiiliviiksi View PostNonii,
pelkääjän puolen sähköikkunan katkaisija napsahti poikki. Ei ainakaa KL-varaosan sivuilta pistäny silmään moista katkaisijaa, onko muita liikkeitä mistä vois löytyä?
Ostin ko osan ihan Jyväskylän laakkoselta eli merkkihuollosta/liikkeestä mikälie. Hinta oli ~40 euroa. Eli kallishan se katkaisijaks oli. Veikkaan et tilaa KL varaosista ihan saman kytkimen mutta ehkä halvemmalla.
Menee helposti rikki varsinkin kun joku pienissä pöhnissä niihin kajoaa
Korjasin omasta autosta DISA venttiilin imusarjasta ja toimii paljon paremmin kuin ennen. Se kääntyi mutta läppä oli irti akselista, helppo korjata poraamalla reikä ja laittamalla muovitappi tjsp sinne(ei metallista kun irrotessaan tipahtaa suoraan moottoriin) Uusi olisi ollut 238 euroa Kl varaosilta niin ei kiinnostaE70 X5 4.8i
ex: E46 325Ci
Comment
-
-
Hei. Olen Harri ja olen bemaristi.
Tuo perusratti E46 autossa on kyllä tylsä leipä. Kiinnitin huomioni esmes ebayssa myytäviin ratteihin, joissa ei ollut bägiä. Ilmeisesti tapana myydä ilman bägiä. Mulla on siis nykyisessä ratissa bägi paikallaan. Saanko minä sen vaihdettua esim. sporttirattiin tai m-sport rattiin? Ts. onko leipäratin bägi ja m-sport ratin bägi sama asia?E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostHei. Olen Harri ja olen bemaristi.
Tuo perusratti E46 autossa on kyllä tylsä leipä. Kiinnitin huomioni esmes ebayssa myytäviin ratteihin, joissa ei ollut bägiä. Ilmeisesti tapana myydä ilman bägiä. Mulla on siis nykyisessä ratissa bägi paikallaan. Saanko minä sen vaihdettua esim. sporttirattiin tai m-sport rattiin? Ts. onko leipäratin bägi ja m-sport ratin bägi sama asia?
Comment
-
-
Originally posted by T-N View PostNoniii elikkä kyseessä 330D farkku ja tuli aika kummallinen vika :think
Suoraan ajossa yht äkki alko perkeleen kova vikinä jostain takajalkatilan kohdilta.
Itselle tuli mieleen että onkohan kardaanin tukilaakeri sanonut morjes...
Onko moista vikaa muilla tullut. Elikkä ajoin 60km/h ja yht äkkiä kauhea vikinä ja ei lakkaa. Eikä mitään ääntä pitänyt ennen sitä.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by -Hekaaa View PostTalvi tulee ja autoon pitäisi jonkun näköinen lohkolämmitin saada jostain kun semmoista ei ollu kun saksasta hain auton, elikkäs minkänäköistä lämmitintä suosittelette ja minkälaisia bemuun saa kun siihen ei kulma normi lohkolämppäri mene kun alumiinilohkot. Auton malli on 328iBMW E46 328i -03 Silbergrau Metallic ratapäivälelu, maybe one day
BMW E90 320d -08 Sparkling Graphite Metallic
E46 320d purettua palikkaa tarjolla
Comment
-
-
Originally posted by -Hekaaa View PostTalvi tulee ja autoon pitäisi jonkun näköinen lohkolämmitin saada jostain kun semmoista ei ollu kun saksasta hain auton, elikkäs minkänäköistä lämmitintä suosittelette ja minkälaisia bemuun saa kun siihen ei kulma normi lohkolämppäri mene kun alumiinilohkot. Auton malli on 328iOriginally posted by Malagutisti View PostLetkulämmitin. Itellä on 320d:hen Defan letkulämmitinsarja, odottelee inspiraatiota.- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by -jartza80- View PostNokka-akselin asentotunnistin alkanut oireilemaan, niin siitä sellainen kysymys että ovatko nuo tunnistimet mitä schmiedmann myy mistään kotoisin kun orkkis maksaa marmorilla 117€ ja saman saa tarvikkeena 31€.
Nuo tarvikeanturit ei oo toiminut, suosiolla alkuperäistä tai merkkivalmistajan tuotetta tarvikkeena (esim siemens/vdo)- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Otin tuossa koneen auki ja inpalla kiinni autoon niin eipä ole uusitunut tuo nokka-akselin asentotunnistin vika. Tyhjäkäynti on kuitenkin edelleen varsin täristävää ja kun katselin noita analogia arvoja niin törmäsin tälläiseen. Mitäs tuosta voi päätellä?
E34 535i -89
E46 318i Touring -02
E36 323i Touring -97
Comment
-
-
Originally posted by maukka86 View PostOnkos e46 bensansuodattimella mitään määriteltyä vaihtoväliä? Omassa 13v vanhassa 320i:ssä on varmaankin edelleen alkuperäinen suodatin paikoillaan ja aloin pohtimaan sen vaihtamista, kun auto on mahdollista saada nosturille lähitulevaisuudessa.G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
10mm madaltava jousilautanen + H&R CupKit, onko kenelläkään kokemuksia että meneekö jo liian matalaksi?
Keulaa kun pitäis saada hitusen alemmas, niin tiputtaako nuo oikeesti sen 10mm vai enemmän?
Kuva keulasta josta 10mm olis kiva saada pois
..vai alkaakohan Tourinki olemaa jo liian etukenossa sen jälkeen :think
Comment
-
Comment