Originally posted by SaGGaS
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Miten muuten saan auton ollessa sammuksissa vaihteen N asentoon ? En ole uskaltanut voimalla vääntää ettei ole keppi kädessä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SaGGaS View PostOsaisko joku heittää villejä arvauksia sen suhteen miksei auto lähde käymään, auto 330d 135kw koneella jos merkitystä..
Eilen toimi ihan hyvin, ei mitään ongelmaa käynnistymisessä eikä ajaessa, tuli ajettuu varmaa toista sataa kilometriä päivän aikana ja illal sit joskus 11 aikoihin kotosalla.. Nyt sitte päivällä ku piti lähteä, lämpötila noin 6 astetta niin ei edes meinaa käynnistyästarttasin ja starttasin mutta ei mitään, sitku siinä oli useemman minuutin ja usean kymmenen yrityksen yrittäny ni akku siinä rupes jo hiipumaan.. startti siis toimii ja kone pyörii mutta ei ni ei..
Lisäksi tuohon listaan voi mainita hyytyneen startin. Vaikka pyörittää, niin ei välttämättä jaksa startata silti.
Veikkaus tässä kohtaa olisi silti siirtopumppu kun oli kylmä kone.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by spottti View PostEli voisko joku vielä kerran kertoa, että missä vaiheessa toi dieselin(lähinnä 330)automaattivaihteisto muuttui gm:stä zf:ään? 2002 jossain vaiheessa vuotta, eli ei ihan faceliftin alkutaipaleella.
Leave a comment:
-
-
Taitaa väsymys alkaa tehdä hallaa, kun en löytänyt vaikka kuinka searchia yritin käyttää.
Eli voisko joku vielä kerran kertoa, että missä vaiheessa toi dieselin(lähinnä 330)automaattivaihteisto muuttui gm:stä zf:ään? 2002 jossain vaiheessa vuotta, eli ei ihan faceliftin alkutaipaleella.
Kiitos, ja anteeksi.
Leave a comment:
-
-
Mistäs sen pystyy tarkistamaan, ei pahemmin ole tullut autojen kanssa leikittyä
E. Voiko vika liittyä jollain tavalla vaiheistoon ? Meinaa aikasemmin oli hankaluuksia käynnistyksen kanssa, lähti käymään mutta mittaristossa paloi valo jossa huutomerkki ns. rattaan sisällä.. Nyt ei lähde ollenkaan käymään, mutta viimeisellä yrittämällä sinne syttyi jälleen sama valo..Last edited by SaGGaS; 16-11-2013, 16:37.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SaGGaS View PostOsaisko joku heittää villejä arvauksia sen suhteen miksei auto lähde käymään, auto 330d 135kw koneella jos merkitystä..
Eilen toimi ihan hyvin, ei mitään ongelmaa käynnistymisessä eikä ajaessa, tuli ajettuu varmaa toista sataa kilometriä päivän aikana ja illal sit joskus 11 aikoihin kotosalla.. Nyt sitte päivällä ku piti lähteä, lämpötila noin 6 astetta niin ei edes meinaa käynnistyästarttasin ja starttasin mutta ei mitään, sitku siinä oli useemman minuutin ja usean kymmenen yrityksen yrittäny ni akku siinä rupes jo hiipumaan.. startti siis toimii ja kone pyörii mutta ei ni ei..
Leave a comment:
-
-
Osaisko joku heittää villejä arvauksia sen suhteen miksei auto lähde käymään, auto 330d 135kw koneella jos merkitystä..
Eilen toimi ihan hyvin, ei mitään ongelmaa käynnistymisessä eikä ajaessa, tuli ajettuu varmaa toista sataa kilometriä päivän aikana ja illal sit joskus 11 aikoihin kotosalla.. Nyt sitte päivällä ku piti lähteä, lämpötila noin 6 astetta niin ei edes meinaa käynnistyästarttasin ja starttasin mutta ei mitään, sitku siinä oli useemman minuutin ja usean kymmenen yrityksen yrittäny ni akku siinä rupes jo hiipumaan.. startti siis toimii ja kone pyörii mutta ei ni ei..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Slome View PostTuli tossa taas siotettuu autoon ja vaihettuu sytytystulpat kun alkoi olemaan vaihtovälin aika ja ostin Bosch FGR7DQP merkkiset tulpat ja ei kun vaihtamaan. Vaihdossa ei ollut mitään ropleemaa vaan kaikki meni niinku pitikii mutta, hmm.. Lädin ajamamaan niin kun painaa kaasua reilummin niin alkaa tuntumaan nykimistä , ikkunan aikasin ja kuunnellessa käyntiä ajaessa niin pikkaisen epätasainen ääni sieltä lähti. Paikallaan kaasua antaessa ei ole eroa entiseen vaan kiertää nätisti.
Voisiko aitosta olla mennyt puola mahdollisesti vai laitoinko nyt ihan väärät tulpat ko. kulkuneuvoon? 320i -03 :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kaikkone View PostMonttuihin kun ajaa niin etupää kolahtelee. Ilmeisesti iskarien yläpäät menossa?
Nyt sit, mitä tuolla iskarien yläpäillä tarkoitetetaan? Sitä pohjaanlyöntikumia + yläpään laakeria?
Nuoko yleensä laitetaan vaihtoon.
Jos se on iskarin yläpää niin tuossa value line -kitissä on siihen tarvittavat eli uudet mutterit, väliprikat ja iskarin suojahaitari ja pohjauskumi. Välttämättä jälkimmäisiä ei tarvitse vaihtaa mutta ne on value linenä niin halpoja ettei ole syytä olla vaihtamatta. Ylätukilaakeriksi joko Lemförder tai tuo value line paketti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HeimoHuima View PostSemmonen vika jotta range näyttää noin 120km, mut bensa tuntus loppuvan tai siis bensaa tuntus olevan mut ei varmaan viimesiä litroja ime tai jtn...
Auto siis vm 2000 320 touring.
tokihan tuohon on muitakin ratkasuja olemassa. Vilkaseppas salavalikosta mitä anturit kertoo(siis ajelet tankin tyhjäks ja kato siinä vaiheessa)
Leave a comment:
-
-
Monttuihin kun ajaa niin etupää kolahtelee. Ilmeisesti iskarien yläpäät menossa?
Nyt sit, mitä tuolla iskarien yläpäillä tarkoitetetaan? Sitä pohjaanlyöntikumia + yläpään laakeria?
Nuoko yleensä laitetaan vaihtoon.
Leave a comment:
-
-
Semmonen vika jotta range näyttää noin 120km, mut bensa tuntus loppuvan tai siis bensaa tuntus olevan mut ei varmaan viimesiä litroja ime tai jtn...
Auto siis vm 2000 320 touring.
Leave a comment:
-
-
Onko kellään käynyt niin että uudet jarrut alkavat ääntämään? Vaihdoin eteen Brembon levyt ja Boschin palat, ja nyt jostain kuuluu lämpimänä ujeltava kahnaus. Kuuluu hitaassa vauhdissa etenkin kääntäessä, ja ratissa tuntuu kevyt värinä samalla. Lakkaa heti kun hipaiseekin jarrua. Ja jos matelee ihan kävelyvauhtia niin ääni on selvästi jaksottainen renkaan pyörähdyksen mukaan. Laakerilta se ei mun mielestä kuullosta.
Edit: Ja tarkennetaan vielä että jarrut ei laahaa, auto rullaa ihan kevyesti loivassakin rinteessä.Last edited by sonikk; 15-11-2013, 19:56.
Leave a comment:
-
Leave a comment: