Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kissvesala
    replied
    Originally posted by Jygga View Post
    Itsekin miettinyt että miten tuon valomuistiksikin kutsutun ominaisuuden saisi, ja vastaten itse itselleni - INPA ?

Mielestäni jo tässä kun vikakoodeja kaverin läppärillä luin niin jossain vilahti joku light memory on/off homma... Untako olen nähnyt vain ? :think
    Vastaus on ncs expert, ista/p tai progman. Joku noista kolmesta ku löytyy niin homma luonnistuu.

Leave a comment:

• Tenox
    replied
    Okei, kiitos. Pitänee kysäistä joltain paikalliselta gurulta.

Leave a comment:

• McBeast
    replied
    Originally posted by JMTN View Post
    Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat ?
    Uskoisin, että kirjoittaja tarkoittaa auton käyttövoiman olevan bensiini ja hänen ongelmansa olevan nopeusmittari, joka ei nyt nouse nopeuden kasvaessa.

Leave a comment:

• Jygga
    replied
    Originally posted by Tenox View Post
    Ohjekirjassa on maininta jotenkin, että "Voit ottaa itse käyttöön automaattiset valot" mutta ei kerrota miten. Eli siis niin, että voisi jättää valokatkaisimen ON asentoon ja valot (parkit) eivät jäisi päälle kun auton sammuttaa. Onnistuuko jollain kotikonstilla, vai vain merkkihuollossa, vai ei mitenkään? Tottunut noihin, joten välillä jää valot laittamatta. :think

Itsekin miettinyt että miten tuon valomuistiksikin kutsutun ominaisuuden saisi, ja vastaten itse itselleni - INPA ?

Mielestäni jo tässä kun vikakoodeja kaverin läppärillä luin niin jossain vilahti joku light memory on/off homma... Untako olen nähnyt vain ? :think

Leave a comment:

• McBeast
    replied
    Originally posted by Tenox View Post
    Ohjekirjassa on maininta jotenkin, että "Voit ottaa itse käyttöön automaattiset valot" mutta ei kerrota miten. Eli siis niin, että voisi jättää valokatkaisimen ON asentoon ja valot (parkit) eivät jäisi päälle kun auton sammuttaa. Onnistuuko jollain kotikonstilla, vai vain merkkihuollossa, vai ei mitenkään? Tottunut noihin, joten välillä jää valot laittamatta. :think
    Pitää koodata. Tuohon on foorumilla varmasti tekijöitä yhdessä, jos toisessa kyläpahasessa.

Leave a comment:

• Jzto
    replied
    Kuinka nirso E46 on ohjauskulmille? Omaani vaihdettiin koiranluut eteen ja nyt talvirenkaiden vaihduttua alle rengasmelu/jyrinä on aikamoista.

Leave a comment:

• Tenox
    replied

Leave a comment:

• JMTN
    replied
    Originally posted by Kangas View Post
    Kaverin 320 vm. 99" bensan nopeusmittari lakkasi toimimasta, eikä pala abs/luistonesto varoitusvalot. Onko vika silti takavasen abs-anturi vai joitain muuta?
    Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat ?

Leave a comment:

• Kangas
    replied
    Kaverin 320 vm. 99" bensan nopeusmittari lakkasi toimimasta, eikä pala abs/luistonesto varoitusvalot. Onko vika silti takavasen abs-anturi vai joitain muuta?

Leave a comment:

• Kissvesala
    replied
    Originally posted by M40 Power View Post
    Paljon puhuttu asia varmaankin, mutta kysyn silti.
    Eli olen hankkimassa tollasta 320D - mallia, lähinnä pre-faceliftinä, kun tuntuis saavan jo suht järkevään hintaan.
    Kuinka todennäköstä on, että syöttöpumppu tulee hajoamaan jossain vaiheessa? Entä onko asia mitenkään vältettävissä, muuten kuin olla ostamatta koko autoa?
    Ostat semmosen yksilön johon varmuudella korjattu se pumppu eikä oo sen jälkeen puolta miljoonaa päästelty.

Leave a comment:

• M40 Power
    replied
    Paljon puhuttu asia varmaankin, mutta kysyn silti.
    Eli olen hankkimassa tollasta 320D - mallia, lähinnä pre-faceliftinä, kun tuntuis saavan jo suht järkevään hintaan.
    Kuinka todennäköstä on, että syöttöpumppu tulee hajoamaan jossain vaiheessa? Entä onko asia mitenkään vältettävissä, muuten kuin olla ostamatta koko autoa?

Leave a comment:

• Kissvesala
    replied
    Originally posted by Härski69 View Post
    Voi olla jälkiasennettu, lukkoja/hälyjä käytetään eri kapulasta? ei avaimesta. menee päälle itsestään hetken kuluttua ku sammuttaa moottorin, riippumatta siitä laittaako sitä tai edes ovia lukkoon. sen takia aiheuttaa harmaita hiuksia. ledi valokatkaisimen vieressä ja joku koppakuoriaisen näköinen himmeli vaihdekepin vieressä.. jälkiasennettuko? ajanko autosähköliikkeeseen? kuitenkin sen haluan pois pelistä, kuten sanottu siitä ei ole mitään hyötyä. autossa ei ole mitään varastettavaa eli jos joku haluaa mennä sinne istumaan ni saa mennä. varkaita varten on ajonesto ja rattilukko. jos kuitenkin vie sen vaikka kärryllä niin sitä varten taas maksan kaskoa.
    Jälkiasennettu se sillon on ja kuulostaa ärsyttävältä vehkeeltä. Jos ei itellä ole paikkaa tai mahollisuuksia perehtyä miten se toimii niin aja johonki korjaamolle ja sano että poistakaa tuo paska käytöstä!

Leave a comment:

• Jygga
    replied
    Originally posted by Furior View Post
    Tarkoitatko tästä kuvasta osia 1 (Intake manifold 32411095526) ja 11 (radiator return line 32416796390)?

No siinähän ne... Vähintäänkin lukihärö kun tuijotin jo tuota kuvaa ties kuinka kauvan ja ei saa selvää.

Tänks.

EDITTIÄ : tuota return line letkua ei ole smiidillä edes tanskan päävarastossa...
    Onkohan kuinka todennäköistä että tuossa on vikaa kun kuseksii sieltä säiliön alta öljyjä..?
    Last edited by Jygga; 29-10-2013, 20:50.

Leave a comment:

• Härski69
    replied
    Originally posted by Kissvesala View Post
    Kyllähän sen saa ohjelmoitua pois käytöstä, mutta en ole kyllä ennen kuullut että sitä kukaan haluais toimivana poistaa käytöstä
    Voi olla jälkiasennettu, lukkoja/hälyjä käytetään eri kapulasta? ei avaimesta. menee päälle itsestään hetken kuluttua ku sammuttaa moottorin, riippumatta siitä laittaako sitä tai edes ovia lukkoon. sen takia aiheuttaa harmaita hiuksia. ledi valokatkaisimen vieressä ja joku koppakuoriaisen näköinen himmeli vaihdekepin vieressä.. jälkiasennettuko? ajanko autosähköliikkeeseen? kuitenkin sen haluan pois pelistä, kuten sanottu siitä ei ole mitään hyötyä. autossa ei ole mitään varastettavaa eli jos joku haluaa mennä sinne istumaan ni saa mennä. varkaita varten on ajonesto ja rattilukko. jos kuitenkin vie sen vaikka kärryllä niin sitä varten taas maksan kaskoa.

Leave a comment:

• Newbiemmer
    replied
    Mikä tuo osa nro 4 öljynsuodattimessa on suomeksi sanottuna ja mitä se tekee?

Alko tuo o-rengas vuotamaan ja mietin onko tuo osakin hyödyllistä uusia samalla.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎