Mahtaako 330d -01 saada hälyttimen pois käytöstä poistamalla pelkästään sulakkeen? Jos niin mikähän sulake se mahtaa olla? itellä manuaali vain saksaksi ja se ei oo vahvin kieli. Jos ei onnistu näin helposti niin onko tietoa onnistuuko muuten kun viemällä autosähköliikkeeseen tai vastaavaan..? halu päästä eroon kyseisestä laitteesta on kova, kun sillä ei mitään virkaa ole. aiheuttaa pelkästään harmaita hiuksia kiukuttelemalla. huutaa huollossa, huutaa leimalla jne. jos jollakin asiasta tietoa niin kiitän jo etukäteen.
Kyllähän sen saa ohjelmoitua pois käytöstä, mutta en ole kyllä ennen kuullut että sitä kukaan haluais toimivana poistaa käytöstä
Mahtaako 330d -01 saada hälyttimen pois käytöstä poistamalla pelkästään sulakkeen? Jos niin mikähän sulake se mahtaa olla? itellä manuaali vain saksaksi ja se ei oo vahvin kieli. Jos ei onnistu näin helposti niin onko tietoa onnistuuko muuten kun viemällä autosähköliikkeeseen tai vastaavaan..? halu päästä eroon kyseisestä laitteesta on kova, kun sillä ei mitään virkaa ole. aiheuttaa pelkästään harmaita hiuksia kiukuttelemalla. huutaa huollossa, huutaa leimalla jne. jos jollakin asiasta tietoa niin kiitän jo etukäteen.
Piettääkö ne ovia lukossa kun huoltavat/katsastavat autoa hä tä :think ei kait ne huudakko vasta sillon kun hälyt on päällä
Mahtaako 330d -01 saada hälyttimen pois käytöstä poistamalla pelkästään sulakkeen? Jos niin mikähän sulake se mahtaa olla? itellä manuaali vain saksaksi ja se ei oo vahvin kieli. Jos ei onnistu näin helposti niin onko tietoa onnistuuko muuten kun viemällä autosähköliikkeeseen tai vastaavaan..? halu päästä eroon kyseisestä laitteesta on kova, kun sillä ei mitään virkaa ole. aiheuttaa pelkästään harmaita hiuksia kiukuttelemalla. huutaa huollossa, huutaa leimalla jne. jos jollakin asiasta tietoa niin kiitän jo etukäteen.
Unohtui vielä mainita, että jostain kuuluu tumpsahdus, kun kiihdyttää-mottorijarruttaa-kiihdyttää pienemmilläkin nopeuksilla ja vedoilla, eli voisi hyvinkin tulla ääni rättinivelestä? Joo, jyrinä tulee vain suurella vaihteella (onko se nyt sitten 4 vai 5) vedättäessä, jolloin vauhtiakin on yli 100 kmh.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E4..._axle_carrier/ Tuo pusla numero 9 voi olla tumpsahduksen syynä, mutta varmaan sulla se jyrinä johtuu rättinivelestä ja kannattee vaihtaa samalla tukilaakeri parintunnin homma jos vehkeet ja mielellään öljymonttu löytyy
Kardaanin tukilaakeri tai rättinivel, voi olla laatikkokin tekeekö ainoastaa yli 80 Kmh jälkeen? jos tekee niin turbiini laatikosta särki
Unohtui vielä mainita, että jostain kuuluu tumpsahdus, kun kiihdyttää-mottorijarruttaa-kiihdyttää pienemmilläkin nopeuksilla ja vedoilla, eli voisi hyvinkin tulla ääni rättinivelestä? Joo, jyrinä tulee vain suurella vaihteella (onko se nyt sitten 4 vai 5) vedättäessä, jolloin vauhtiakin on yli 100 kmh.
Oliko öljynvaihto, Inspection I tai II? Kuulostais inspection II:n hinnalta pkaisesti.
Öljyn hinta muistaakseni Shell Helixillä (muuta eivät ko. marmorihuollossa myyneet) oli 7 l öljymäärälle 160€ - siis pelkkä öljy.... Seuraavissa huolloissa vein itse öljyn mukana.
No, suodin vielä päälle ehkä 20€, mutta sittenkin kuulostaa vielä kovalta tyo 210€ työt.
Jäähdytysnesteen vaihdon hinta lienee kohdallaan marmorihinnaksi.
2 huollossahan tulee vielä polttoainesuodatin, mahd. ilmansuodatin, ilmastoinnin suodatin, + lista tarkastuskohteita.
Oma auto ei ole enään ollut kuin pelkissä öjynvaihdoissa, suodattimia vaihdellaan kun siltä tuntuu. Polttoainesuodattimen vaihdosta kyllä nyt jo liian pitkä aika...kai sekin tässä seuraavalla kerralla.
Kävi toi auto huollossa laturin kärvähtämisen johdosta ja samalla meinasin että hoidetaan nyt sit samalla perus ölynvaihto ja jäähdytin nesteet ni tietää ainakin että ei pitäis talvella jähmettyä nesteet koneeseen..
Alkuperäis laturi olis maksanu kuulemma lähemmäs 750 kuntaas tarvike version sai alta 300 joten tyydyin halvempaan..
Noh huoltokesti päivän ei siinä, ihmetys oli kuitenkin melkoinen kun hintalapun sai käteen.. Remontin yhteishinta 950e ! Tästä summast uusi laturi + vaihtotyö kustansi 440e ja ja se oli arvattavissa. Miten on mahdollist että 330d bemarin öljynvaihto kustantaa 390e ja jäähdytysnesteen vaihto 120e ?
Oliko öljynvaihto, Inspection I tai II? Kuulostais inspection II:n hinnalta pkaisesti.
Öljyn hinta muistaakseni Shell Helixillä (muuta eivät ko. marmorihuollossa myyneet) oli 7 l öljymäärälle 160€ - siis pelkkä öljy.... Seuraavissa huolloissa vein itse öljyn mukana.
No, suodin vielä päälle ehkä 20€, mutta sittenkin kuulostaa vielä kovalta tyo 210€ työt.
Jäähdytysnesteen vaihdon hinta lienee kohdallaan marmorihinnaksi.
Täytyyhän siinä hiutaleessa valo palaa. Ja saa palaa käytännössä aina. Sillon se huolehtii kompuraa päälle aina ku tarvetta.
Kiitos. Jotenkin ajattelin, että se hiutale liittyy lähinnä siihen jos käyttää tuota manuaalisesti. Siksi lähdin sitten kysymään, kun huomasin, että sen saa päälle samaan aikaan auto asetuksen kanssa.
Tyhmä pieni kysymys. Jos ilmastointi on asennossa AUTO niin hoitaako se automaattisesti myös jäähdytyksen, eli kompuran käynnistyksen jos tarve sitä vaatii, vai pitääkö painaa vielä lumihiutaleen kuvaan valo päälle?
Täytyyhän siinä hiutaleessa valo palaa. Ja saa palaa käytännössä aina. Sillon se huolehtii kompuraa päälle aina ku tarvetta.
Tyhmä pieni kysymys. Jos ilmastointi on asennossa AUTO niin hoitaako se automaattisesti myös jäähdytyksen, eli kompuran käynnistyksen jos tarve sitä vaatii, vai pitääkö painaa vielä lumihiutaleen kuvaan valo päälle?
Osaisiko joku tietäjä suoralta kädeltä kertoa mikähän mahtaa jyristä 330xda voimalinjassa, kun vedättää kickdownin rajoilla suurimmalla vaihteella jostain 2500-3500 rpm eli parhaan väännön alueella. Jyrinä on saman kuuloista, kuin manuaalivaihteisessa kaksoismassavauhtipyörän pohjatessa. Jyrinää ei kuulu jos kiihdyttää kaasu pohjassa, vaan ainoastaan samalla vaihteella vedättäessä. Laatikkoko siellä vaikeroi, vai kenties kardaani? Auto on ohjelmoitu, vääntöä on sen rapiat 600Nm.
Kardaanin tukilaakeri tai rättinivel, voi olla laatikkokin tekeekö ainoastaa yli 80 Kmh jälkeen? jos tekee niin turbiini laatikosta särki
Leave a comment: