Olen pitkään nyt paininut aivan kauheen tyhjäkäynnin kanssa. Heittelee rajusti. autona e46 320 vm. 98. Tänään sain auton ajokuntoon ku vaihdoin vanoksen tiivisteet. No ihme ja kyllä tää ongelma helpotti vähän. Vieläkin heittelee tyhjäkäynti kun paikallaan ollessa polkasee nopeesti kaasua, niin sillon alkaa kierrosten heittely. Pari kertaa kierrokset seilaa reilu 500-1300 väliä ja sitten tasottuu samantien. Onko mitään ideoita mikä ihme tossa nyt voi olla? Tiivisteiden vaihdon jälkeen rauhottu toi heittely jonkun verran mutta vika ei hävinny kokonaan.. Ennen toi auto sammu kuitenkin joka kerta kun kierrokset alko seilaamaan. Vikakoodeja ei ole. Nyt alkaa oikeesti usko loppumaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by huppu View PostJaa sillä kilvelläkikö on kans näissä jarruhommissa merkitystä oon luullu että se kilpi on vaan joku suoja...montaa euroahan se osa ei kylläkään maksa...E91 lci 330xd.
Comment
-
-
Originally posted by Tenox View PostEiks toi ole sisäilmankierto joko automaattisesti kun auto haistaa tarpeen (a) tai sitten itte manuaalisesti () ja tietty ei valoa, ei sisäkiertoa. Vai sekotanko mää nyt ihan johonkin toiseen?GLK 320CDI 4Matic
e90
e46
e36
Comment
-
-
Originally posted by MsG View PostEli ilman valoa ottaa ilman ulkoa ?Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostJoo ne jarrukengät on kiinni noissa kilvissä. Jarrukilpi ei maksa kuin 19e mutta oikeaoppinen vaihto onkin isompi homma. Tai siltä se ainakin tuntuu olevan kun ei näytä Rovaniemeltä löytyvän firmaa joka saisi tuon kilven vaihdettua 3:sta paikasta nostettu kädet heti pystyyn ja tämänpäiväinenkin korjaus peruuntui, huomenna uusi yritys.
ihan uteliaisuutta ja mielenkiinnosta...
Comment
-
-
Ehkä ne on joskus taistelleet BMW:n jumiutuneen pyörännavan tai vetarin kanssa tuntikausia sen jälkeen kun on jollekin luvanneet puolessa tunnissa vaihtaa jarrukilven
En kyllä ihmettele joitain korjamoita jotka ei halua tietyissä asioissa koskeakkaan BMW:hen. Se ei vain ole taloudellisesti kannattavaa toimintaa jos ei osaa ennustaa oikein.E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
Originally posted by Janna View Postpassaako kysyä, että missä on kädet nostettu ilmaan, jos et tähän ilkeä laittaa, ni nakkaa vaikka privana?
ihan uteliaisuutta ja mielenkiinnosta...
Polar renkaassa ei oikeen haluta alkaa vaihtamaan vaan neuvoo kysymään mieluummin Raskonesta.
Raskone aikoo tutkia räjäytyskuvia takanurkasta ja soittaa sitten minulle että alkaako vaihtamaan. Eipä soittanut, päivän odotin ja seuraavana soitin vittuuntuneena ite sinne ja siellä änkytetään että jätkien kanssa kateltiin kuvia ja ei aleta vaihtamaan. Käskee soittaa Sysmäläiselle ja siellä asiassa ei ollut mitään ongelmaa.
Kilpi on tosin edelleen vaihtamatta kun olivat saaneet käsijarrun pitämään purkamalla ja kasaamalla käsijarruhilppeet uudelleen. No auto meni katsastuksen uusintatarkastuksesta läpi, mutta äskön kokeilin kaupasta palatessa tuossa pihamäessä pysäköidä autoa käsijarrulla.
Ei pysynyt paikoillaan, ainakaan nokka ylämäkeen päinE91 lci 330xd.
Comment
-
-
bmw e46 328i
Hei.
Vaihdoin autooni ohjaustehostajan hihnapyörän ja purin edestä pois mm. jäähdyttimen sähköflektin yms. ja samalla otin Osa numero 5 tunnistimesta johdon pois, että saan paremmin flektin pois tieltä. Noh kasasin auton ja olen ajellut sillä muutaman viikon ongelmitta, mutta huomasin nyt tuossa kun öljyjä tarkistin ja silmämääräisesti lampulla tiirailin konehuonetta, niin minulla oli jäänyt tuo numero 5 anturin johto irti! Kulku puolessa en ole huomannut eroa vaikka tuo on ollut irti noin kaksiviikkoa!
OSA NUM.5 http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...nos/#1438082_5
Kysymys kuuluu, että onko tuo anturi mahdollisesti rikki, koska otin anturin nyt irti ja mittailin yleismittarilla anturin navoista ohmeja ja ei anna mitään arvoja?? Ei tulosta edes piippaus asennolla.
Autosta on kuulunut ostamisesta asti semmoinen napsutus tyhjäkäynnillä lämpimällä koneella. Voiko tuolla anturilla olla osuutta asiaan? en ole saanut paikannettua napsutusta/nakutusta oikeastaan mihinkään, mutta aika selvästi se kuuluu ja juurikin tuolta pakosarjan puolelta.:think
Comment
-
-
m43b19 kipinä hukassa
Otsikonmukaisesta koneesta hävis puoleksi kipinä. Eli 1 ja 4 sylintereille tulee heikko kipinä ja 3 ja 2 ei olleskaan, auto seisonut jonkun vuoden. Ajamalla ajettiin kärryyn ja kärrystä pois talliin, siellä poistin sitten vikakoodit niin sen jälkeen ei millään käyntiin. Aluksi kovasti yritti kahdella pytyllä ilmeisesti mutta nyt ei senkäänvertaa
Comment
-
-
Suljetaan tämä topikki postauksien määrästä johtuen. Uusi avattu.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment