Voi viineri! Kävi vanhanaikanen ja lähdin ilmeisesti ajaa se lukkomutterin holkki renkaassa ja yllättäen hävisi. Mistähän niitä sais tai onko jotain kikkakolmosta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by aku1979 View PostVoi viineri! Kävi vanhanaikanen ja lähdin ilmeisesti ajaa se lukkomutterin holkki renkaassa ja yllättäen hävisi. Mistähän niitä sais tai onko jotain kikkakolmosta?Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Tuli hankittua vm. 2006 320d 163hv koneella.
Valmistenumero on WBAVC31000VC35546 ja konetyyppi M47D20.
Imusarjan läpät näyttävät olevan ongelma ko. konetyypissä. Ajattelin viikonloppuna puuhastella ja koittaa poistaa ne itse.
Kysymys kuuluu, mistä voin tietää, ettei ko. läppiä ole jo poistettu aikaisemmin? Aikaisempi omistaja ei tiennyt asiasta mitään kun häneltä läpistä kyselin.
Comment
-
-
Originally posted by Hatch View PostTuli hankittua vm. 2006 320d 163hv koneella.
Valmistenumero on WBAVC31000VC35546 ja konetyyppi M47D20.
Imusarjan läpät näyttävät olevan ongelma ko. konetyypissä. Ajattelin viikonloppuna puuhastella ja koittaa poistaa ne itse.
Kysymys kuuluu, mistä voin tietää, ettei ko. läppiä ole jo poistettu aikaisemmin? Aikaisempi omistaja ei tiennyt asiasta mitään kun häneltä läpistä kyselin.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Hatch View PostTuli hankittua vm. 2006 320d 163hv koneella.
Valmistenumero on WBAVC31000VC35546 ja konetyyppi M47D20.
Imusarjan läpät näyttävät olevan ongelma ko. konetyypissä. Ajattelin viikonloppuna puuhastella ja koittaa poistaa ne itse.
Kysymys kuuluu, mistä voin tietää, ettei ko. läppiä ole jo poistettu aikaisemmin? Aikaisempi omistaja ei tiennyt asiasta mitään kun häneltä läpistä kyselin.
Comment
-
-
-
Omassa e91:ssä vaikuttas vakiot msportin iskarit olevan takaa aika kuolleet, vasen puoli vuotaa selvästi mutta jostain syystä oikea puoli on tuota vuotavaakin löysempi.
Joka tapauksessa, alle on edellinen omistaja vaihtanut m-sport - jousien tilalle eibachin madallusjouset. Jos tulee iskarinvaihto eteen niin noista jousistahan varmaan sais kasattua kokonaisen Eibachin alustan jos löytäis Eibachin omat iskarit noille jousille? En pikaisella haulla vaan löytänyt pelkkiä iskareita mistään.
Entä jos homma kaatuu koko alustasarjan oston puolelle? Ilmeisesti KW ja Eibachin sarjat on kummatkin aika hyviä?
Comment
-
-
N46 ongelmaa
Eli n46 moottorilliseen autoon sytty moottorin vikavalo ja lukasin koodit niin oxygen sensor heating before catalyst ja oxygen sensor 2 heating before catalyst...
Ennen kattia siellä on siis yks anturi että entiedä miksi tollainsanoo?
Anturi vaihdettu mutta ei ollut vaikutusta?! Mitä sitten?Last edited by Rrooppee; 20-07-2016, 10:27.BMW G21 320d xdrive -19 ///M-sport
EDELLISET
BMW F31 320d -13 ///M-sport
BMW F31 320d -14 sportline
BMW E46 330i -05 ///M-sport
BMW E46 328i -00
BMW E46 320i -02
Comment
-
-
Originally posted by soukkadyydd View PostOmassa e91:ssä vaikuttas vakiot msportin iskarit olevan takaa aika kuolleet, vasen puoli vuotaa selvästi mutta jostain syystä oikea puoli on tuota vuotavaakin löysempi.
Joka tapauksessa, alle on edellinen omistaja vaihtanut m-sport - jousien tilalle eibachin madallusjouset. Jos tulee iskarinvaihto eteen niin noista jousistahan varmaan sais kasattua kokonaisen Eibachin alustan jos löytäis Eibachin omat iskarit noille jousille? En pikaisella haulla vaan löytänyt pelkkiä iskareita mistään.
Entä jos homma kaatuu koko alustasarjan oston puolelle? Ilmeisesti KW ja Eibachin sarjat on kummatkin aika hyviä?
Comment
-
-
Originally posted by Rrooppee View PostEli n46 moottorilliseen autoon sytty moottorin vikavalo ja lukasin koodit niin oxygen sensor heating before catalyst ja oxygen sensor 2 heating before catalyst...
Ennen kattia siellä on siis yks anturi että entiedä miksi tollainsanoo?
Anturi vaihdettu mutta ei ollut vaikutusta?! Mitä sitten?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Vaihdoin eteen koni sportit vakiojousilla + uudet reaktiotangot. Nyt pyörät ei meinaa kääntyä oikealle..todella jäykkä, vasemmalle normaali. Lisäksi koko auto tärrää tyhjäkäynnillä ja tämä voimistuu ratin ääriasennossa. Osaisikohan joku neuvoa mistä lähtisin ratkomaan? Autona e91 330xda -06.
Comment
-
-
Moro!
En löytänyt tähän apuja niin kysytäämpä täältä.
318i E90 -06 (rek. num. VPY-668)
Olisi jarruremppa edessä, mutta en löydä nyt tietoa minkä kokoiset levyt pitäisi hommata. Eteen 292 vai 296 ja taakse 296 vai 300. Vaiko menikö nuokaan oikein?
Ja onko tässä mitään perää kun kaveri sanoi, että eteen kuuluisi isommat levyt kuin taakse?
Kiitokset sille kuka osaa neuvoa ja nähdä vaivaa!
Comment
-
Comment