Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T3
    replied
    Tonni täynnä. Uusi topikki tuossa: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=349325

    Leave a comment:


  • E-rotu
    replied
    Originally posted by Nettipepe View Post
    Meniköhän se jotenkin noin


    Jostain joskus luin jonkin ohjeen testilenkkiinkin.

    Itsellä ainakin auttoi kun laatikko oli oppinut aika agresssiiviseksi.
    Tuo palauttaa tehtaan oletukset ja lähtee siitä oppimaan...
    Minulla ainakin kesti jonkin aikaa ennenkuin oppi kunnolla.
    Ensin toimi joskus hieman erikoisesti.
    ourait kiitoksia. pitää koittaa!

    Entäs oliko moottorille samanlainen nollaus? jostain luin että jos esim kaasuläpän vaihtaa niin kannattaa tehdä? Se on nimittäin vaihdettu kun antoi vika koodia. Auto vähän nypyttää tasakaasulla loivassa alamäessä.

    Leave a comment:


  • Nettipepe
    replied
    Originally posted by E-rotu View Post
    Mites se vaihteiston adaptaatio arvojen resetointi tehdään INPA lla?

    Ja pitikö ajaa joku tietyn lainen lenkki heti nollaamisen jälkeen?

    Onko kokemukset ollu positiivisia? Haen muutosta satunnaisesti nytkhtäviin ja venyviin vaihtoihin 300tkm ajettuun ja öljyt vaihdettuun laatikkoon.
    Meniköhän se jotenkin noin


    Jostain joskus luin jonkin ohjeen testilenkkiinkin.

    Itsellä ainakin auttoi kun laatikko oli oppinut aika agresssiiviseksi.
    Tuo palauttaa tehtaan oletukset ja lähtee siitä oppimaan...
    Minulla ainakin kesti jonkin aikaa ennenkuin oppi kunnolla.
    Ensin toimi joskus hieman erikoisesti.

    Leave a comment:


  • Rikardo
    replied
    Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
    Saattaa olla sitten aika tiukasti se pallonivel kiinni. Meikän piti ihan oikeasti isoa lekaa näyttää että lähti toinen puoli.
    Okei, hyvä tietää ettei välttämättä ole ihan "naps ja kops" meininkiä. Mut oonkin varannut koko sunnuntain tuota operaatiota varten

    Leave a comment:


  • E-rotu
    replied
    Mites se vaihteiston adaptaatio arvojen resetointi tehdään INPA lla?

    Ja pitikö ajaa joku tietyn lainen lenkki heti nollaamisen jälkeen?

    Onko kokemukset ollu positiivisia? Haen muutosta satunnaisesti nytkhtäviin ja venyviin vaihtoihin 300tkm ajettuun ja öljyt vaihdettuun laatikkoon.

    Leave a comment:


  • _Sylin_teri_
    replied
    Originally posted by Rikardo View Post
    Eihän etupään reaktiotangon vaihto ole mitään tähtitiedettä? Keula ylös, rengas irti, suojuksia pois edestä, pultit auki ja varsi pois, uusi tilalle ja pultit sormikireyteen, rengas paikoilleen, auto alas ja pulttien kiristys ja vielä suojat takaisin? Tunnin parin homma jos ekaa kertaa tekee?

    Googlettelin vähän että jos vaihtaiskin ite kun ei meinaa huoltojen aikataulut sopia yksiin omien kanssa :think
    Saattaa olla sitten aika tiukasti se pallonivel kiinni. Meikän piti ihan oikeasti isoa lekaa näyttää että lähti toinen puoli.

    Leave a comment:


  • AK-87
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Welcomelightsit saa jos on tarpeeksi uusi FRM. Minun, eikä myöskään sinun, autossasi sitä ole.
    Ja kiitokset tiedosta!

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Rikardo View Post
    Eihän etupään reaktiotangon vaihto ole mitään tähtitiedettä? Keula ylös, rengas irti, suojuksia pois edestä, pultit auki ja varsi pois, uusi tilalle ja pultit sormikireyteen, rengas paikoilleen, auto alas ja pulttien kiristys ja vielä suojat takaisin? Tunnin parin homma jos ekaa kertaa tekee?

    Googlettelin vähän että jos vaihtaiskin ite kun ei meinaa huoltojen aikataulut sopia yksiin omien kanssa :think
    Ei ole rakettitiedettä, jos on ennenkin roplannut autoja ja työkalut löytyy, niin helppo homma.

    Leave a comment:


  • br0klyn
    replied
    e91 330d manuaali

    Liikkeelle lähdössä ilman kaasua ravistaa, muuten pelaa ok. Kaasua liikkeelle lähdössä antaessa ei ravista. Onko ominaisuus vai voisko olla siitä cdv (vai mikä olikaa) venttiilistä?

    Leave a comment:


  • Rikardo
    replied
    Eihän etupään reaktiotangon vaihto ole mitään tähtitiedettä? Keula ylös, rengas irti, suojuksia pois edestä, pultit auki ja varsi pois, uusi tilalle ja pultit sormikireyteen, rengas paikoilleen, auto alas ja pulttien kiristys ja vielä suojat takaisin? Tunnin parin homma jos ekaa kertaa tekee?

    Googlettelin vähän että jos vaihtaiskin ite kun ei meinaa huoltojen aikataulut sopia yksiin omien kanssa :think

    Leave a comment:


  • Ebolas
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Aloita sopimalla vikakoodienlukemisesta. Marmorille ei kannata viedä, jos ei kiinnosta maksaa maltaita vikakoodienlukemisesta. Foorumilta löytyy paljon porukkaa, jolla on tarvittavat laitteet koodienlukemiseen.
    Vikakoodi tiskissä eli 0093B2 ACSM: Safety battery terminal...Resetoitu ja eipä uusiutunut (ainakaan vielä). Samassa yhteydessä sitten selkisi että auto kuuluu korjauskamppanjan piiriin jossa varataan joku 4h aikaa toimenpiteisiin koskien moottoria N43B20. Katotaan nokkaketjusta lähtien tarvittavat toimenpiteet... Asentaja vaan huikkas et "on me vaihdettu moottorikin" tän takia. Jäi epäselväksi sit mistä kampanjasta on kyse, no ens viikolla selkii.

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by AK-87 View Post
    Ulkomaan foorumeilla näin juttua, että olisi mahdollista koodailla valoille toimintoja, kun esim. ovet avataan (poistetaan keskuslukitus). Onko jollakin tarkempaa tietoa tämmöisistä "tervetuliaisvaloista" ja onko jossain topicissa jo asiaa käsitelty enemmän? En löytänyt guuglella...
    Welcomelightsit saa jos on tarpeeksi uusi FRM. Minun, eikä myöskään sinun, autossasi sitä ole.

    Leave a comment:


  • AK-87
    replied
    E91 valojen koodaus, "welcome lights"?

    Ulkomaan foorumeilla näin juttua, että olisi mahdollista koodailla valoille toimintoja, kun esim. ovet avataan (poistetaan keskuslukitus). Onko jollakin tarkempaa tietoa tämmöisistä "tervetuliaisvaloista" ja onko jossain topicissa jo asiaa käsitelty enemmän? En löytänyt guuglella...

    Leave a comment:


  • Tumppa
    replied
    Aktiiviohjauksella varustettuun E91 335d haaveilen H&R kallistuksenvakaajista, mutta jostain syystä osassa paikoista kerrotaan, että ei autoihin joissa aktiiviohjaus. Onko tosi ettei sovi paikoilleen? BMWFansista en äkkiä löytänyt tietoa että aktiiviohjauksellisessa olisi erilainen vakaajatanko. :think
    Last edited by Tumppa; 28-07-2016, 13:41.

    Leave a comment:


  • Oltsu
    replied
    Saako Business nuolinaviin karttanäkymän koodaamalla? Auto on 10/2006 ja kartat on 2012.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎