Originally posted by akez87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by akez87 View PostJos vaihtaa akun e91 niin onko pakko aina ohjelmoida vaikka saman tehoisen akun laittaa? Pitääkö muuta huomioida vaihtaessa, pitääkö auto esim pitää virrassa koko ajan tai jtn?
Leave a comment:
-
-
akun vaihto E91
Jos vaihtaa akun e91 niin onko pakko aina ohjelmoida vaikka saman tehoisen akun laittaa? Pitääkö muuta huomioida vaihtaessa, pitääkö auto esim pitää virrassa koko ajan tai jtn?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ebolas View PostJep, tuli hankittua tollainen E93 2007 2.0 (cabrio siis) ja semmosta pientä säätöä on joutunut jo parin kuukauden aikana tekemään mitä se meikällä on ollut. Puolat, suuttimet ja yksi takavalo on mennyt vaihtoon. Nyt pärähti työmatkalla ruutuun että infonäyttöön tää melko ilmeisesti yleinenkin restraint systems faulty! virhe ilman mitään kohdetarkennusta ja näköjään meikän halvalla OBD2 lukijalla ja puhelimella ei löydy tolle vikakoodia saati et vois kuitata sen pois kokeeksi. Eli tää vika nyt sitten voi olla kuskin perseen alla, apukuskin perseen alla, airbagissa (tunnistimet) tai jopa akussa/älykkäässä akkutunnistimessa? Akku on oletettavasti alkuperäinenkin vielä... Et mistäs lähtis liikkeelle muualta kuin marmoritiskiltä?
Leave a comment:
-
-
Pitääkö e91:ssä 2011 kuitata ilmastoinnille jotain kun se huolletaan. Olettaisin ettei tarvii mutta voisko viisaammat valaista. Aika lehmän henkäystä pukkas näillä keleillä, 220 grammaa oli jäljellä joten ei ihme.
Leave a comment:
-
-
Jep, tuli hankittua tollainen E93 2007 2.0 (cabrio siis) ja semmosta pientä säätöä on joutunut jo parin kuukauden aikana tekemään mitä se meikällä on ollut. Puolat, suuttimet ja yksi takavalo on mennyt vaihtoon. Nyt pärähti työmatkalla ruutuun että infonäyttöön tää melko ilmeisesti yleinenkin restraint systems faulty! virhe ilman mitään kohdetarkennusta ja näköjään meikän halvalla OBD2 lukijalla ja puhelimella ei löydy tolle vikakoodia saati et vois kuitata sen pois kokeeksi. Eli tää vika nyt sitten voi olla kuskin perseen alla, apukuskin perseen alla, airbagissa (tunnistimet) tai jopa akussa/älykkäässä akkutunnistimessa? Akku on oletettavasti alkuperäinenkin vielä... Et mistäs lähtis liikkeelle muualta kuin marmoritiskiltä?
Leave a comment:
-
-
Morjesta! Löytyiskö täältä vastaus e91 ihmeelliseen huminaan? Elikkä ns. Humina alkaa noin 30kmh pikkuhiljaa kovenee mitä enemmän vauhtia ja jarruttaessa humina voimmistuu paljonkin.. Renkaat on uudet, mutta voisko olla et oli liian kovat? Jarrupalat on aika kuluneet mut voisko olla et kuuluis niistä? Nyt jos jollain viisaammalla ideoita nii otan kyllä mieluusti vastaan!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by karsta View PostOnkohan tuohon saatavilla mitään aurinkolasikoteloa jälkiasenteisena? Sakemanni on tyystin unohtanut autoon sellaisen laittaa, nyt kakkulat pyörii milloin missäkin.
https://www.ecstuning.com/News/BMW_E...lassesHolders/
Leave a comment:
-
-
Onkohan tuohon saatavilla mitään aurinkolasikoteloa jälkiasenteisena? Sakemanni on tyystin unohtanut autoon sellaisen laittaa, nyt kakkulat pyörii milloin missäkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by paanu View PostKiinnostais kans että onko tähän jotain lääkettä. Kun auto seisoo duunipäivän, heti kun lähtee liikkeelle kun on lyönyt napista käyntiin, vaihtaa vaihdetta kuin lekalla lyömällä. Jos antaa käydä tyhjäkäyntiä about minuutin, laatikko toimii ihan normaalisti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by paanu View PostKiinnostais kans että onko tähän jotain lääkettä. Kun auto seisoo duunipäivän, heti kun lähtee liikkeelle kun on lyönyt napista käyntiin, vaihtaa vaihdetta kuin lekalla lyömällä. Jos antaa käydä tyhjäkäyntiä about minuutin, laatikko toimii ihan normaalisti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JTMD View Post
Kylmällä nykäisee 1-2 vaihdossa välillä tuntuvasti. Vauhdissa nykii kun kiihdytyksen jälkeen nosta kaasua ja loota vaihtaa isommalle. Manuaaliasennossa vaihdot eivät ole pehmeitä. Kun kiihdyttää kunnolla Sport asennolla, tuntuu toiminta tas suht normaalilta, mutta en osaa sanoa toimiiiko normaalisti vai ei. Tämä paska ei sentään vuoda öljyä, eikä huopaa kierroksia ja siirrellessä P-R-D jne paikallaan tuntuu normaalilta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by viksu View PostOnko nuo kiinanlaatuiset BMW-merkit mistään kotoisin? Marmorilla maksaa vissiin jotain 60€ e91:n takaluukun merkki (78mm). Mutta tuleeko pidemmän päälle halvemmaksi ostaa aito, jos kiinanmerkkejä saa vaihdella joka toisen painepesuripesun jälkeen...?Originally posted by Petsku333 View PostPaskoja ne on haalistuu ja lohkeilee. Kyllä mä aidot hommaisin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostOsaako kukaan kertoa tuollaisen E91 tavaratilan koosta. Lähinnä kiinnostaa että mahtuuko sinne hyvin tuollaiset lastenvaunut jotka ainakin tuonne E46:een mahtuu. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by viksu View PostOnko nuo kiinanlaatuiset BMW-merkit mistään kotoisin? Marmorilla maksaa vissiin jotain 60€ e91:n takaluukun merkki (78mm). Mutta tuleeko pidemmän päälle halvemmaksi ostaa aito, jos kiinanmerkkejä saa vaihdella joka toisen painepesuripesun jälkeen...?
Leave a comment:
-
Leave a comment: