Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Allekirjoitan edellisen. Itselläni takana Koni sportit ja edessä Sachs M-sport iskarit. Toimivat todella hyvin Eibachin jousisarjan kanssa.
-
-
Originally posted by soukkadyydd View PostOmassa e91:ssä vaikuttas vakiot msportin iskarit olevan takaa aika kuolleet, vasen puoli vuotaa selvästi mutta jostain syystä oikea puoli on tuota vuotavaakin löysempi.
Joka tapauksessa, alle on edellinen omistaja vaihtanut m-sport - jousien tilalle eibachin madallusjouset. Jos tulee iskarinvaihto eteen niin noista jousistahan varmaan sais kasattua kokonaisen Eibachin alustan jos löytäis Eibachin omat iskarit noille jousille? En pikaisella haulla vaan löytänyt pelkkiä iskareita mistään.
Entä jos homma kaatuu koko alustasarjan oston puolelle? Ilmeisesti KW ja Eibachin sarjat on kummatkin aika hyviä?
Leave a comment:
-
-
N46 ongelmaa
Eli n46 moottorilliseen autoon sytty moottorin vikavalo ja lukasin koodit niin oxygen sensor heating before catalyst ja oxygen sensor 2 heating before catalyst...
Ennen kattia siellä on siis yks anturi että entiedä miksi tollainsanoo?
Anturi vaihdettu mutta ei ollut vaikutusta?! Mitä sitten?Last edited by Rrooppee; 20-07-2016, 10:27.
Leave a comment:
-
-
Omassa e91:ssä vaikuttas vakiot msportin iskarit olevan takaa aika kuolleet, vasen puoli vuotaa selvästi mutta jostain syystä oikea puoli on tuota vuotavaakin löysempi.
Joka tapauksessa, alle on edellinen omistaja vaihtanut m-sport - jousien tilalle eibachin madallusjouset. Jos tulee iskarinvaihto eteen niin noista jousistahan varmaan sais kasattua kokonaisen Eibachin alustan jos löytäis Eibachin omat iskarit noille jousille? En pikaisella haulla vaan löytänyt pelkkiä iskareita mistään.
Entä jos homma kaatuu koko alustasarjan oston puolelle? Ilmeisesti KW ja Eibachin sarjat on kummatkin aika hyviä?
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by Hatch View PostTuli hankittua vm. 2006 320d 163hv koneella.
Valmistenumero on WBAVC31000VC35546 ja konetyyppi M47D20.
Imusarjan läpät näyttävät olevan ongelma ko. konetyypissä. Ajattelin viikonloppuna puuhastella ja koittaa poistaa ne itse.
Kysymys kuuluu, mistä voin tietää, ettei ko. läppiä ole jo poistettu aikaisemmin? Aikaisempi omistaja ei tiennyt asiasta mitään kun häneltä läpistä kyselin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hatch View PostTuli hankittua vm. 2006 320d 163hv koneella.
Imusarjan läpät näyttävät olevan ongelma ko. konetyypissä. Ajattelin viikonloppuna puuhastella ja koittaa poistaa ne itse.
Kysymys kuuluu, mistä voin tietää, ettei ko. läppiä ole jo poistettu aikaisemmin? Aikaisempi omistaja ei tiennyt asiasta mitään kun häneltä läpistä kyselin.
Leave a comment:
-
-
Tuli hankittua vm. 2006 320d 163hv koneella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aku1979 View PostVoi viineri! Kävi vanhanaikanen ja lähdin ilmeisesti ajaa se lukkomutterin holkki renkaassa ja yllättäen hävisi. Mistähän niitä sais tai onko jotain kikkakolmosta?
Leave a comment:
-
-
Voi viineri! Kävi vanhanaikanen ja lähdin ilmeisesti ajaa se lukkomutterin holkki renkaassa ja yllättäen hävisi. Mistähän niitä sais tai onko jotain kikkakolmosta?
Leave a comment:
-
-
Onko korkissa mainittu CHF 11S? Jos on, niin orkkisöljy on tämä Pentosin:
Pentosin hydraulic CHF 11S oil original BMW 1000ML - 83290429576, 83 29 0 429 576, 0429576, 83-29-0-429-576
Ja hitusen halvempi variantti, merkiltään Febi, jolla olen itse kertaalleen vaihtanut öljyt (näemmä aku1979:n linkissä on sama):
Leave a comment:
-
-
E91 ajellessa kuulostaa että kuskin oven ikkuna "kolisee/natisee". Saattaa toki muutkin lasit tekee samaa, mutta kuskin paikalle tuo ääni kuuluu tulevan siitä vierestä. Mistähän tuo johtuu ja kuinka korjautuu? Sähköohjaus toimii kyllä moitteetta ja lasi pysyy asetetussa kohdassa.
Leave a comment:
-
-
Eli Konin iskareita kehutaan, mutta millä jousilla se matalenee parhaiten? E91 kyseessä siis.. Vähän ajatellut vaihtaa Bc coiloveri setin takaisin "tavalliseen" mutta mataluudesta ei pitäis joutua tinkiä ihan älyttömästi..
Edit, piti kysyä toisessa topiikissa
Leave a comment:
-
-
Itse laitoin tätä http://www.merteil.fi/verkkokauppa/c...view/9705/54/9 ei näköjään löydy enää motonetistä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: