Mulla pähkinäpuhallettiin imukanavat noin 2tkm sitten ja voin sanoa että sinne on jo tuon 2tkm aikana kertynyt jonkin verran öljyä/karstaa kun tuossa viikonloppuna kurkkasin imukanaviin muussa yhteydessä. Nyt ei enää pitäisi kertyä öljyä/karstaa, kun on kaksi öljynkeruusäiliötä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
-
-
Originally posted by tmpzk View PostArvon tässä edelleen JB4 vs MHD:tä, vaikka kuinka olen lukenut ja tutkinut en käsitä kumpi on parempi? Mulla on jonkun firman tekemä softa, voiko siihen päälle laittaa JB4/MHD vai tarvitseeko olla vakiosofta? Tällä hetkellä kiinni katittomat dp:t, isompi cooleri, fuelit stage 2 pumppu, kartiosuodattimet, alumiini ahtoputki / tialin bov. Hyllyssä huilaa supersprintin katittomat keskiputket.. Menee kamat hukkaan tolla softalla... Minkälaisia tehoja noilla uskaltaa haaveilla?Vedin v8 stage 2+ ja E50 mapit sisälle. 3-4 vaihteilla kun kiihdyttää ~4k rpm hujakoilta kaasupohjassa pamahtaa vikakoodit missfirestä, 5 ja 6 pytyille. Tähän lääkkeeksi ilmeisesti kasa puolia ja tulppia? En äkkiseltään löytänyt myöskään vastausta että mitä eroa on v7.1 vs v8 stage 2+ toinen optionssista löytyvä ”13. Desensitize the knock tables” ja selitykseksi tämän : ” this is only recommended for professional users.” Siihen en uskaltanut kajota.. Mitenhän noiden asetusten muuten kannattaisi olla?
-E90 335i 2008
Comment
-
-
Originally posted by tmpzk View Posttoinen optionssista löytyvä ”13. Desensitize the knock tables” ja selitykseksi tämän : ” this is only recommended for professional users.” Siihen en uskaltanut kajota..
Comment
-
-
335xi mhd stage 1+ limpmode?
Kukas osais tsekata logia?
Kävi niin, että akun vaihdon jälkeen auto limpmodeen kotimatkalla. Vikakoodeja oli 0029DC cylinder injection shutdown: low pressure in the high pressure system.
Fuel pressure sensor, electric code: 0029F3.
Puolimoottorivalo syttyi.
MHDllä pyyhitty vikakoodit ja historia, sekä kaikki moduulit pyyhitty.
Tämän jälkeen koeajo ja taas tehot alas kun vähän reippaammin kiihdytin.
29DC Cylinder injection cutout.
Taas pyyhin vikakoodit MHDllä. Uusi koe ajo ja sama homma. Nyt koodia:
29CE Combustion misfires cylinder 2
29D1 Combustion misfires cylinder 5
29DC cylinder injection cutout.
Ei kärsi siis kiihdyttää ku ihan pintakaasulla.
Logeja otin kaksi. Oisko apuja missä vika? Suuttimet, puolat,tulpat? :think
Löytyskö apuja?
EDIT: Mites nuo datalogit saa liitettyä prrrkl?Last edited by tommylee; 21-02-2018, 22:06.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
HPFP tsi LPFP kyykkää? Logi auttaisi. Tänne logi ja linkitä topicciin:
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostHPFP tsi LPFP kyykkää? Logi auttaisi. Tänne logi ja linkitä topicciin:
https://datazap.me
Tuossa kaks logia..
Ainakin 2,4 ja 5 cyl tulee ihme notkahdus, eli bensansyöttö katkeaa..Last edited by tommylee; 22-02-2018, 09:22.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Originally posted by tommylee View Posthttps://datazap.me/u/mika70/log-1519...og=0&data=3-23
Tuossa kaks logia..
Ainakin 2,4 ja 5 cyl tulee ihme notkahdus, eli bensansyöttö katkeaa..
Tuossa yhdessä logissa jonka auki sain, niin lpfp romahtaa kierrosten kasvaessa alle 25 psi. Ei saisi mennä alle 50. Samoin hpfp kyykkää.
Mutta parempi veto kertoisi enemmän.Last edited by Tommix; 22-02-2018, 13:24.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostSun pitäisi vetää logi niin että mahdollisuuksien mukaan kaasu pohjassa 3 vaihde läpi 4:lle asti.
Tuossa yhdessä logissa jonka auki sain, niin lpfp romahtaa kierrosten kasvaessa alle 25 psi. Ei saisi mennä alle 50.
Mutta parempi veto kertoisi enemmän.
Etkö saanut auki sitä toista vetoa? Mulla aukee ongelmitta..?Last edited by tommylee; 22-02-2018, 13:27.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Pelkkää bensaa tankissa?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by tommylee View PostJoo. Se tosiaan vetää heti limpmodeen, ku yrittääki kiihdyttää edes puolella kaasulla..
Etkö saanut auki sitä toista vetoa? Mulla aukee ongelmitta..?
Lähtisin puolista ja tulpista. Jos pitää testaa jotain suutinta vaihtaa ni pystyn auttaa sen kanssa ja voidaan kokeilla toisilla suuttimillakin.-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Originally posted by P33P33 View PostMä jossain vaiheessa luulin pitkään, että mulla hpfp rupes kyykkäilee ku railipaineet romahti yhtäkkiä, mut kyseessä oli vaan puhdas misfire sit kuitenkin ja samoja koodeja kun sulla. Misfireä ku rupee tulemaan ni railpaine romahtaa käytännössä aina. Eli rupeeko auto heti nykimään ku annat vähänkin kaasua, vaikkei tulisikaan heti koodeja? Nyt ilmeisesti limp mode tulee jo heti??
Lähtisin puolista ja tulpista. Jos pitää testaa jotain suutinta vaihtaa ni pystyn auttaa sen kanssa ja voidaan kokeilla toisilla suuttimillakin.
Otin suoraan uudet tulpat ja puolat. Tänään paikalleen. Toivon tosiaankin, että olis vain tulppa/puola vikaa
Misfireä tulee. 2 , 4 ja 5 cyl. Ja railpaineet kyykkää.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
Comment