Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335i (N54) viritys part III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 1349
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2006
    • 231
    • Turku

    #31
    Originally posted by juha_335i View Post
    Wagner performance EVO1 hinta tippunut 200€, nyt 499€ . Ollee yks vaihtoehto orkkiksen tilalle. Itelle tuollainen odottelee asennusta.



    Evolve DP:t löytyy itseltäkin ja ei huonoo sanottavaa.

    Tällanen hiukan kiinnostais. Jos joku on tilaamassa niin voisipa vaikka porukassa.
    E91 335i -07
    F20 118i -15

    Comment

    • temexian
      Bimmer Rookie
      • Mar 2012
      • 38
      • suomi

      #32
      Hyvin alkaa ! stage 2+ sisälle ja 98 bensaa. Ei kestä yhtään yli puolen kaasun kiiihdytystä rötää heti. Laitoin rastin ruutuu oem/kat dp onko mitään merkitystä ? 29D1 combustion misfires cylinder 5 ja
      shadow (inactive) codes-2AAF Fuel pump plausibility osaaks joku sanoo suoraa mistä johtuu vai joutuuko laittaa takasi vakioks ennen dp ja välijäähyn vaihtoo ?

      Comment

      • tryffis
        BTCF Member
        • Aug 2012
        • 271
        • Vantaa

        #33
        Originally posted by temexian View Post
        Hyvin alkaa ! stage 2+ sisälle ja 98 bensaa. Ei kestä yhtään yli puolen kaasun kiiihdytystä rötää heti. Laitoin rastin ruutuu oem/kat dp onko mitään merkitystä ? 29D1 combustion misfires cylinder 5 ja
        shadow (inactive) codes-2AAF Fuel pump plausibility osaaks joku sanoo suoraa mistä johtuu vai joutuuko laittaa takasi vakioks ennen dp ja välijäähyn vaihtoo ?
        Mun ymmärtääkseni toi vaihtoehto tekee sen että ei turhaan kuittaa automaattisesti kateilta tulevia vikakoodeja, niille jotka vetää kisakatilla/oe.

        Oliks sulla puolat/tulpat millon vaihdeltu?

        Comment

        • Dusty
          Bimmer Rookie
          • May 2017
          • 112
          • Vantaa

          #34
          Originally posted by 1349 View Post
          Tällanen hiukan kiinnostais. Jos joku on tilaamassa niin voisipa vaikka porukassa.
          Vois ehkä jopa itekki. Onks tää se malli mistä on niitä kiinankopioita?
          Kolhujen oikasut maalaamatta.

          Comment

          • miyli
            BTCF Member
            • Dec 2008
            • 2089
            • Naantali

            #35
            Nyt kun teillä nuorilla julleilla rupeaa monella olemaan näitä n54 moottorisia autoja täällä foorumilla ja rupeatte niitä hullunkiilto silmissä virittämään.
            ENSIMMÄINEN ASIA ON VAIHTAA UUDET PUOLAT JA TULPAT, ennen kuin teette yhtään mitään.
            Suurin osa noista misfireistä mitä tulee johtuu juurikin vanhoista puolista ja tulpista. Tämäkin asia on kerrottu täällä jo monta kertaa, mutta kerrattakoon se nyt vielä.
            N54 on upea moottori vakiona ja viritettynä vieläkin upeampi kun se toimii
            Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
            Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
            Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

            Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
            Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



            Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
            1/4 maili 11.8 / 205 km/h
            0-200km/h 11.40s
            100-200km/h 6,00s
            http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

            Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

            Comment

            • vam0s
              Bimmer Rookie
              • Nov 2014
              • 134
              • 03

              #36
              Originally posted by miyli View Post
              Nyt kun teillä nuorilla julleilla rupeaa monella olemaan näitä n54 moottorisia autoja täällä foorumilla ja rupeatte niitä hullunkiilto silmissä virittämään.
              ENSIMMÄINEN ASIA ON VAIHTAA UUDET PUOLAT JA TULPAT, ennen kuin teette yhtään mitään.
              Suurin osa noista misfireistä mitä tulee johtuu juurikin vanhoista puolista ja tulpista. Tämäkin asia on kerrottu täällä jo monta kertaa, mutta kerrattakoon se nyt vielä.
              N54 on upea moottori vakiona ja viritettynä vieläkin upeampi kun se toimii
              Huom. "kun se toimii" Onhan se pirun hieno ja hyvä moottori kaikki sen ympärillä on vaan "pa*kaa"

              Comment

              • P33P33
                Bimmer Rookie
                • Dec 2015
                • 181
                • Kellokoski

                #37
                Originally posted by temexian View Post
                Hyvin alkaa ! stage 2+ sisälle ja 98 bensaa. Ei kestä yhtään yli puolen kaasun kiiihdytystä rötää heti. Laitoin rastin ruutuu oem/kat dp onko mitään merkitystä ? 29D1 combustion misfires cylinder 5 ja
                shadow (inactive) codes-2AAF Fuel pump plausibility osaaks joku sanoo suoraa mistä johtuu vai joutuuko laittaa takasi vakioks ennen dp ja välijäähyn vaihtoo ?


                Ei tartte huolestuu, kun toi koodi tulee usein misfiren yhteydessä, joten puolat ja tulpat vaihtoon ja hanaa
                -Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi

                Comment

                • hardyy
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2015
                  • 113
                  • suomi

                  #38
                  Pitäisikö porukalla tilata futurezilta VRSF välijäähdytin ja ahtoputki pakettina? jos saatais kimppa tilauksella hinnasta pois jotain?
                  Last edited by hardyy; 26-04-2018, 16:28.

                  Comment

                  • temexian
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2012
                    • 38
                    • suomi

                    #39
                    Originally posted by P33P33 View Post
                    http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=328320

                    Ei tartte huolestuu, kun toi koodi tulee usein misfiren yhteydessä, joten puolat ja tulpat vaihtoon ja hanaa

                    okei noni hyvä ! eli on siel ollu jo jotain kun aikasemmin on tullu joskus talvella tota 2aaf koodia mutta uutta puolaa ja tulppaa tilalle siis ! jos vaikka tilais suoraa ton precision raceworks sytkä setin. ja sit vaa hanaa

                    Comment

                    • temexian
                      Bimmer Rookie
                      • Mar 2012
                      • 38
                      • suomi

                      #40
                      Originally posted by hardyy View Post
                      Pitäisikö porukalla tilata futurezilta VRSF välijäähdytin ja ahtoputki? jos saatais kimppa tilauksella hinnasta pois jotain?
                      mä ainaki voisin olla mukana jos siinä pikkasen halvemmalla pääsee

                      Comment

                      • hardyy
                        Bimmer Rookie
                        • Aug 2015
                        • 113
                        • suomi

                        #41
                        Pitää laittaa heille kyselyä!

                        Comment

                        • temexian
                          Bimmer Rookie
                          • Mar 2012
                          • 38
                          • suomi

                          #42
                          uudet tulpat kattelin noita ngk 95770 mutta eipä löydy suomesta... kait noilla uusilla boscheillaki pärjää ulkomailta tilaamal sais noi ngk mutta ei viitti seisottaa autoo jos jollai on nurkis ja haluu luopuu ni voisin ostaa pois

                          Comment

                          • Zoppa
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2010
                            • 238
                            • Espoo

                            #43
                            Originally posted by temexian View Post
                            uudet tulpat kattelin noita ngk 95770 mutta eipä löydy suomesta... kait noilla uusilla boscheillaki pärjää ulkomailta tilaamal sais noi ngk mutta ei viitti seisottaa autoo jos jollai on nurkis ja haluu luopuu ni voisin ostaa pois
                            Ite oon täs ajellu vakio boschin tulpilla ja puolilla viimeset 10tkm. Hyvin on pelannut.
                            Last edited by Zoppa; 26-04-2018, 20:59.
                            E92 335i M-Sport -07
                            EX: E85 Z4 3.0i

                            Comment

                            • Dusty
                              Bimmer Rookie
                              • May 2017
                              • 112
                              • Vantaa

                              #44
                              Originally posted by hardyy View Post
                              Pitää laittaa heille kyselyä!
                              Laitelkaa hintoi sit vaik tänne
                              Kolhujen oikasut maalaamatta.

                              Comment

                              • Markojs
                                Bimmer Rookie
                                • Apr 2014
                                • 160
                                • Kirkkonummi

                                #45
                                Oliko suotavaa tuolla MHD:lla vetää full write kun siirtyy stage 2 -> stage 2+
                                vai riittääkö vaan nopia versio? Ainakin full writeä ei tartte jos muuttanee
                                nykysen kartan asetuksia esim. tyhjäkäyntiä, mutta miten oli kartan vaihdon kohdalla?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎