Sen enempää näistä ymmärtämättä, näyttäisi siltä että pikkusen trimmi menee rikkaan puolelle, -20-25% stft arvot. Enskerralla hieman vähemmän etanolia tankkiin? Laskelmieni mukaan pyörisi jossain E53+ tuo nykyinen seos. Autossa kiinni toistaiseksi ainoastaan stage1 pumppu ja dci virien osalta.
Jos haluat etanolin määrällä korjata tota stft arvoa niin silloin sun pitäs nimen omaan lisätä etanolia tankkiin.
Kannattaa ottaa myös ltft mukaan logeihin.
-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Pakko kysyä uudelleen kun kytkin aiheuttaa mulle verenpainetaudin. Kytkin on siis pilalla, mitä laitetaan tilalle? Vanhassa topicissa oli 550i kytkin mainittuna joka olis hintansa puolesta Ok. Kestääkö semmonen 450-500hp autossa? Vauhtipyörä? Ajaako kukaan kovalla vai laitetaanko uus kaksoismassa?
Nyt apuja millä muut oikeen ajaa Näkemättä voisin veikata ylempien katkonpulttien olevan semmosessa paikassa ettei sitä laatikkoa alas joka ilta oteta.
Kukaan ostanut englannista näitä MTC putkia? Lähinnä ovatko laadukkaita vai tilaako suoraan BMS:ltä. Lisäksi. Käyttääkö porukka BOV näissä autoissa ja onko sille tarvetta. Turbo viiveeseen tuskin vaikuttaa mitenkään, koska ei näissä sellaista ole, mutta turbojen kestävyyteen voisi auttaa?
Pakko kysyä uudelleen kun kytkin aiheuttaa mulle verenpainetaudin. Kytkin on siis pilalla, mitä laitetaan tilalle? Vanhassa topicissa oli 550i kytkin mainittuna joka olis hintansa puolesta Ok. Kestääkö semmonen 450-500hp autossa? Vauhtipyörä? Ajaako kukaan kovalla vai laitetaanko uus kaksoismassa?
Nyt apuja millä muut oikeen ajaa Näkemättä voisin veikata ylempien katkonpulttien olevan semmosessa paikassa ettei sitä laatikkoa alas joka ilta oteta.
Kysyppäs @zoonas nimimerkiltä. Hänellä päivitetyt hybriditurbot ja 550 kytkin ja vääntöä yli 800nm tehoakin yli 500hv.
Uskoisin, että toimii vielä alle 500hv/800nm.
-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Pakko kysyä uudelleen kun kytkin aiheuttaa mulle verenpainetaudin. Kytkin on siis pilalla, mitä laitetaan tilalle? Vanhassa topicissa oli 550i kytkin mainittuna joka olis hintansa puolesta Ok. Kestääkö semmonen 450-500hp autossa? Vauhtipyörä? Ajaako kukaan kovalla vai laitetaanko uus kaksoismassa?
Nyt apuja millä muut oikeen ajaa Näkemättä voisin veikata ylempien katkonpulttien olevan semmosessa paikassa ettei sitä laatikkoa alas joka ilta oteta.
Itsellä oli specin stage 2+ ja specin kova pyörä. Oli minusta hyvä tuntuma ja ei heti lopu kesken
Kukaan ostanut englannista näitä MTC putkia? Lähinnä ovatko laadukkaita vai tilaako suoraan BMS:ltä. Lisäksi. Käyttääkö porukka BOV näissä autoissa ja onko sille tarvetta. Turbo viiveeseen tuskin vaikuttaa mitenkään, koska ei näissä sellaista ole, mutta turbojen kestävyyteen voisi auttaa?
Mulla on tuo MTC:n chargepipe. Istui erittäin hyvin poislukien se, että piti Dremelillä hieman avartaa rantua kaasuläpän päässä mihin lukitusklipsi tulee jotta se meni pohjaan asti. Oli 5 min homma.
Ja itse en käytä blow-off-valvea vaan ihan vakio diverter valvet, kun en tykkää että auto kuulostaa ilmavuotoiselta bussilta... Makuasioita joista ei kannata kiistellä.
N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Kukaan ostanut englannista näitä MTC putkia? Lähinnä ovatko laadukkaita vai tilaako suoraan BMS:ltä. Lisäksi. Käyttääkö porukka BOV näissä autoissa ja onko sille tarvetta.
Mulla on tuo MTC:n chargepipe. Istui erittäin hyvin poislukien se, että piti Dremelillä hieman avartaa rantua kaasuläpän päässä mihin lukitusklipsi tulee jotta se meni pohjaan asti. Oli 5 min homma.
Ja itse en käytä blow-off-valvea vaan ihan vakio diverter valvet, kun en tykkää että auto kuulostaa ilmavuotoiselta bussilta... Makuasioita joista ei kannata kiistellä.
Ei ne vakiot kovettuneet muoviventtiilit kauan kestä painetta. Ne on suunniteltu 8 psi.
Kunnon bow ei pidä häiritsevää ääntä toisin kuin halvat kiinalaiset. Molempia on tullut käytettyä.
Ei ne vakiot kovettuneet muoviventtiilit kauan kestä painetta. Ne on suunniteltu 8 psi.
Kunnon bow ei pidä häiritsevää ääntä toisin kuin halvat kiinalaiset. Molempia on tullut käytettyä.
Kuten totesin, makuasioita BOV vs. DV. Ei ilmeisesti merkittävää eroa ainakaan perus katukäytössä...
Ja mulla on suunnitelmissa se, että kun nuo vakio-dv:t hajoaa, niin Turbosmartin tai Forgen vastaavanlaiset tilalle. Ovat kyllä aivan törkeän kalliit...
N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Kuten totesin, makuasioita BOV vs. DV. Ei ilmeisesti merkittävää eroa ainakaan perus katukäytössä...
Ja mulla on suunnitelmissa se, että kun nuo vakio-dv:t hajoaa, niin Turbosmartin tai Forgen vastaavanlaiset tilalle. Ovat kyllä aivan törkeän kalliit...
Juu, normikäyttöön/kevyeen viriin noi orkkikset käy ihan hyvin. Tosin tässä tapauksessa en ymmärrä miksi cp pitää vaihtaa, miksei orkkis kelpaa?
Tial myös täällä ja kyllä se reippaasti suhahtaa kun täyskaasukiihdytyksen hellittää :think
E92:ssa mulla oli joku kiinabow ja se äänteli kuin Darth Vader. Nyt käytössä on Turbosmart:n bow ja mun piti soittaa sen edelliselle omistajalle että onko toi rikki kun ei pihaustakaan kuulu sisälle . Toimii se ja olen pienen pihauksen joskus kuullut
Juu, normikäyttöön/kevyeen viriin noi orkkikset käy ihan hyvin. Tosin tässä tapauksessa en ymmärrä miksi cp pitää vaihtaa, miksei orkkis kelpaa?
Mä ainakin vaihdoin chargepipen ihan sen takia, koska ahtoja tulee enemmän ja sen sai hyvään pakettihintaan muiden hilppeiden kanssa. Ja jos tuntuu, että noi vakio dv:t ei kestä kovempia ahtoja, niin sitten tilaan kestävämmät.
N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Comment