Originally posted by mikaell
View Post
Tuossa yhdesta fin turbon stage 2 ahtimilla olevasta tuli 570hv koneesta 50/50 seoksella. Ahtoja oli luokkaa 26-28psi. Tämä oli R-Motorsportilla.
Originally posted by works
View Post
Noinhan tuo saattaa tietyissä tilanteissa mennä. Kaaspolkimen asennolla annetaan periaatteessa vääntötoive ja 40% polkimen asennolla pyytää 90% maksimiväännöstä. Boost ja load targettihan on joo aika korkeella, niin siks kaasuläppäkin on jo täysin levällään, koska pyritään saavuttamaan tuo targetti. Sen verran näillä ahtimilla jo kestää tuo herääminen, että pienillä kierroksilla tollanen tilanne tulee helposti mahdolliseksi. Sit oikeestaan, kun kierroksia on yli 3000 ja annetaan saman verran kaasua ni saattais käydä niin, että kaasuläppä rajottais ahtojen nousua jos WGDC kartat on päin mäntyä. Monta muuttujaa, joiden toiminta paljastuu vaan logien kautta.
Moni saattaa huomata, että tulee overboost vikakoodi vaikka annetaan vaan kevyesti kaasua vaikka motarin rampissa, joka korjautuu sillä että ahtopainekarttoja eli WGDC bank arvoa otetaan alaspäin. Ei tarvitse kaasuläpäjällä rajottaa vaan rajotus tapahtuu turbojen päässä ja kaasut virtaa nätisti avonaisen kaasuläpän ohi. Kaasuläppä ja ilma yleensäkin on tässä ECUssa ns. slow path ja ignition on fast path. Eli aina, kun pitää rajottaa vääntöä, niin se tehdään lähtökohtasesti aina ensin sytkällä ja jossei se riitä, niin se tehdään ilman kautta eli kaasuläppää kiinni.
Mulla on helixissä myös tukirauta, eikä ainakaan vielä oo hajonnu/murtunu mikään paikka. Käynnistäessä noi tahtoo hetken rallattaa, mutta mulla on kartat sitä kylmäkäynnistys rallatusta varten.
Originally posted by tryffis
View Post
Mulla on se 3x versio. Ja tosiaan 2x 450 walbro tankissa. Myös helixin kanssa paineet kyykkää, jossei LPFP tuota tarpeeks.

Leave a comment: