BMW 335i (N54) viritys part IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
https://datalogs.spoolstreet.com/gra...10-42-07.3562/ osaako joku kertoo näyttääkö toi ihan ok vai onko jotain huolta opetellessa vielä menee ja mhd stage 2+ bensakartta.
-
-
Originally posted by JarCosta View PostJokos täällä on porukalla kokemuksia tuosta XHP:n Flashista tuon 7-vaihteisen DCT-laatikon kanssa?
Jos oikein ymmärsin niin vaatii sekä lisenssin ja Map Packagen oston, onko tuon 400€ investoinnin arvoinen myös tällä laatikolla? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JamppaZ154 View Postschrickin jyrkemmät nokat...
Leave a comment:
-
-
Tietääkö kukaan, että löytyykö täältä Suomesta luotettavaa ja asiansa osaavaa pajaa/yksityistä, jolla olisi kokemusta N54:n purkamisesta/kasaamisesta? :think
Tarkoituksena olisi ottaa kone auki, vaihtaa takomännät, -veivit, vahvemmat runkolaakerit sekä kk-laakerit, uusi kampura (vanhan vauhtipyörän pää todennäköisesti vääntynyt), arp- kansipultit ja kk-pultit, hammastettu crankhubi sekä jos täällä on mahdollista css-closed deck konversio ja vähintään kannen koneistus.
(Jos rahaa jää kaiken tämän jälkeen, niin ehkä mahdollisesti yläkerran porttaus, ferrean venttiilit, jouset yms. ja schrickin jyrkemmät nokat... mutta jääköön nähtäväksi ja paino sanalla ehkä)
Plussaa olisi jos löytyisi läheltä Etelä-Karjalaa, mutta kaikki otetaan huomioon ettei tarvitsisi jenkkilään tai britteihin lähettää, näin netin välityksellä kun ei muita oikein vastaan vielä tullut..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JarCosta View PostJoo, lueskelinkin jostain toisesta ketjusta kokemuksistasi. Lähinnä mietin kun tuo laatikko nyt vakionakin on suhteellisen nopea, että kuinka suuri ero on.
Olitko testannut todellisuudessa eroa 0-100km/h tai muussa todellisesti mitattavissa olevassa?
Samoin launch controlin kierroksia pystyy muuttamaan itse.
Itseä myös ärsytti vakio softassa automaattisesti isommalle vaihtava vaihde ominaisuus ja tämä poistuu XHp:ssä kun on kaikki ajoavut pois päältä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by miyli View PostMinulla on Zetassa Stage3 ja on tuon 400€ arvoinen.
Kun on kaikki avut pois ei vaihda itsestään isompaan, tämä on esim. rata-ajossa hyvä ja kyllä vaihdot on nopeampia kuin vakiossa.
En vaihtais takas vakioon.
Olitko testannut todellisuudessa eroa 0-100km/h tai muussa todellisesti mitattavissa olevassa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JarCosta View PostJokos täällä on porukalla kokemuksia tuosta XHP:n Flashista tuon 7-vaihteisen DCT-laatikon kanssa?
Jos oikein ymmärsin niin vaatii sekä lisenssin ja Map Packagen oston, onko tuon 400€ investoinnin arvoinen myös tällä laatikolla? :think
Kun on kaikki avut pois ei vaihda itsestään isompaan, tämä on esim. rata-ajossa hyvä ja kyllä vaihdot on nopeampia kuin vakiossa.
En vaihtais takas vakioon.
Leave a comment:
-
-
Jokos täällä on porukalla kokemuksia tuosta XHP:n Flashista tuon 7-vaihteisen DCT-laatikon kanssa?
Jos oikein ymmärsin niin vaatii sekä lisenssin ja Map Packagen oston, onko tuon 400€ investoinnin arvoinen myös tällä laatikolla? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by yarski View PostEn nyt oo guru mutta...
Duty bias -arvolla saa boost-käyrän muotoa muutettua mutta mun silmään toi seuraa targettia niin nätisti että en vaivautuisi.
Vai onko toi säännöllistä että että aina kulkee target/boost samoin, useassa eri logissa ? Sitten ehkä jotain hienosäätöä voi koittaa.
Loppupään piikki, se nyt tulee väkisin kun kaasuläppä sulkeutuu ja turbot vielä työntää ahtoa... onko sulla dumppi ?
Se ainakin helpottaa mutta ei poista kokonaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Venom View PostJB4 guruille kysymys..
Haen tässä säätöjä 98 bensalle ja nyt ollaan reilussa 21psi:ssä ilman ennakoiden korjauksia..
Pieni kysymys koskien boost targettia.. Eli oheisesta logista näkee, että 3000-5000 välissä ollaan ensin aavistuksen yli targetin ja sitten tiputaan vähän alle.. Ei mistään isoista heittelyistä ole kysymys, mutta haluaisin kuitenkin pysyä mahdollisimman lähellä pyyntiä.. Eli mitä lähteä muuttamaan, että saadaan ahdot mahdollisimman lähelle pyyntiä?
Ja onko tuolle loppupään piikille mitään tehtävissä kun päästetään jalka kaasulta?
https://datazap.me/u/venom/n54-pump-...ata=1-3-4-8-20
Duty bias -arvolla saa boost-käyrän muotoa muutettua mutta mun silmään toi seuraa targettia niin nätisti että en vaivautuisi.
Vai onko toi säännöllistä että että aina kulkee target/boost samoin, useassa eri logissa ? Sitten ehkä jotain hienosäätöä voi koittaa.
Loppupään piikki, se nyt tulee väkisin kun kaasuläppä sulkeutuu ja turbot vielä työntää ahtoa... onko sulla dumppi ?
Se ainakin helpottaa mutta ei poista kokonaan.
Leave a comment:
-
-
JB4 guruille kysymys..
Haen tässä säätöjä 98 bensalle ja nyt ollaan reilussa 21psi:ssä ilman ennakoiden korjauksia..
Pieni kysymys koskien boost targettia.. Eli oheisesta logista näkee, että 3000-5000 välissä ollaan ensin aavistuksen yli targetin ja sitten tiputaan vähän alle.. Ei mistään isoista heittelyistä ole kysymys, mutta haluaisin kuitenkin pysyä mahdollisimman lähellä pyyntiä.. Eli mitä lähteä muuttamaan, että saadaan ahdot mahdollisimman lähelle pyyntiä?
Ja onko tuolle loppupään piikille mitään tehtävissä kun päästetään jalka kaasulta?
Leave a comment:
-
-
Nopea ja edullinen haastava varmasti, mutta jos nopeesti haluat niin bemariosilta löytyy.
Leave a comment:
-
-
Hpfp
Mistäs on väki tilannu korkeapumppuja? Nopea toimitus ja edullinen hinta etusijalla.
Leave a comment:
-
-
Vaihteistoltaan ohjelmoitua nyt käyty ihmettelemässä ja koeajamassa + muut höpinät päälle, iso kiitos tästä.
Pikaisella pyörähdyksellä en mitään negatiivista huomannut, tuntui toimivan kuin vaihteiston pitääkin.
Tehdasohjelmaan nähden tuntuis vaihtohetki menevän nopeammin, mutta mistään yö/päivä muutoksesta ei kuitenkaan kyse.
Erot voivat korostua kun lappu lattiassa radalla mennään ja koneesta kutiteltu enemmän vääntöä, nyt kun tuolla liikenteen joukossa yrittää testailla, on sellaista itsensä kiduttamista kun pitää varoa ettei nopeus laukkaa liian korkeaksi.
Joku Mexicolainen lenttokenttä pitäs läheltä löytää jossa vois testailla enemmän...:think
Last edited by ritariässä; 21-09-2020, 10:37.
Leave a comment:
-
Leave a comment: