Ei kai tuossa N46B20-moottorissa ole jakopään ja Valvetronicin ongelmia lukuunottamatta mitään kummempaa ollut? Jakopää tuohon oli jo kertaalleen korjattukin.
Olis sopiva 80tkm ajettu 325d -09 kiikarissa, ja haluaisin nyt vaan vakuuttua, ettei tuossa ole mitään näistä nelos-dieseleistä tuttuja murheita ja tai muuta katastrofaalista odotettavissa. Läpät vissiin on tuossakin ja ne saisi tietty poistaa...
No hemmetti, täytyy sitten alkaa veivaamaan kauppaa. Onhan toi mutaman kympin enemmän ajettu, kuin suunnittelin, mutta ei ne nyt varmaan remonttikunnossa alle satkun ajettuna ole...ehkä.
Oireiliko se pumppu jotenkin, ennen kun se meni, vai lävähtikö laakista? On nää saksalaiset "laatuautot" menneet murheellisiksi. Samaa bashaa Mersu, BMW ja rinkelivolkkari. Kohta pösökuskitkin naureskelee ja ihan aiheesta, kun mersukin on pullollaan valeon sähköosia.
Siis korkeapainepumppuko? En tiedä, Saksassa vaihdettu 100tkm kohdalla takuuaikana. Hyvä vaan että on vaihdettu, ei välttämättä tarvi ite uusia, eihän se oo kun sen 1500e pelkkä pumppu
Kysellääs täältä kun ei kovin tuttuja itselle nuo bmw:n bensa neloskoneet ole..
Kaveri miettinyt ostavansa tuommoisen -11 318:n. ajettu n.117tkm.
Onkos noissa N43-moottoreissa vielä sitä jakopää tai valvetronic ongelmaa.?
Tai jotain muita mahdollisia vikoja mitä voi olla/tulla.? Mihin kannattaa kiinnittää huomioo koeajolla?
Tässä ollaan mietitty e90 ostoa, diesel koneellaa ja facelift. Mitäs tommosesta 325dA:sta olisi hyvä tietää?
Täällä ihmiset kirjoittelee, että tästä löytyy läpät, toiset taas kirjoittaa, että ei ole tässä. No onko?
Mites näissä noi automaattilaatikot, onko ns. yleistä ongelmaa niinkuin esim. 530dA e39?
Paljonkos tommonen 325dA kuluttaa porukalla maantieajossa?
ex. BMW E46 320i Sedan -03
ex. BMW E39 530dA -01
ex. BMW E36 328i Coupé -97
ex. BMW E36 325i Coupè -93
ex. BMW E36 318iS Coupè -92
Tässä ollaan mietitty e90 ostoa, diesel koneellaa ja facelift. Mitäs tommosesta 325dA:sta olisi hyvä tietää?
Täällä ihmiset kirjoittelee, että tästä löytyy läpät, toiset taas kirjoittaa, että ei ole tässä. No onko?
Mites näissä noi automaattilaatikot, onko ns. yleistä ongelmaa niinkuin esim. 530dA e39?
Paljonkos tommonen 325dA kuluttaa porukalla maantieajossa?
Itellä nyt puolisen vuotta ollut e91 325D automaatilla.
Kulutus motarilla, vakkari päällä ja 100km/h niin sellaista 4,5-5l / 100km
Kaupunkiajossa nouseekin sitten 6-7l/100km.
Läpät itseäkin kiinnostais, eli löytyykö tosta 325d mallista?
Nykyiset:
Opel Insignia OPC line sedan -15
e61 520D -08
Chevrolet Sportside -89 4,3L V6
Läpät itseäkin kiinnostais, eli löytyykö tosta 325d mallista?
325D:ssä ei ole läppiä.
Laatikkohan on jo sitten ZF:n tekemä joten sen suhteen ei ole ongelmia.
Maantiellä pääsee sinne 5litraan ja vähän allekin.
Keskikulutus minulla pitkällä aikavälillä 5.7L/100km
(ajotietokoneen mukaan sekä laskettu mittarilta)
e91 LCI. Aika yleistä vissiin tuo takaluukun johtosarjojen murtuminen?
Olen ainakin ollut siinä käsityksessä, että niitä porukka ite kötöstelee paremmiksi käyttäen silikonijohtoja orkkiksien sijaan..?.. Tässä tapauksessa sekoilee milloin mitenkin. Yleensä, kun auto on lukittuna ja sen avaa avaimen napista ponnahtaa luukun lasi myös auki ja ei millään meinaa saada kiinni. Kun läimäsee lasin kiinni niin aina ponnahtaa takaisin auki. Vain itse konttia käyttämällä auki saa tuon lasinkin pysymään kiinni. Alakanu justiin tuntumaan melko ranskikselta tuo bmw... Toinen kummajainen ongelma oli autoa päivitettäessä, kun piuhan nokassa mittaristo heitti pelaamasta täysin ja antoi koodin / kehotteen vaihtaa mittaristo. Mittaristo myös vaihdettiin. Makia homma.
Comment