Announcement

Collapse
No announcement yet.

E9x alustan päivitystä

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • McBeast
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2007
    • 2998
    • Tallinn

    Originally posted by puerco View Post
    Alkupeäinen alusta oli aaaaaiiivan loppu, joten tässä nyt tilalle BC Racingin kanssa.

    Takaa säädöt tapissaan ja edessä on varaa vielä tiputtaa 3cm. (pitää laskea kun olen yhen työreissun heittänyt, pitää päästä junaan :P )

    Takana camberia 3c, edessä 1,5c
    Pikkuset 10mm - 15mm lätyt pitää varmaan heittää vielä väliin.


    https://scontent.cdninstagram.com/t5...07014656_n.jpg
    Kuinkas näissä"uudemmissa noi etuvetarit tykkää isommista madaltamisista?
    Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

    Comment

    • puerco
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2004
      • 1135
      • Espoo

      Originally posted by McBeast View Post
      Kuinkas näissä"uudemmissa noi etuvetarit tykkää isommista madaltamisista?
      Ei ole kyllä tietoa, kertokaa vaan jos joku tietää aiheesta.
      MB E350e http://www.elpuercosi.fi
      https://www.facebook.com/elpuercosiphoto
      https://www.youtube.com/channel/UCjV...2Tg2tx5t45kniw
      IG: www.instagram.com/elpuercosiphoto

      Comment

      • arben
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2011
        • 1120
        • suomi

        Asennettu 40/40 setti mistä takapää jäi turhan ylös.

        Asettuukohan ne muutaman päivän jälkeen mihinkään tosta?

        Comment

        • sonikk
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2010
          • 1664
          • Kerava

          Eibach Sportline

          Onko jollain kuvaa E91:stä Eibachin Sportlineilla (-50/35mm)? Toimiikohan vakioiskarit noiden kanssa ollenkaan, autossa ihan normialusta. On kyllä napakka ja jämäkkä, joten iskarit tuntuu olevan voimissaan vielä.

          Comment

          • Tommix
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 5402
            • S:t Karins

            Vaihdoin E93:een 30 mm madaltavan alustan. Valit näyttää nyt ihan alas (saattoi näyttää jo ennen modausta). Korkeusanturi on paikoillaan. Vaatiiko jotain muuta säätöä vielä esim. ISTA:lla?
            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

            Comment

            • fraatti
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2002
              • 4595
              • Tampere

              Originally posted by Tommix View Post
              Vaihdoin E93:een 30 mm madaltavan alustan. Valit näyttää nyt ihan alas (saattoi näyttää jo ennen modausta). Korkeusanturi on paikoillaan. Vaatiiko jotain muuta säätöä vielä esim. ISTA:lla?
              Väännä manuaalisesti lampun säädöistä kohdalleen.
              Forum for BMW 1-Series 3-Series 5-Series 7-Series M3 M5 M6 Z4 X1 X3 X5 X6 Z2 Z4 325i 330i 335i 535i 550i 755i BMW Forums
              F11 535dX LCI
              Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

              Comment

              • Rikardo
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2007
                • 715
                • Karkkila

                Originally posted by fraatti View Post
                Väännä manuaalisesti lampun säädöistä kohdalleen.
                http://www.e90post.com/forums/showpo...5&postcount=20
                +1

                Mulle sanoi katsastaja muutoskatsastuksessa että pitää säätää vähän alemmaksi näyttämään kun madalluksen myötä näytti vähän liian ylös.
                ex:TitanSilber E60 530xda M-Sport
                ex:TitanSilber E91 330da
                -Karkkila Connection-

                Comment

                • miyli
                  BTCF Member
                  • Dec 2008
                  • 2084
                  • Naantali

                  Originally posted by Tommix View Post
                  Vaihdoin E93:een 30 mm madaltavan alustan. Valit näyttää nyt ihan alas (saattoi näyttää jo ennen modausta). Korkeusanturi on paikoillaan. Vaatiiko jotain muuta säätöä vielä esim. ISTA:lla?
                  Kato ekaksi onko korkeusanturin tanko laitettu oikeaan asentoon. Sulla oli se varmaan irti kun asensit uudet tolpat. Todennäköisesti tanko väärässä asennossa.
                  Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
                  Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
                  Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

                  Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
                  Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



                  Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
                  1/4 maili 11.8 / 205 km/h
                  0-200km/h 11.40s
                  100-200km/h 6,00s
                  http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

                  Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

                  Comment

                  • erttuli
                    Bimmer Rookie
                    • Jul 2017
                    • 32
                    • Finland

                    Paljonko olette maksaneet iskarien vaihdosta, jos ette itse ole vaihtaneet?

                    Aivan törkytarjouksen sain Vianorilta. Omat iskarit+suojakumit ja pyysivät 900e työstä.. pelkkiin etuiskareihin menee kuulemma ohjeen mukaan 4-5h ja taakse 4h Juu.. sanomattakin selvää, että sinne ei auto päädy. Ehkä siellä on jokin TET-harjoittelija vaihtamassa? Ammattimieheltä tossa menee 3-4h mitä luin E90 postia.. Bullshit haisee ja pahasti Enpä tuonne muuten olisi edes vienyt iskarivaihtoon, olisi saanut samalla kulmiensäädön tehtyä. Voipi olla, että sekin menee nyt toiselle yritykselle se homma.

                    Koni FSD:tä on tarkotus pistää alle, kun toinen etuiskari kuollut. Katsastussetä sanoi soosoo. Kyllähän tuo tuntuukin ajossa.

                    Auto on E92 335i non-xdrive.
                    Last edited by erttuli; 03-11-2017, 13:37.

                    Comment

                    • McBeast
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2007
                      • 2998
                      • Tallinn

                      Originally posted by erttuli View Post
                      Paljonko olette maksaneet iskarien vaihdosta, jos ette itse ole vaihtaneet?

                      Aivan törkytarjouksen sain Vianorilta. Omat iskarit+suojakumit ja pyysivät 900e työstä.. pelkkiin etuiskareihin menee kuulemma ohjeen mukaan 4-5h ja taakse 4h Juu.. sanomattakin selvää, että sinne ei auto päädy. Ehkä siellä on jokin TET-harjoittelija vaihtamassa? Ammattimieheltä tossa menee 3-4h mitä luin E90 postia.. Bullshit haisee ja pahasti Enpä tuonne muuten olisi edes vienyt iskarivaihtoon, olisi saanut samalla kulmiensäädön tehtyä. Voipi olla, että sekin menee nyt toiselle yritykselle se homma.

                      Koni FSD:tä on tarkotus pistää alle, kun toinen etuiskari kuollut. Katsastussetä sanoi soosoo. Kyllähän tuo tuntuukin ajossa.

                      Auto on E92 335i non-xdrive.
                      Riippuu pitkälti miten tahmeesti paikat aukeaa, että kuinka kauan siihen hommaan todellisuudessa menee.

                      Lasku on perinteisesti tullut n. 1h per nurkka tyylisesti mitä itse olen teetättänyt. Voithan sä kysyä jostain tarjouksen niinkin, että purat itse takaa verhoilut pois. Nuo, kun nyt on helposti tehtävissä ilman nosturiakin.
                      Last edited by McBeast; 03-11-2017, 13:54.
                      Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

                      Comment

                      • brainsurgery
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2011
                        • 1355
                        • Helsinki

                        Originally posted by erttuli View Post
                        paljonko olette maksaneet iskarien vaihdosta, jos ette itse ole vaihtaneet?

                        Aivan törkytarjouksen sain vianorilta. Omat iskarit+suojakumit ja pyysivät 900e työstä.. Pelkkiin etuiskareihin menee kuulemma ohjeen mukaan 4-5h ja taakse 4h :d :d juu.. Sanomattakin selvää, että sinne ei auto päädy. Ehkä siellä on jokin tet-harjoittelija vaihtamassa? Ammattimieheltä tossa menee 3-4h mitä luin e90 postia.. Bullshit haisee ja pahasti Enpä tuonne muuten olisi edes vienyt iskarivaihtoon, olisi saanut samalla kulmiensäädön tehtyä. Voipi olla, että sekin menee nyt toiselle yritykselle se homma.

                        Koni fsd:tä on tarkotus pistää alle, kun toinen etuiskari kuollut. Katsastussetä sanoi soosoo. Kyllähän tuo tuntuukin ajossa.

                        Auto on e92 335i non-xdrive.
                        180-220€

                        Comment

                        • TMB
                          BTCF Member
                          • Apr 2014
                          • 124
                          • Oulu

                          Originally posted by erttuli View Post
                          Aivan törkytarjouksen sain Vianorilta. Omat iskarit+suojakumit ja pyysivät 900e työstä.. pelkkiin etuiskareihin menee kuulemma ohjeen mukaan 4-5h ja taakse 4h Juu.. sanomattakin selvää, että sinne ei auto päädy. Ehkä siellä on jokin TET-harjoittelija vaihtamassa? Ammattimieheltä tossa menee 3-4h mitä luin E90 postia.. Bullshit haisee ja pahasti Enpä tuonne muuten olisi edes vienyt iskarivaihtoon, olisi saanut samalla kulmiensäädön tehtyä. Voipi olla, että sekin menee nyt toiselle yritykselle se homma.

                          Koni FSD:tä on tarkotus pistää alle, kun toinen etuiskari kuollut. Katsastussetä sanoi soosoo. Kyllähän tuo tuntuukin ajossa.

                          Auto on E92 335i non-xdrive.
                          Autodatan ohjeajat taitaa olla 4,2 tuntia eteen ja 1,6 taakse ainakin oman E90 rekisterinumerolla kattotuna. Ei kai toi Coupe nyt noin paljon hitaampi voi olla. Jos koko kierros menee kolmeen tuntiin, niin kovin montaa tupakkia ei ehdi kyllä poltella =) Tai sitten noi ohjeajat on yllättävän löysät. Ja siis tossa etupään ajassa on suuntaus mukana, mutta se nyt ei taida olla kun jonkun puolisen tuntia irrallaan..?

                          Comment

                          • tryffis
                            BTCF Member
                            • Aug 2012
                            • 271
                            • Vantaa

                            Jonkinmoisen selvittelyn jälkeen ite oon päätyny tälläseen settiin tuon e92 alle nakattavan.

                            Mielipiteitä otetaan vastaan !

                            Eibach pro-kit, konin keltaset sportit ja madaltavat jousilautaset eteen. Keltaset vaihettu jo syksyllä taakse kun katsuri huomautti antautuneesta stefasta. Jousilautasetkin oottelee hyllyssä.

                            Samalla tarkotus laittaa kaikki mahollinen etutolpista uusiks niin voi oikeasti kasata pöydällä koko höskän valmiiksi, ennenkuin lähtee edes remonttia tekemään.

                            koko raidetangot molemminpuolin ja koiranluut, lemförderiä.

                            M3 tukivarret? Katoin että sais 300e tilattua nuo trw:n vermeet mutta luin jotain kauhukokemuksia että alemmat ei oliskaan ihan plug n play? Saattaapi olla että jo aikaisemmin ollut juttua mutta nyt ei äkkiseltään löytynyt.

                            Comment

                            • JarnoE36
                              BTCF Member
                              • Jun 2009
                              • 253
                              • Uusimaa

                              Mitäpä jos heittäisi korkanneiden Msport iskareiden tilalle vaan normi 330d:n Sachsit ja jättää Msport jouset. Mporthan on vain -25mm. Nuo superrsportit on perhe autoon liika kovat
                              Last edited by JarnoE36; 24-01-2018, 20:45.
                              Jarppa

                              Toyota GT86
                              (330d Sport F31 N57 2014)
                              ( 518d F10 2015 B47 Business Exclusive )
                              (330da E91 N57 LCI 2008 ///M-Sport)
                              ( 530da E60 M57N2 2006)
                              ( 520da E60 2006)
                              ( 520 E39x3)
                              (E46x2)
                              (Z3)

                              Comment

                              • aku1979
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2015
                                • 1152
                                • Helsinki

                                Originally posted by TMB View Post
                                Autodatan ohjeajat taitaa olla 4,2 tuntia eteen ja 1,6 taakse ainakin oman E90 rekisterinumerolla kattotuna. Ei kai toi Coupe nyt noin paljon hitaampi voi olla. Jos koko kierros menee kolmeen tuntiin, niin kovin montaa tupakkia ei ehdi kyllä poltella =) Tai sitten noi ohjeajat on yllättävän löysät. Ja siis tossa etupään ajassa on suuntaus mukana, mutta se nyt ei taida olla kun jonkun puolisen tuntia irrallaan..?
                                Onko xdriveen pidemmät ohjeajat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎