Originally posted by puerco
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x alustan päivitystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by McBeast View PostKuinkas näissä"uudemmissa noi etuvetarit tykkää isommista madaltamisista?
Comment
-
-
Vaihdoin E93:een 30 mm madaltavan alustan. Valit näyttää nyt ihan alas (saattoi näyttää jo ennen modausta). Korkeusanturi on paikoillaan. Vaatiiko jotain muuta säätöä vielä esim. ISTA:lla?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostVaihdoin E93:een 30 mm madaltavan alustan. Valit näyttää nyt ihan alas (saattoi näyttää jo ennen modausta). Korkeusanturi on paikoillaan. Vaatiiko jotain muuta säätöä vielä esim. ISTA:lla?
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostVäännä manuaalisesti lampun säädöistä kohdalleen.
http://www.e90post.com/forums/showpo...5&postcount=20
Mulle sanoi katsastaja muutoskatsastuksessa että pitää säätää vähän alemmaksi näyttämään kun madalluksen myötä näytti vähän liian ylös.ex:TitanSilber E60 530xda M-Sport
ex:TitanSilber E91 330da
-Karkkila Connection-
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostVaihdoin E93:een 30 mm madaltavan alustan. Valit näyttää nyt ihan alas (saattoi näyttää jo ennen modausta). Korkeusanturi on paikoillaan. Vaatiiko jotain muuta säätöä vielä esim. ISTA:lla?Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Paljonko olette maksaneet iskarien vaihdosta, jos ette itse ole vaihtaneet?
Aivan törkytarjouksen sain Vianorilta. Omat iskarit+suojakumit ja pyysivät 900e työstä.. pelkkiin etuiskareihin menee kuulemma ohjeen mukaan 4-5h ja taakse 4h Juu.. sanomattakin selvää, että sinne ei auto päädy. Ehkä siellä on jokin TET-harjoittelija vaihtamassa? Ammattimieheltä tossa menee 3-4h mitä luin E90 postia.. Bullshit haisee ja pahasti Enpä tuonne muuten olisi edes vienyt iskarivaihtoon, olisi saanut samalla kulmiensäädön tehtyä. Voipi olla, että sekin menee nyt toiselle yritykselle se homma.
Koni FSD:tä on tarkotus pistää alle, kun toinen etuiskari kuollut. Katsastussetä sanoi soosoo. Kyllähän tuo tuntuukin ajossa.
Auto on E92 335i non-xdrive.Last edited by erttuli; 03-11-2017, 13:37.
Comment
-
-
Originally posted by erttuli View PostPaljonko olette maksaneet iskarien vaihdosta, jos ette itse ole vaihtaneet?
Aivan törkytarjouksen sain Vianorilta. Omat iskarit+suojakumit ja pyysivät 900e työstä.. pelkkiin etuiskareihin menee kuulemma ohjeen mukaan 4-5h ja taakse 4h Juu.. sanomattakin selvää, että sinne ei auto päädy. Ehkä siellä on jokin TET-harjoittelija vaihtamassa? Ammattimieheltä tossa menee 3-4h mitä luin E90 postia.. Bullshit haisee ja pahasti Enpä tuonne muuten olisi edes vienyt iskarivaihtoon, olisi saanut samalla kulmiensäädön tehtyä. Voipi olla, että sekin menee nyt toiselle yritykselle se homma.
Koni FSD:tä on tarkotus pistää alle, kun toinen etuiskari kuollut. Katsastussetä sanoi soosoo. Kyllähän tuo tuntuukin ajossa.
Auto on E92 335i non-xdrive.
Lasku on perinteisesti tullut n. 1h per nurkka tyylisesti mitä itse olen teetättänyt. Voithan sä kysyä jostain tarjouksen niinkin, että purat itse takaa verhoilut pois. Nuo, kun nyt on helposti tehtävissä ilman nosturiakin.Last edited by McBeast; 03-11-2017, 13:54.
Comment
-
-
Originally posted by erttuli View Postpaljonko olette maksaneet iskarien vaihdosta, jos ette itse ole vaihtaneet?
Aivan törkytarjouksen sain vianorilta. Omat iskarit+suojakumit ja pyysivät 900e työstä.. Pelkkiin etuiskareihin menee kuulemma ohjeen mukaan 4-5h ja taakse 4h :d :d juu.. Sanomattakin selvää, että sinne ei auto päädy. Ehkä siellä on jokin tet-harjoittelija vaihtamassa? Ammattimieheltä tossa menee 3-4h mitä luin e90 postia.. Bullshit haisee ja pahasti Enpä tuonne muuten olisi edes vienyt iskarivaihtoon, olisi saanut samalla kulmiensäädön tehtyä. Voipi olla, että sekin menee nyt toiselle yritykselle se homma.
Koni fsd:tä on tarkotus pistää alle, kun toinen etuiskari kuollut. Katsastussetä sanoi soosoo. Kyllähän tuo tuntuukin ajossa.
Auto on e92 335i non-xdrive.
Comment
-
-
Originally posted by erttuli View PostAivan törkytarjouksen sain Vianorilta. Omat iskarit+suojakumit ja pyysivät 900e työstä.. pelkkiin etuiskareihin menee kuulemma ohjeen mukaan 4-5h ja taakse 4h Juu.. sanomattakin selvää, että sinne ei auto päädy. Ehkä siellä on jokin TET-harjoittelija vaihtamassa? Ammattimieheltä tossa menee 3-4h mitä luin E90 postia.. Bullshit haisee ja pahasti Enpä tuonne muuten olisi edes vienyt iskarivaihtoon, olisi saanut samalla kulmiensäädön tehtyä. Voipi olla, että sekin menee nyt toiselle yritykselle se homma.
Koni FSD:tä on tarkotus pistää alle, kun toinen etuiskari kuollut. Katsastussetä sanoi soosoo. Kyllähän tuo tuntuukin ajossa.
Auto on E92 335i non-xdrive.
Comment
-
-
Jonkinmoisen selvittelyn jälkeen ite oon päätyny tälläseen settiin tuon e92 alle nakattavan.
Mielipiteitä otetaan vastaan !
Eibach pro-kit, konin keltaset sportit ja madaltavat jousilautaset eteen. Keltaset vaihettu jo syksyllä taakse kun katsuri huomautti antautuneesta stefasta. Jousilautasetkin oottelee hyllyssä.
Samalla tarkotus laittaa kaikki mahollinen etutolpista uusiks niin voi oikeasti kasata pöydällä koko höskän valmiiksi, ennenkuin lähtee edes remonttia tekemään.
koko raidetangot molemminpuolin ja koiranluut, lemförderiä.
M3 tukivarret? Katoin että sais 300e tilattua nuo trw:n vermeet mutta luin jotain kauhukokemuksia että alemmat ei oliskaan ihan plug n play? Saattaapi olla että jo aikaisemmin ollut juttua mutta nyt ei äkkiseltään löytynyt.
Comment
-
-
Mitäpä jos heittäisi korkanneiden Msport iskareiden tilalle vaan normi 330d:n Sachsit ja jättää Msport jouset. Mporthan on vain -25mm. Nuo superrsportit on perhe autoon liika kovatLast edited by JarnoE36; 24-01-2018, 20:45.Jarppa
Toyota GT86
(330d Sport F31 N57 2014)
( 518d F10 2015 B47 Business Exclusive )
(330da E91 N57 LCI 2008 ///M-Sport)
( 530da E60 M57N2 2006)
( 520da E60 2006)
( 520 E39x3)
(E46x2)
(Z3)
Comment
-
-
Originally posted by TMB View PostAutodatan ohjeajat taitaa olla 4,2 tuntia eteen ja 1,6 taakse ainakin oman E90 rekisterinumerolla kattotuna. Ei kai toi Coupe nyt noin paljon hitaampi voi olla. Jos koko kierros menee kolmeen tuntiin, niin kovin montaa tupakkia ei ehdi kyllä poltella =) Tai sitten noi ohjeajat on yllättävän löysät. Ja siis tossa etupään ajassa on suuntaus mukana, mutta se nyt ei taida olla kun jonkun puolisen tuntia irrallaan..?
Comment
-
Comment