Mulla on noiden M-sporttien kanssa Eibachin sportline 50/30mm jouset ja ainakin näin talvella kaupunki ajossa välillä tuntuu että hampaat kolisee suusta, eli pirun pintakova ja joskus isommassa terävässä montussa tuntuu että jousto loppuu kokonaan kesken. Onkohan tuo liika kova madallus noille vakio M-sporteille ja minkähänlaisia iskareita noille jousille kannattais ensi kesäks harkita?? Nyt mittarissa 146tkm ja viimeset 25tkm ajettu noilla päivityksillä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E9x alustan päivitystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by alttu View PostMulla on noiden M-sporttien kanssa Eibachin sportline 50/30mm jouset ja ainakin näin talvella kaupunki ajossa välillä tuntuu että hampaat kolisee suusta, eli pirun pintakova ja joskus isommassa terävässä montussa tuntuu että jousto loppuu kokonaan kesken. Onkohan tuo liika kova madallus noille vakio M-sporteille ja minkähänlaisia iskareita noille jousille kannattais ensi kesäks harkita?? Nyt mittarissa 146tkm ja viimeset 25tkm ajettu noilla päivityksillä.
Bilstein B8
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostBilstein B8
Voihan se olla kun 150tkm alkaa täyttymään niin alkuperäiset tulee tiensä päähän. Mutta noita B8 jossain verrattiin M-sportteihinkin. Olis tarkotus saada pintapehmeämpi kuin alkuperäinen...:thinkF15 30d ///M-SPORT
Ex.
F10 530xda ///M-SPORT, Audi A7 3.0tdiq S-line, F11 530xda///M-SPORT x4, F11 520da ///M-SPORT , E61 530da ///M-SPORT, E61 525da ///M-SPORT , E91 320d ///M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by alttu View PostJaa tuosta lueskeltuani kyllä lähinnä kommentit oli että on pintakova..?
Voihan se olla kun 150tkm alkaa täyttymään niin alkuperäiset tulee tiensä päähän. Mutta noita B8 jossain verrattiin M-sportteihinkin. Olis tarkotus saada pintapehmeämpi kuin alkuperäinen...:think
no sitten jouset vaihtoon, niistä se pintakovuus riippuu. H&R tekee pehmeitä jousia.
Comment
-
-
Moro,
Mä laitoin meidän E91 Xi:hin H&R:n coiloverit viime keväänä. Ovat toimineet ihan moitteettomasti. Ei mielestäni liian kova, saisi jopa olla hieman jämäkämpi mutta luulen että kallistuksenvakaajien vaihto toisi lisää jämeryyttä ajoon.
Itse ostin paikallisesta rengasliikkeestä ja taisin maksaa 1100Eur tuosta paketista. Asennukseen meni muistaakseni 3h. Liike olisi laittanut alle 1400Euroon mutta halusin ropata itse...Possuja ja Bemareita
Comment
-
-
Mikähän mahtaa olla tuon M-Sport alustan madallus normaalialustaan nähden? Pitäisi myös keväällä uusia settia ja olisi hyvä tietää minkälaisesta madalluksesta lähdetään liikkeelle. Edellisissä autoissa (Audeja) ollut H&R ja K.A.W alustoja ja molemmat olleet erittäin hyviä. Ei missään tapauksessa liian kovia. Korkeussäädettävän hankinta varmaankin edessä, jotta talveksi voi hieman kasvattaa maavaraa.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postno sitten jouset vaihtoon, niistä se pintakovuus riippuu. H&R tekee pehmeitä jousia.
-Tuo kovuus tai pintakovuus on subjektiivinen juttu
-Yllättävää kyllä olen törmännyt tapauksiin jossa iskarin ruuvaaminen kovemmaksi (jousi pysyy samana) on vähentänyt omistajan kokemaa pintakovuutta. Noh , ainakaan ei pompota epätasaisella tiellä isommassa nopeudessa.
Vaikea noihin sanoa mitään kun "alustan parantamisella" eri kuskit tarkoittaa niin eri asiaa. Joku haluaa mukavaa , toinen vetelyä pois , kolmas nättiä stanceataiwhatever, jotkut harvat haluaa viilata ohjautuvuutta...
Jatkakaa.Last edited by petrolhead; 27-12-2010, 12:01.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by laituri View PostMikähän mahtaa olla tuon M-Sport alustan madallus normaalialustaan nähden? Pitäisi myös keväällä uusia settia ja olisi hyvä tietää minkälaisesta madalluksesta lähdetään liikkeelle. Edellisissä autoissa (Audeja) ollut H&R ja K.A.W alustoja ja molemmat olleet erittäin hyviä. Ei missään tapauksessa liian kovia. Korkeussäädettävän hankinta varmaankin edessä, jotta talveksi voi hieman kasvattaa maavaraa.
Kuinkahan tonttiin m-iskareiden kans tippuu e91 jos jouset 35-40mm h&r?Ja mahtuukohan siellä viellä pyöriin 8" 225/40/19 ja 10" 255/35/19??ET35..e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Originally posted by kemo81 View PostKuinkahan tonttiin m-iskareiden kans tippuu e91 jos jouset 35-40mm h&r?Ja mahtuukohan siellä viellä pyöriin 8" 225/40/19 ja 10" 255/35/19??ET35..
Mulla olis tuollaiset H&R -40mm jouset E91:een ylimääräisinä. Ajettu n. 50tkm Floridan hyvillä teillä ja yksi talvi Suomessa. Saat satasella koko kierroksen.Possuja ja Bemareita
Comment
-
-
Jenkkifoorumilla sanoivat että FK olisi hintalaatu suhteeltaan parhaita näissä missä on pelkkä korkeudensäätö ei vaimennuksen säätöjä..
Onko täällä kokemuksia FK:n alustoista?
Vaan saksassa näyttävät olevan vajaasta 800-> 3 eri mallia. Toi on se hintaluokka mihin melkein kaikki taitavat osua.Last edited by Tom1s; 31-12-2010, 11:16.F31 328i M-Sport
Comment
-
-
takana 19"x9,5,et 25,255/30 ja edessä 19"x8,5 ja et 35. Jousina 60/40, m-sport iskarit ja hyvin mahtuu pyörimään.
Originally posted by kemo81 View PostEiköstä tuo M sport alusta ole n25mm?Normaalin ja M:n väliin kun mahtuu sitten viellä ns."sport suspension" joka sit käsittääkseni n10mm??
Kuinkahan tonttiin m-iskareiden kans tippuu e91 jos jouset 35-40mm h&r?Ja mahtuukohan siellä viellä pyöriin 8" 225/40/19 ja 10" 255/35/19??ET35..Autoton..
ex BMW F10, BMW e92 325d, Audi a4q s-line+,BMW 320d*supadisel*,e91 325i "No fat chicks car will scrape"
Comment
-
-
Originally posted by JayJay- View Posttakana 19"x9,5,et 25,255/30 ja edessä 19"x8,5 ja et 35. Jousina 60/40, m-sport iskarit ja hyvin mahtuu pyörimään.e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Originally posted by JayJay- View Posttakana 19"x9,5,et 25,255/30 ja edessä 19"x8,5 ja et 35. Jousina 60/40, m-sport iskarit ja hyvin mahtuu pyörimään.
Vai säädettävän alusta (korkeus, jäykkyys) suosituksia? Toki aikaisemmassa kehuttiin H&RääLast edited by coupe1; 12-01-2011, 19:43.
Comment
-
-
Originally posted by coupe1 View PostPitäisi kans saada keulaa alemmaksi m-sport e90. 50 tkm ajettu, joten vois vielä ämmän tolpat pitää. Mistä sais sopivat jouset ja -40 ois ehkä passeli, suosituksia?
Vai säädettävän alusta (korkeus, jäykkyys) suosituksia? Toki aikaisemmassa kehuttiin H&Rää
Comment
-
-
Originally posted by coupe1 View PostPitäisi kans saada keulaa alemmaksi m-sport e90. 50 tkm ajettu, joten vois vielä ämmän tolpat pitää. Mistä sais sopivat jouset ja -40 ois ehkä passeli, suosituksia?
Vai säädettävän alusta (korkeus, jäykkyys) suosituksia? Toki aikaisemmassa kehuttiin H&Rää
Itse kun tutkin vaihtoehtoja niin kaikki jouset mitä mulle tarjottiin oli vakio alustasta -XXmm madaltavia. Eli laske m-sport alustan noin 15mm pois niistä luvuista.
***MYYTY*** Mulla on ylimääräisen noin 10tkm ajettu m-sport iskarit+jouset jos joku tarvii.
Kiitos kaikille kyselijöille ja ostajalle450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
Comment