Vaikka tuota sun asiaa miten pohtis, niin ei siinä oo kyl mitään järkeä. Ei siellä pitäis olla mitään metallista osaa mihin JB4:n aktivoituminen vaikuttais. Ja vielä se, että se tekee sen vain kerran :think. Hukkiksistakaan ei mitään rämähdystä saa aikaiseksi tai sit siellä pitäis olla niin pahasti jotain irti, että se ääni olis pienin huoli . Ei kai siinä auta muuta kun nostaa auto ylös ja paukutella kumivasaralla kaikki paikat läpi ja katsoa löytyiskö jotain selitystä.
Voin yrittää myöhemmin etsiä noita kuitteja mutta hintaluokka on oikea. Alle 600€ joka tapauksessa. Otin vielä sen nopeudenrajoittajan poistopiuhan joka maksoi kympin.
Noniin, jb4 tuli eilen väkerrettyä paikoilleen. Tilasin samassa paketissa myös usb-piuhan ja tötteröilmansuodattimet. Suodattimet asennellaan myöhemmin, enpä usko että niistä suurta iloa tehon muodossa on mutta ehkä jotain fiilistä.
Niin miten sen SLD-piuhan saa kympillä kun tuolla burgerin sivuilla lukee 125$ ...? Kylkiäisenä samalla kun tilaa jb4 ? Jos noin niin nyt harmittaa kun en samalla ottanut tuota. Ei sillä että juuri koskaan yli 250 pääsee mutta periaatteessa kaikki rajoittimet harmittaa.
Noniin, jb4 tuli eilen väkerrettyä paikoilleen. Tilasin samassa paketissa myös usb-piuhan ja tötteröilmansuodattimet. Suodattimet asennellaan myöhemmin, enpä usko että niistä suurta iloa tehon muodossa on mutta ehkä jotain fiilistä.
Niin miten sen SLD-piuhan saa kympillä kun tuolla burgerin sivuilla lukee 125$ ...? Kylkiäisenä samalla kun tilaa jb4 ? Jos noin niin nyt harmittaa kun en samalla ottanut tuota. Ei sillä että juuri koskaan yli 250 pääsee mutta periaatteessa kaikki rajoittimet harmittaa.
Se on yksi 20cm pitkä johdonpätkä tuon JB4:n mukana. Tuo $125 maksava on ilmeisesti autoihin, joissa ei ole JB4:ää tai jos ei halua tuota johdonpätkää vetää JB4:n piuhojen väliin.
Se on yksi 20cm pitkä johdonpätkä tuon JB4:n mukana. Tuo $125 maksava on ilmeisesti autoihin, joissa ei ole JB4:ää tai jos ei halua tuota johdonpätkää vetää JB4:n piuhojen väliin.
Replacement JB4 parts, air filters, hardware, and parts for Burger Motorsports products.
G5 Speed Limit Defeat Wires
No perhana, en tuota huomannutkaan. Kiitoksia infosta, taidanpa vielä tuon tilata kun hinta on vain 10$+toimitus12$ niin ei se nyt niin paha ole.
Pitänee funtsia josko vielä jotain muuta sälää samassa hankkisi.
Kohtuu nopeasti kamat muuten saapui tänne Suomeen, tilasin viimevko maanantaina ja perjantaina oli kamat tullissa, tullausilmoitus tuli kotiin tiistaina ja maksun jälkeen paketti oli kädessä eilen. Puolitoista viikkoa siis usa->fin ja välissä oli vielä yksi arkipyhä.
Onkos jollain tuosta JB+:sta kokemuksia, mikä ero vrt. JB4?
Onko vaan 'köyhempi' malli ilman rattinamiskavalikkoja ym?
Edit:
Löytyikin jo, eli onkin 'vain' boostinsäädin.
Oliko jollain kokemuksia ja jos niin millä asetuksilla on käytetty?
Hintaeroahan noilla ei näköjään olekaan paljon, jos vertaa ominaisuuksia (JB+ ja JB4).
Parin viikon kuluttua on lähtö Euroopan kierrokselle niin pääsee kokeilemaan toimiiko tuo JB4 SLD
Asiaa...
Laitappa sitten raporttia miten toimi(ko) ja vaikka navigaattorista nopeustiedot talteen.
Olisi meinaan mielenkiintoista tietää mitä olisi huiput vaikka ihan vakiona ilman rajoitinta ja sama sitten jb4:lla +mitä muuta sinulla sitten onkin asennettuna...
Ei taida saada kokeiltua vakiona ilman rajoitinta kun se rajoittimen poisto on tuon JB4:n yhteydessä ja jos sen vaihtaa 0-kartalle, taitaa myös rajoittimen poisto tipahtaa pois.
Ei taida saada kokeiltua vakiona ilman rajoitinta kun se rajoittimen poisto on tuon JB4:n yhteydessä ja jos sen vaihtaa 0-kartalle, taitaa myös rajoittimen poisto tipahtaa pois.
Map 4 on käytännössä vakiokartta, joten ainakin sillä voi kokeilla.
No perhana, en tuota huomannutkaan. Kiitoksia infosta, taidanpa vielä tuon tilata kun hinta on vain 10$+toimitus12$ niin ei se nyt niin paha ole.
Pitänee funtsia josko vielä jotain muuta sälää samassa hankkisi.
Kohtuu nopeasti kamat muuten saapui tänne Suomeen, tilasin viimevko maanantaina ja perjantaina oli kamat tullissa, tullausilmoitus tuli kotiin tiistaina ja maksun jälkeen paketti oli kädessä eilen. Puolitoista viikkoa siis usa->fin ja välissä oli vielä yksi arkipyhä.
Juu en vielä oo tilannut. Tulisi näemmä samalla toimitushinnalla 2 piuhaa kuin yksikin. Voin vaikka laittaa privaa jos/kun olen tilaamassa.
Jätin muuten tilaamatta jb4 kanssa oikeastaan kun ajattelin että sen bms-flashin kanssa tuota ei tarvita ja flashin saa ilmaiseksi. Jos vaan osaa sen ladata tai löytää jonkun ystävällisen joka sen latauksen tekisi ?
Ohjeita kun lueskelee niin ei se kovin pahalta hommalta vaikuta mutta onhan siinä joku kynnys alkaa hommaa tekemään.
Tarkemmin ohjeita lukemalla tuo flashi pitäisi kai ladata bavarian-technik kaapelilla. "software requires a Bavarian Technic cable - software DOES NOT work with other USB->CAN cables such as those used for INPA & coding" Ja sitten se bt-kaapeli taas maksaa 175$ ... :think
Onko sitten ihan oikeasti niin ettei inpa-kaapeli toimi tuon softan kanssa, kenelläkään tietoa ?
Oikein ymmärsit, bavarianin peruskaapeli sallii yhden vin numeron. Normi usb-obd ei softaa eculle päivitä.
Viinasoftaa tekisi mieli kokeilla (+Lisäpumppu) jotta voisi ajaa E85:lla. Päästöt vain arveluttaa. Toisaalta saahan tuolla kaapelilla palautettua vakio moottorisoftan takaisin vaikka leimalle menon ajaksi.
Laita vaan privaa jos piuhan tilaat, olen mukan.
...Normi usb-obd ei softaa eculle päivitä.
Viinasoftaa tekisi mieli kokeilla (+Lisäpumppu) jotta voisi ajaa E85:lla...
Mikäs siinä sitten on ettei "normikaapelilla" saa ecua päivitettyä. Jos sillä pelaa inpa ja ncs-expert joilla ymmärtääkseni "tekee mitä vaan" auton eri bokseille ? En kiistä mutta en ymmärrä että miksei ? Burger tehnyt jonkun jipon jolla varmistaa että saa myytyä bt-kaapeleita ?
Etkös jo viina-miksillä ajele, vai tarkoititko viina-softalla sitä että voisi tankata 100% E85...
Tää on muuten koukuttavaa hommaa, downpipet pitäis varmaan seuraavaksi hankkia. VRSF:llä on nyt saatavana xdriveen sopivat kohtuuhinnalla, asennus ei vaan onnistu omin voimin kun pitänee vetoakselikin poistaa tieltä ja on hemmetin ahdasta.
Niin, siitä viinamixistä, jb4:lla voi/saa vapaasti koittaa map5:n kanssa vaikka ei olekkaan downpipeja?
Voikos map2 käyttää ilman dp, tankissa aina 98.
Tulipa paljon kysymyksiä mutta keskustelupalstalla kun ollaan niin lienee sallittua :think
Mikäs siinä sitten on ettei "normikaapelilla" saa ecua päivitettyä. Jos sillä pelaa inpa ja ncs-expert joilla ymmärtääkseni "tekee mitä vaan" auton eri bokseille ? En kiistä mutta en ymmärrä että miksei ? Burger tehnyt jonkun jipon jolla varmistaa että saa myytyä bt-kaapeleita ?
Etkös jo viina-miksillä ajele, vai tarkoititko viina-softalla sitä että voisi tankata 100% E85...
Tää on muuten koukuttavaa hommaa, downpipet pitäis varmaan seuraavaksi hankkia. VRSF:llä on nyt saatavana xdriveen sopivat kohtuuhinnalla, asennus ei vaan onnistu omin voimin kun pitänee vetoakselikin poistaa tieltä ja on hemmetin ahdasta.
Niin, siitä viinamixistä, jb4:lla voi/saa vapaasti koittaa map5:n kanssa vaikka ei olekkaan downpipeja?
Voikos map2 käyttää ilman dp, tankissa aina 98.
Tulipa paljon kysymyksiä mutta keskustelupalstalla kun ollaan niin lienee sallittua :think
Ei se Burgeri taida niistä BT-kaapeleista ihmeitä saada. Aiemmin ne ei edes myyneet niitä, mutta nyt taitaa saada heidänkin kautta. Suomalaisten kannattaneekin ehkä tilata euroopasta koko kaapeli, niin ei tarvii maksaa yhtä kovia rahteja ja tulleja. Muuten johto oli muistaakseni aika saman hintainen kun joskus katselin. Ja sama homma se on muidenkin flashien kanssa, että ei onnistu normi OBD-USB kaapelilla. Maksullisten ja avointen flashien. Ei siis mitään business-ajattelua ole tuon takana, vaan joku konkreettinen syy miksi ko. piuha flashäykseen vaaditaan.
Viinasoftalla tarkoitetaan varmaan yleensä Burger Motorsportin 60 %:n seossuhteelle suunniteltua karttaa. Sillä saa ihan mukavasti voimaa. Ilman flashiä pystyy ajelemaan ainakin 45 % suhteella (riippuen yksilöstä), mutta flashilla toimii paremmin (enemmän tehoa). Se kun säätää muitakin parametreja kuin mihin JB4:llä päästään (mm. vanoksia). 100 %:n seokseen tarvinnee enemmän kuin pelkän flashin ja matalapainelisäpumpun. Siihen tuskin kannattaa tähtäillä.
Voit kokeilla 25%-33% seosta Map 5:lla aikalailla huoletta. Login ottaminen on toki hyvä, mutta useimmiten tuolla seoksella ei vissiin tule ongelmia. Ei tarvii downpipeja.
Map2 ei kannata käyttää ilman downpipeja ellei halua tarkoituksella ylirasittaa ahtimiaan.
Tervetuloa puolaongelmien kerhoon. Vanhat väsyneet puolat kestävät vakiona mutta kun revitään tehoa ulos niin vikatilaan menee. Sama ongelma oli minulla silloin penkissä... Korjaantuu puolan vaihdolla. Kannattaa harkita josko vaihtaisi kaikki kerralla. Paljonko tulpilla on ajettu?
P.S. Ameriikassa JB4 porukat (mm.Cobb) suosittelee puolien vaihtoväliksi viriautossa 25 th miles...
Jep, eipä se kauan kestänyt kun ilmaantui "puolimoottorivalo" ja "reduced power..." teksti tauluun mullakin. Tuli kun motarille kiihdytin, ei edes mikään raju kiihdytys, about puolikaasulla vain. Puolavikaako...?
Mielenkiintoista että käynnissä ei silti huomannut mitään ihmeellistä.
Pysäytin huoltoaseman pihalle, sammutus ja hetkenpäästä uudelleen käyntiin. Häiriövalo poistui eikä enää ilmaantunut vaikka ajoin kyllä aika reippaasti...
Pari kertaa aikaisemmin on kylmäkäynnistyksen jälkeen käynyt vajaalla ja sen kyllä huomaa ja vikavalokin on erinäköinen, ilman em. tekstiä.
Mitäs ne puolat maksaa ja mistä kannattaisi hankkia ?
Comment