Originally posted by Pohjoisen Poika
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i ja JB4
Collapse
X
-
X35i N54 imuventtiilien pähkinäpuhallukset
YV:llä lisätietoja
Ex. E92 335i MOTIV 900 Single turbo
996 Turbo X50
500whp.net
-
-
Originally posted by Pohjoisen Poika View PostNo tietenkin kiitos. Saako vikakoodit sen jälkeen ulos jb4 vai obd portin kautta?
Voisiko tässä olla vain niin yksinkertainen asia ettei MAP 5 ja E20 siirtymisen jälkeen ole tullut vedettyä näin matalalta, eikä JB4 ollut saanut sinne vielä toimivia arvoja?:think
Miten korkealla E-prosentilla olet Veeksi nyt ajellut?X35i N54 imuventtiilien pähkinäpuhallukset
YV:llä lisätietoja
Ex. E92 335i MOTIV 900 Single turbo
996 Turbo X50
500whp.net
Comment
-
-
Originally posted by Pohjoisen Poika View PostNo tietenkin kiitos. Saako vikakoodit sen jälkeen ulos jb4 vai obd portin kautta?
Voisiko tässä olla vain niin yksinkertainen asia ettei MAP 5 ja E20 siirtymisen jälkeen ole tullut vedettyä näin matalalta, eikä JB4 ollut saanut sinne vielä toimivia arvoja?:think
Miten korkealla E-prosentilla olet Veeksi nyt ajellut?Originally posted by Blitz View PostJB4:n kautta saa koodit, vaikka on map 0 päällä.
Juu Map 0:lla saa tosiaan sit ne vikakoodit ihan mitä tahansa reittiä. Helpoinhan ne on sit ottaa OBD:n kautta vaikka sillä JB4 ohjelmalla. Onnistuu myös muilla lukijoilla (esim. BMWhat).
Niinpä muuten näkyy trimmit olevan pielessä noissa. Sytytysennakko on nippanappa normirajoissa viel, mutta aika heikko.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostEnpä kyllä muista antoiko sitä map2:llakin vai pelkällä 5:lla. :/
Edit: Tulihan se sieltä sitten kuitenkin kun ajoi moottorin kunnolla kuumaksi (5h)Last edited by brainsurgery; 16-07-2014, 15:49.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostEi taida saada kokeiltua vakiona ilman rajoitinta kun se rajoittimen poisto on tuon JB4:n yhteydessä ja jos sen vaihtaa 0-kartalle, taitaa myös rajoittimen poisto tipahtaa pois.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostEi löytynyt E85:ttä. Normi 98:lla 275 mittariin ja vielä olis kulkuja löytynyt mutta suorat loppuu kesken Täytyy paluumatkalla kokeilla jos saisi mittarin pohjaan.
Pitäisi olla hieman tuuria jos noita huippuja oikeasti yrittää saada selville (tyhjä tasainen tie ja pitkä suora). Nopeusero tuntuu vain järjettömältä jo siinä vaiheessa, kun ajaa +250 mittarissa ja viereisellä kaistalla ajelee joku vähän yli satasta. Alkaa selkeästi ikä vaikuttaa
Comment
-
-
Originally posted by Tiik View PostLaita youtubeen hakusanaksi "bmw service light reset" ja katso sieltä ohjeet!
Melko ytimekästä ja helppoa.
Antoi huutomerkin ja ilmoitti, että "ignition is on" tjsp & "bling bling bling..." eikä jatkanut huoltovalikoihin.Blow My Whistle
Comment
-
-
Palataanpa takaisin aiheeseen noista jarrupaloista ja service menuista
Viikon verran ollut JB4/MAP1 (N54). FOL on nyt 85. Matalilla kierroksilla (~3000rpm) kun linttaa kaasun pohjaan (4 vaihteella), niin AFR jää seilaan sinne 15 tienoille ja JB palautta takaisin MAP 4-selle.
Trimmit tietysti siinä kohtaa maksimissa liian kauan, mutta bensapumppujen paineet kuitenkin ookoo.
Kolmosvaihteella homma toimii hieman paremmin (jos vaan pitoa sattuu löytymään) ja MAP1 pysyy päällä, vaikkakin trimmit aluksi käyvät 'katossa' (ja heti perään seilaavat nollille).
Se että trimmit tulevat nollaan, niin kertoilisi siitä, että bensaa riittää kyllä normaaliin kiihdytykseen, mutta olikohan niin, että tuossa kun laitetaan nopeasti kaasu pohjaan, niin ECU syöttäisi (tai ainakin yrittää syöttää) satsin ylimääräistä polttoainetta, mutta siihen ei meinaa tavaraa riittää?
Pitää nyt kokeilla tuota FOL arvoa nostaa 90...95:een ja katsoa, onko siitä apua tuohon alun 'nääntymiseen'.
Comment
-
Comment