Originally posted by _Sylin_teri_
View Post
Lukkoperä E9X sarjalaiseen
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Supra^ View PostEn tiedä meneekö BMWhatilla kun en ole käyttänyt, joku asiasta tietävä kertokoot. NCSexpertillä onnistuu kaikki.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by works View PostMilläs softalla onnistuu ruudun raksitus jos softaversio on jo uusin mitä E91 platalle sai tasan kaksi vuotta sitten ja moottori (N57) löytyy listalta? Ettei BMWhatilla menisi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supra^ View PostDodi, ei sitten muuta ku boksi päivitykseen ja rastia ruutuun.
Leave a comment:
-
-
Tässä pari päivää sitten "testasin" niin kyllä rykii ihan hulluna ja nastat kipinöi, ykkösellä, kakkosella ja kolmosella...ei ollu mitään nykimää menossa. Pikkasen omaa mieltä kylmäsi vaan
Jännä juttu tuo kertomasi että meno nykivää...
Leave a comment:
-
-
Tuossa aikasemmin pohdin onko sähkölukko käytössä ja olihan se, mitä samalla laatikon ohjelmoinnin yhteydessä sitä katsottiin.
Ihmetyttää tuo käytös, kun esim. kolmosella vetää lapun lattiaan asvaltilla kun kaikki estot pitäisi olla pois päältä, niin meno on sellaista nykivää, ikään kuin auto ei tiedä pitäiskö mennä vai ei. Vähän sama kuin pumppaisi kaasupoljinta, eli tuntuu niin ku veto katkeaisi aina välillä. Johtuuko siitä että jarru ei jaksa pitää toista pyörää aisoissa ja rupeaa tosiaan tehoja leikkaamaan, kuten ads-turku aikaisemmin kirjoitti 135i:n kohdalla. Kesärenkailla en havainnut samaa. Eikä viiti revitellä asvaltilla noita nastarenkaita paskaksi, niin ei osaa sanoa tekeekö 1 ja 2lla samaa, nelosella en oo viittiny noilla lötköillä renkailla hurjastella, mutta ainakaan maltillisesti (=ei täysillä), tee samaa.
Kai se on ootettava että saa kesärenkaat taas keväällä alle. Jos vaikka ensi talvikaudella vaihtaisi hivenen kovemmat kitkat alle, kun nää nykyajan talvet ei enää kovin talvisia näytä olevan.Last edited by bemmeri; 28-12-2015, 17:30.
Leave a comment:
-
-
Nimimerkille böntti iso kiitos. Kaikki meni kuin tanssi kesäyössä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by böntti View PostVanhemman ecun softat loppuu koodausindeksiin C07. Tähän kyseiseen ecuun (DSC90) löytyy softapäivitys ja siksi numeroa ei löydy uusien dateneiden .dat-tiedostosta. Veikkaisin että koodausindeksi nousee kun ecun päivittää.
Tässä muuten ehtolauseet sille että parametri menee tehdaskoodauksilla aktiiviseksi:
Code:E81+(N47D20T0,N52B30O1) E82+(N47D20T0,N52B30U1,N52B30M1,N51B30M0,N54B30U0,N55B30M0) E87+(N47D20T0,N52B30O1) E88+(N47D20T0,N52B30U1,N52B30M1,N51B30M0,N54B30U0,N55B30M0) E90+(N51B30M0,N52B30M1,M57D30O2,N57D30O0,N52B30O0,N52B30O1,N53B30O0,M57D30T2,N54B30U0+ALPINA,N55B30M0,N54B30+ALPINA) E91+(N52B30M1,M57D30O2,N57D30O0,N52B30O0,N52B30O1,N53B30O0,M57D30T2,N54B30U0+ALPINA,N55B30M0,N54B30+ALPINA) E92+(N51B30M0,N52B30M1,M57D30O2,N57D30O0,N52B30O1,N53B30O0,M57D30T2,N54B30U0+ALPINA,N55B30M0,N54B30T0,N54B30+ALPINA) E93+(N51B30M0,N52B30M1,M57D30O2,N57D30O0,N52B30O1,N53B30O0,N54B30U0+!ALPINA,N55B30M0,N54B30T0,N54B30+ALPINA)
Dodi, ei sitten muuta ku boksi päivitykseen ja rastia ruutuun.
Leave a comment:
-
-
Vanhemman ecun softat loppuu koodausindeksiin C07. Tähän kyseiseen ecuun (DSC90) löytyy softapäivitys ja siksi numeroa ei löydy uusien dateneiden .dat-tiedostosta. Veikkaisin että koodausindeksi nousee kun ecun päivittää.
Tässä muuten ehtolauseet sille että parametri menee tehdaskoodauksilla aktiiviseksi:
Code:E81+(N47D20T0,N52B30O1) E82+(N47D20T0,N52B30U1,N52B30M1,N51B30M0,N54B30U0,N55B30M0) E87+(N47D20T0,N52B30O1) E88+(N47D20T0,N52B30U1,N52B30M1,N51B30M0,N54B30U0,N55B30M0) E90+(N51B30M0,N52B30M1,M57D30O2,N57D30O0,N52B30O0,N52B30O1,N53B30O0,M57D30T2,N54B30U0+ALPINA,N55B30M0,N54B30+ALPINA) E91+(N52B30M1,M57D30O2,N57D30O0,N52B30O0,N52B30O1,N53B30O0,M57D30T2,N54B30U0+ALPINA,N55B30M0,N54B30+ALPINA) E92+(N51B30M0,N52B30M1,M57D30O2,N57D30O0,N52B30O1,N53B30O0,M57D30T2,N54B30U0+ALPINA,N55B30M0,N54B30T0,N54B30+ALPINA) E93+(N51B30M0,N52B30M1,M57D30O2,N57D30O0,N52B30O1,N53B30O0,N54B30U0+!ALPINA,N55B30M0,N54B30T0,N54B30+ALPINA)
Last edited by böntti; 17-12-2015, 22:18.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by böntti View PostMikä oli DSC:n koodausindeksi? Se on muitten juttujen kautta ihan varma että kutoskoneisessa coupessa ja cäbissä on aina uudemman mallin DSC. Tai no, mikäpä se näissä hommissa olis kiveen kirjoitettua. Ei ainakaan se että kaikkiin uudenmallisiinkaan saisi tätä koodattua, ainakaan ilman ohjelmistopäivitystä.
C09 alkaen oikea parametri löytyy.
Softaversio 6778237.
Omista Dateneista ei moista löydy.Last edited by Supra^; 17-12-2015, 21:16.
Leave a comment:
-
-
Mikä oli DSC:n koodausindeksi? Se on muitten juttujen kautta ihan varma että kutoskoneisessa coupessa ja cäbissä on aina uudemman mallin DSC. Tai no, mikäpä se näissä hommissa olis kiveen kirjoitettua. Ei ainakaan se että kaikkiin uudenmallisiinkaan saisi tätä koodattua, ainakaan ilman ohjelmistopäivitystä.Last edited by böntti; 17-12-2015, 19:59.
Leave a comment:
-
-
Kiitos nimimerkille Supra^. Todettiin että, E92 325 bensaan 2006 koodaus ei onnistu.
Leave a comment:
-
-
Juu, ei oo aito m-sportti.
Kai se on jonnekin mentävä kellä vehkeet ja taito koodata, saapahan varmasti päälle ja jos siinä tosiaan jonkinlaista "tasoa" säädön suhteen on, niin maksimille nekin. Samalla laatikkoon "uusi" ohjelma, yms. tarpeellista...
Tampereella olisi käyntiä heti joulun jälkeen. Jos varkaus-tampere välille tai pienen koukkauksen päähän sattuu koodaria, niin paiskaa yv, niin sovitaan tarkemmin. (böntiltä jo aikaisemmin kysytty, mutta ei aikataulut natsaa yhteen tällä kerralla).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemmeri View PostKellä on tuo sähkölukko, niin ottaako "lukko" (=jarru) kiinni heti kun lähtee paikaltaan ja samalla hieman kaartaa tai toisella puolella on selvästi liukkaampaa?
Itellä kyllä muuten tuntuu käyttäytyvän kuin lukkoperä. Mutta äsken kiinnitin huomiota että vaan toinen suti pari metriä ja sitte toinenkin lähteny jauhamaan joutavaa (pienellä kaasulla lähtö paikaltaan hieman kääntäen ja liukkaalla pinnalla).
Kaiken järjen mukaan pitäis olla jo vakiona tuo sähkölukko, kun valmistettu 3/-08./ kokeilee.
Leave a comment:
-
Leave a comment: