Saiskohan tätä xDriveen koodattua? Talvella olisi kiva olla vähän enemmän pitoa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lukkoperä E9X sarjalaiseen
Collapse
X
-
Hyvin puree "lukko" myös ajonvakautus päällä. Ihan erilainen viedä rampeissa näin talvella kun ei puske.
Eiköhän tuo parametri löydy myös x:ssä, kunhan on tarpeeksi uusi vaan, mutta miten se sitten toimii ajossa - selvinnee kokeilemalla.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Kait se "lukko" nyt toimiikin jos ajonvakautus on päällä, sutimisenesto kun on osana ajonvakautusta.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostHyvin huomaa ainakin kun "lukkoperä" ottaa kiinni, koska DSC hydrounitista kuuluu samaan tapaan napsunta kuin jos DSC ottaisi kiinni, nyt toki erona että jos luistonesto on kokonaan kytketty pois niin sieltä ei pitäisi kuulua mitään ääntä.Myllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Comment
-
-
Originally posted by Nakkisoturi View PostMulla kyllä kuuluu tuollaista naksutusta vaikka on luistonesto kokonaan pois kytkettynä
Aktiivisenahan tuo "lukko" on jo tehtaalta aina DSC & DTC-moodissa, niinkuin böntti sanoi. Koodaamalla (ne joissa "iso DSC") saadaan ainoastaan se lisätoiminto että myös ns. ilman apuja ajettaessa boksi jarruttaa sutivaa rengasta.Last edited by Supra^; 04-02-2016, 15:47.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
En tiä onko mulla ihan paskat talvirenkaat tai jotain. Killottuneista liikennevaloista ei lähde mitenkään kovin ripeästi liikkeelle Quaifesta huolimatta.
Olen koittanut lähteä Dtc päällä ,että quaife sais molemmilla ruopia ja kyllä heikkoa on liikkeellelähtö. Ihan tuntuis siltä ,että ei lukko olis ollenkaan toiminnassa.
Vanhan muistikuvan mukaan Takaveto Cossusierra vakio viskolukolla oli parempi/veti molemmilla.
Toisaalta märällä hiekkatiellä/asfaltilla lukko tuntuu toimivan tosi hyvin. Luistonesto ei välkytä ainakaan vakio 335i:ssä lähellekkään samalla tavalla.Last edited by KtKtuned; 17-02-2016, 18:35.BMW 335i E90 -07
Comment
-
-
Originally posted by KtKtuned View PostEn tiä onko mulla ihan paskat talvirenkaat tai jotain. Killottuneista liikennevaloista ei lähde mitenkään kovin ripeästi liikkeelle Quaifesta huolimatta.
Olen koittanut lähteä Dtc päällä ,että quaife sais molemmilla ruopia ja kyllä heikkoa on liikkeellelähtö. Ihan tuntuis siltä ,että ei lukko olis ollenkaan toiminnassa.
Vanhan muistikuvan mukaan Takaveto Cossusierra vakio viskolukolla oli parempi/veti molemmilla.
Toisaalta märällä hiekkatiellä/asfaltilla lukko tuntuu toimivan tosi hyvin. Luistonesto ei välkytä ainakaan vakio 335i:ssä lähellekkään samalla tavalla.
Torsen vahvistaa luistavan pyörän voimaa pitävälle pyörälle noi 3x, joten jos toinen rengas olisi ilmassa, joka tuskin on... siirtyisi kitkajousen vuoksi se 5% x 3 toiselle pyörälle.... Tieliikenteessä on vaikea löytää kohtaa jossa torsenista ei olisi apua. Kitkalukot omiaan rallissa ja tilanteissa jossa auto kulkee välillä 2 pyörällä ja hyppii.Harrastepaholainen 335d:
Räyskäkä 1/4 mailia:12.553
Kiikala 1/4 mailia: 12.357s 186km/h
Comment
-
-
Originally posted by Biiemvii View PostOnko kenelläkään tietoa, kuka Pori/Satakunta alueella saisi lukon aktivoitua?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by KtKtuned View PostEn tiä onko mulla ihan paskat talvirenkaat tai jotain. Killottuneista liikennevaloista ei lähde mitenkään kovin ripeästi liikkeelle Quaifesta huolimatta.
Olen koittanut lähteä Dtc päällä ,että quaife sais molemmilla ruopia ja kyllä heikkoa on liikkeellelähtö. Ihan tuntuis siltä ,että ei lukko olis ollenkaan toiminnassa.
Vanhan muistikuvan mukaan Takaveto Cossusierra vakio viskolukolla oli parempi/veti molemmilla.
Toisaalta märällä hiekkatiellä/asfaltilla lukko tuntuu toimivan tosi hyvin. Luistonesto ei välkytä ainakaan vakio 335i:ssä lähellekkään samalla tavalla.
Comment
-
-
Mitäs eroa toiminnallisesti ja käytännössä M3 ja quaife lukoilla?
Kumpi parempi katuajoon, kuitenkin haluan että auto menee poikittain kun käsketään ja etenee valoista.
Toi lukoton perä on ihan uskomaton, välillä vaikka kuinka heittää perää ja antaa seosta niin sutii vaan yhellä ja välillä taas meinaa pyörähtää kun yht äkkiä sutiikin molemmilla...E91 330dA
Comment
-
-
Muutama kommentti e-lukkoon viime talvesta. Koodattiin päälle lopputalvesta. Hieman parani etenemiskyky esim. valoista. Tuntee selvästi kun lukko tekee töitä ja veto vaihtuu puolelta toiselle.
Suurin muutos tapahtui etenemiskykyyn, kun vaihdon Kumhon nastat Continentalin nastoihin. Tuntui, että oli ihan eri auto. Lähtee talvikeleissä todella hyvin eikä jännää risteykset ym. muut enää.
Comment
-
-
Originally posted by E-rotu View PostMitäs eroa toiminnallisesti ja käytännössä M3 ja quaife lukoilla?
Kumpi parempi katuajoon, kuitenkin haluan että auto menee poikittain kun käsketään ja etenee valoista.
Toi lukoton perä on ihan uskomaton, välillä vaikka kuinka heittää perää ja antaa seosta niin sutii vaan yhellä ja välillä taas meinaa pyörähtää kun yht äkkiä sutiikin molemmilla...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment