Kerran luistonestoa painettaessa syttyy dtc valo tauluun ja sallii hieman sutimista. Ainakin maantiellä leikkaa tehoa ja meno hyytyy jos reippaammin kiihdyttää, tämä siis ihan suoraan mennessä (esim. ohitus, tms.). Kun nappia pitää pitempään pohjassa niin sitten avut lähtee pois ja ei leikkaa tehoa, ainoastaan jarruttaa luistavaa pyörää (jarrujen lämpöisyydestä päätellen...).
335i 3/2008 valmistettu ja pitäisi olla jo tehtaalta tullut sähkölukolla. En oo paljoakaan ajellu pelkästään dtc-tilassa, yleensä aina kokonaan pois tai sitten päällä jos ei tarvii revitellä/kiihdytellä. Eilen vaan huomasin maantiellä, että ohi ei meinaa kaasupohjassa nastarenkailla päästä, jos ei ole kaikki avut pois päältä Ajelin aluksi osan matkaa dtc vaihe päällä ja huomasin tuon että suoraan mennessäkin veto hyytyy, samoin kuten kaikki avustimet olisi päällä (mutta hyytyminen ei ole yhtä raju dtc-asennossa, sallii siis hieman luistoa, yms.)
Edit. En osaa sanoa onko sähkölukko toiminnassa vielä esim. satkun vauhdissa, kun ei kesärenkailla vielä teho riitä sutimaan niissä vauhdeissa ja uusia nastarenkaita ei viiti paljaalla asvaltilla rankaista (ooteltava kun tuleepi taas lunta)
335i 3/2008 valmistettu ja pitäisi olla jo tehtaalta tullut sähkölukolla. En oo paljoakaan ajellu pelkästään dtc-tilassa, yleensä aina kokonaan pois tai sitten päällä jos ei tarvii revitellä/kiihdytellä. Eilen vaan huomasin maantiellä, että ohi ei meinaa kaasupohjassa nastarenkailla päästä, jos ei ole kaikki avut pois päältä Ajelin aluksi osan matkaa dtc vaihe päällä ja huomasin tuon että suoraan mennessäkin veto hyytyy, samoin kuten kaikki avustimet olisi päällä (mutta hyytyminen ei ole yhtä raju dtc-asennossa, sallii siis hieman luistoa, yms.)
Edit. En osaa sanoa onko sähkölukko toiminnassa vielä esim. satkun vauhdissa, kun ei kesärenkailla vielä teho riitä sutimaan niissä vauhdeissa ja uusia nastarenkaita ei viiti paljaalla asvaltilla rankaista (ooteltava kun tuleepi taas lunta)
Comment