vähän huono kamera ku joku lumian roska käytössä tällä hetkellä.. mutta eiköhän tuo anna osviittaa.
Onkos sulla ihan normi alusta vaiko M-Sport tms.? Itekin nimittäin viimeistään ensikesäksi uutta vannetta ostamassa kun nuo 18" M-Sport vanteet liian pienet omaan silmään ovat niin nuo 20"(?) näyttää istuvan kyllä erittäin hyvin! 19" olisi kyllä varmaan paremmat kun tarkoitus olisi vähän madaltaakkin
Onkos sulla ihan normi alusta vaiko M-Sport tms.? Itekin nimittäin viimeistään ensikesäksi uutta vannetta ostamassa kun nuo 18" M-Sport vanteet liian pienet omaan silmään ovat niin nuo 20"(?) näyttää istuvan kyllä erittäin hyvin! 19" olisi kyllä varmaan paremmat kun tarkoitus olisi vähän madaltaakkin
En tiedä kuinka tonttiin meinasit vetää, mutta jos viellä alemmas haluat niin tosissaan pienempää vannetta ja säädettävää alustasarjaa.. omassani oli joku kiintee tällä hetkellä.. ja maavaraa ei oikeasti ole liikaa.. itse oon kuolannu nyt ilmajousitusta. Ihan vaan luksuksen takia
En tiedä kuinka tonttiin meinasit vetää, mutta jos viellä alemmas haluat niin tosissaan pienempää vannetta ja säädettävää alustasarjaa.. omassani oli joku kiintee tällä hetkellä.. ja maavaraa ei oikeasti ole liikaa.. itse oon kuolannu nyt ilmajousitusta. Ihan vaan luksuksen takia
Nelivedon takia nämä http://www.modificars.fi/tuotteet/bm...-Coupe-X-Drive ovat ainoat jotka olen löytänyt (vinkkejä otetaan vastaan jos muitakin löytyy) ja noissa tuo madallus on kyllä niin olematon alustasarja olisi tietysti se parempi vaihtoehto mutta rahaa ei 1000€ ole laittaa...
Ei mitkään ja vaikka sopisi, niin hintaa olisi varmaan niin paljon ettei olisi järkeä. Saako tollasia lisuja edes mistään? Ota lipat irti ja kiilloita alla oleva alumiini.
Eipä noita saa enään ostettua kun käytettynä jos hyvä tuuri käy
mielestäni vaan saakelin hyvät ja laadukkaat vanteet kumminkin ja siksi en niitä viitsi mihinkään kadottaa
Olis aika tilailla vanteineen päivineen uutta alle
Tietämättä sen tarkemmin autostasi niin sanoisin että 225/45/17 on varmaankin paras kompromissi mukavuuden ja ajettavuuden suhteen.
Itsellä ollut nämä "suosituimmat" eli 205/55/16. Kyllähän ne mukavuuden suhteen ovat parhaat, mutta jäykkyyttä voisi olla hieman lisää. Tosin eihän nämä mene kuin mopokoneisiin, isommissa jarrut eivät mahdu. Misukan kitkat olivat 6v alla ja nyt vissiin hankookkia kitkana ellei "kunnon" renkaista saa sopivaa pakettia kasaan. Mieluummin Goodyearilta UltraGrip Ice 2 tai Pirelliltä Ice Zero FR, mutta budjetti on tiukka.
Hommasin itselle Kumho KW31 kitkat ja koko tuo edellä mainittu 205/55/16. Ihan perseestä näin "kesäkelillä" kun on niin löysät. Toivottavasti on riittävästi pitoa ja pintaa riittäisi kun tulee lumikelit...No siksi hommasin kitkat kun aina ennen ollut. Viime talvet täällä etelässä pääteillä ajellessa, oli sitten lunta tai ei, aina alla märkä tai kuiva asfaltti.
ex E91 320d käsiaskilla ex E46 330dat japski ranu ex E30 316i 4d
Talvirenkaille olisi nyt tarvetta pikkuhiljaa, tänä aamuna oli kyllä niin paljon jäätä että hieman jo pelotti kun sivuluisussa mentiin.
Auto alla e91 318d-12 m-sport alustalla ja rengastus nyt edessä 225/40 -18 ja takana 255/35-18.
Eli kesärenkaat alla mutta ajattelin pistää nastarenkaat näihin vanteisiin.
En ole katsonut vanteitten kokoa mutta eikö bmw:n vakio vanteet ole 8 edessä ja 9 takana ?
Kävin kysymässä paikallisessa rengaskaupassa ja ainoana valintana heillä oli tässä koossa oli HKPL 7 nättiin hintaan 1100 €...
Mitä muita rengaskokoja voisi katsella vai joutuuko kaivamaan kukkaroa oikein kunnolla ?
Comment