Originally posted by schäfer
View Post
F30 330e
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos vaikka tcb:n akku.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M60 Fire red metallic '25
½ BMW 335i xDrive M-sport E92 Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
BMW X6 xDrive 30d M-Sport F16 Alpinweiß '15
ex. 54*BMW
-
Ettei nyt ois vainoharhaa.. luulisin enemmänkin tuon etututkan jutun liittyvän mm lumeen ja jäähän.Originally posted by schäfer View PostNyt herjaa myös etututkaa, peräänajovaroitin ei toimi. Taitaa olla niin että
kun pakkaskausi alkaa niin lähes kaikki sähköhäiriöt liittyy akkuun/akkuihin?
88000 km/4 vuotta ja alkuperäiset akut.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

Comment
-
-
Pieni konehuoneen akku vaihdettu. Edelleen antaa vikakoodin väsyneestä akusta, elikkä olisikin pitänyt uusia takakontin 12V 70ah akku kuitenkin. Tuota pientä akkua ei tarvitse koodata, mutta takakontin akun vaihto täytyy jos siihen vielä innostuu.F30 330e Sportline -18
Kauan sitten E36 325i coupé, 318is coupé
Comment
-
Millä niitä koodeja on katsottu? Tuskin ISTA:lla kun ilmeisesti ei ollut varmuutta mistä akusta herjaa?Originally posted by Saunamies View PostPieni konehuoneen akku vaihdettu. Edelleen antaa vikakoodin väsyneestä akusta, elikkä olisikin pitänyt uusia takakontin 12V 70ah akku kuitenkin. Tuota pientä akkua ei tarvitse koodata, mutta takakontin akun vaihto täytyy jos siihen vielä innostuu.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Mites teillä muuten pelannut nää pakkasella? Oma ei kulje metriäkään sähköllä ja polttis käynnissä aina paitsi valoissa. Lisäksi imasee kyllä 100% ladatun akun kokonaan vaikka ei ollenkaan sähköllä ajaisi.
Onhan se jotenkin tyhmän tuntusta ladata tätä kun duunista kotiin motaria parikymmentä kilsaa ja johonkin hukkaa siinä ajassa sen joku 70% akusta vaikka tosiaan polttis ollut käynnissä koko ajan, toisinsanoen ei mitään eroa onko auto ollut laturissa vai ei.
Alkaa kyllä herjaamaan kylmää akkua jo jossain +5 asteessa.BMW i4 M50 -23
BMW 330e M-sport -17
BMW 120d M-sport -14
MINI JCW -09
Comment
-
Hyvin kulkee kun lämmittää auton niin menee sähkölläkin heti lähtiessä. Toki range pienentynyt kylmien kelien myötä. Kotoa kun pääsee lähtemään tallista niin ei tarvitse edes lämmitellä.Originally posted by jobo View PostMites teillä muuten pelannut nää pakkasella? Oma ei kulje metriäkään sähköllä ja polttis käynnissä aina paitsi valoissa. Lisäksi imasee kyllä 100% ladatun akun kokonaan vaikka ei ollenkaan sähköllä ajaisi.
Onhan se jotenkin tyhmän tuntusta ladata tätä kun duunista kotiin motaria parikymmentä kilsaa ja johonkin hukkaa siinä ajassa sen joku 70% akusta vaikka tosiaan polttis ollut käynnissä koko ajan, toisinsanoen ei mitään eroa onko auto ollut laturissa vai ei.
Alkaa kyllä herjaamaan kylmää akkua jo jossain +5 asteessa.G20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
Akkufirmako kyseessä? Kyllä se vaihto täytyy koodata, muuten se ilmoittaa väsyneestä akusta. Myös jos vaihdettu se Vartan akku, silloin kapasiteetti nousee siitä 40-44ah. Tämä myös hyvä koodata.Originally posted by Saunamies View PostPieni konehuoneen akku vaihdettu. Edelleen antaa vikakoodin väsyneestä akusta, elikkä olisikin pitänyt uusia takakontin 12V 70ah akku kuitenkin. Tuota pientä akkua ei tarvitse koodata, mutta takakontin akun vaihto täytyy jos siihen vielä innostuu.
Ehkä joku paikallinen harrastaja, ISTAn omaava, voisi auttaa tässä.
Comment
-
Mutta jos aina lähtee ulkoa niin onko tosiaan nämä niin perseestä että syyskuu-huhtikuu mennään aina bensalla?
Ihmetellyt että voiko tää oikeesti olla tällanen. Akku on liian kylmä, sähköajosta ei toivoakaan.
Huikein oli että ulkona 14 astetta ja auto sanoo että akku liian kylmä, ei sähköajoa.BMW i4 M50 -23
BMW 330e M-sport -17
BMW 120d M-sport -14
MINI JCW -09
Comment
-
Tämä ei kyllä oo normaalia, 14 astetta niin pitäs päästä vielä maximi ranget. Mulla töissä auto pihalla ja tänä syksynä ei vielä tuota herjaa tullut, kotona tallissa.Originally posted by jobo View PostHuikein oli että ulkona 14 astetta ja auto sanoo että akku liian kylmä, ei sähköajoa.
Comment
-
Ei autosi kunnossa kyllä ole. Suositteleisin käymään huollossa tarkistuttamassa korkeajännite-akun kunnon.Originally posted by jobo View PostMutta jos aina lähtee ulkoa niin onko tosiaan nämä niin perseestä että syyskuu-huhtikuu mennään aina bensalla?
Ihmetellyt että voiko tää oikeesti olla tällanen. Akku on liian kylmä, sähköajosta ei toivoakaan.
Huikein oli että ulkona 14 astetta ja auto sanoo että akku liian kylmä, ei sähköajoa.
Comment
Comment