F3x Kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ^Rikke
    replied
    Mitä madallusjousia kannattaa miettiä f31 330d xdriveen msport alustan kaveriks? Ajettavuus ja ulkonäkö nimenomaan just 20" vanteille. :think

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post
    Ei katso juuri ikää. Olen nänhyt siipivaurion 20tkm ajetussa ahtimessa ko asian tiimoilta.

    En suositteleisi kyllä ajamista kovin kauaa, koska ahdin on pahoin epätasapainossa.

    * Koskee juurikin 1/3/4sarjaa johtuen imuilmaputken muodosta ja rakenteesta. Voi tapahtua 5 sarjassakin, mutta erittäin epätodennäköisesti vrt 3/4srj.
    olihan b47 kyseessä? mites x3 tai x4?

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post
    Ei katso juuri ikää. Olen nänhyt siipivaurion 20tkm ajetussa ahtimessa ko asian tiimoilta.

    En suositteleisi kyllä ajamista kovin kauaa, koska ahdin on pahoin epätasapainossa.

    * Koskee juurikin 1/3/4sarjaa johtuen imuilmaputken muodosta ja rakenteesta. Voi tapahtua 5 sarjassakin, mutta erittäin epätodennäköisesti vrt 3/4srj.
    No on melkoinen laite kyllä. Mutta kiitos tästä, en lähde siirtämään itse autoa nyt 100km, saa ostajaliikkeen kaveri ajaa ihan itse

    Vaihtelin oman F31 LCI:n nyt F10 LCI ja aloin jo miettiä, että sama showko tässä on edessä - mutta hyvä että on epätodennäköisempää.

    Kiitos sulle tiedoista, näistä on varmasti apua jatkossa monelle muullekin.

    EDIT: ja tarkennus: Myin siis auton eteenpäin turborikkoisena, vastapuoli tietää tämän
    Last edited by rizzo; 16-03-2021, 11:26.

    Leave a comment:


  • zakspeed
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Kiitokset sulle tästä(kin) tiedosta. Sulta kyllä tulee aina todella kattavia ja informatiivisia vastauksia.

    Millä kilsoilla noita alkaa paukkua yleensä? Naapurifoorumilla raportointiin todella matalilla kilsoilla oleva. Itsellä se kesti 170tkm.

    Ja jotain mutuilua oli, että näitä turboja menisi nimenomaan 3- ja 4-sarjalaisista, eikä olisi niin yleistä 5-sarjassa? Onko tuossa mitään perää?

    EDIT: Sekä vielä yksi kysymys: uskaltaako viheltävällä autolla ajaa ollenkaan (matalia kierroksia pitäen)?
    Ei katso juuri ikää. Olen nänhyt siipivaurion 20tkm ajetussa ahtimessa ko asian tiimoilta.

    En suositteleisi kyllä ajamista kovin kauaa, koska ahdin on pahoin epätasapainossa.

    * Koskee juurikin 1/3/4sarjaa johtuen imuilmaputken muodosta ja rakenteesta. Voi tapahtua 5 sarjassakin, mutta erittäin epätodennäköisesti vrt 3/4srj.
    Last edited by zakspeed; 16-03-2021, 11:07. Reason: *tarkennus

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post
    Ahdin~2K€, työt 1.5tuntia ja öljyt + suodatin ohjeenmukaisesti ahdinvauriossa päälle (vara-osatakuun ehto).

    Sittenpä niitä saat kahden vuoden kuluessa varaosatakuisiin niin monta, kuin ehtii menemään. Eli pahimmillaan ahdin/talvi.
    Kiitokset sulle tästä(kin) tiedosta. Sulta kyllä tulee aina todella kattavia ja informatiivisia vastauksia.

    Millä kilsoilla noita alkaa paukkua yleensä? Naapurifoorumilla raportointiin todella matalilla kilsoilla oleva. Itsellä se kesti 170tkm.

    Ja jotain mutuilua oli, että näitä turboja menisi nimenomaan 3- ja 4-sarjalaisista, eikä olisi niin yleistä 5-sarjassa? Onko tuossa mitään perää?

    EDIT: Sekä vielä yksi kysymys: uskaltaako viheltävällä autolla ajaa ollenkaan (matalia kierroksia pitäen)?
    Last edited by rizzo; 16-03-2021, 11:02.

    Leave a comment:

Working...
X