F3x Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Mitä madallusjousia kannattaa miettiä f31 330d xdriveen msport alustan kaveriks? Ajettavuus ja ulkonäkö nimenomaan just 20" vanteille. :think
-
-
Originally posted by zakspeed View PostEi katso juuri ikää. Olen nänhyt siipivaurion 20tkm ajetussa ahtimessa ko asian tiimoilta.
En suositteleisi kyllä ajamista kovin kauaa, koska ahdin on pahoin epätasapainossa.
* Koskee juurikin 1/3/4sarjaa johtuen imuilmaputken muodosta ja rakenteesta. Voi tapahtua 5 sarjassakin, mutta erittäin epätodennäköisesti vrt 3/4srj.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zakspeed View PostEi katso juuri ikää. Olen nänhyt siipivaurion 20tkm ajetussa ahtimessa ko asian tiimoilta.
En suositteleisi kyllä ajamista kovin kauaa, koska ahdin on pahoin epätasapainossa.
* Koskee juurikin 1/3/4sarjaa johtuen imuilmaputken muodosta ja rakenteesta. Voi tapahtua 5 sarjassakin, mutta erittäin epätodennäköisesti vrt 3/4srj.
Vaihtelin oman F31 LCI:n nyt F10 LCI ja aloin jo miettiä, että sama showko tässä on edessä - mutta hyvä että on epätodennäköisempää.
Kiitos sulle tiedoista, näistä on varmasti apua jatkossa monelle muullekin.
EDIT: ja tarkennus: Myin siis auton eteenpäin turborikkoisena, vastapuoli tietää tämänLast edited by rizzo; 16-03-2021, 11:26.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rizzo View PostKiitokset sulle tästä(kin) tiedosta. Sulta kyllä tulee aina todella kattavia ja informatiivisia vastauksia.
Millä kilsoilla noita alkaa paukkua yleensä? Naapurifoorumilla raportointiin todella matalilla kilsoilla oleva. Itsellä se kesti 170tkm.
Ja jotain mutuilua oli, että näitä turboja menisi nimenomaan 3- ja 4-sarjalaisista, eikä olisi niin yleistä 5-sarjassa? Onko tuossa mitään perää?
EDIT: Sekä vielä yksi kysymys: uskaltaako viheltävällä autolla ajaa ollenkaan (matalia kierroksia pitäen)?
En suositteleisi kyllä ajamista kovin kauaa, koska ahdin on pahoin epätasapainossa.
* Koskee juurikin 1/3/4sarjaa johtuen imuilmaputken muodosta ja rakenteesta. Voi tapahtua 5 sarjassakin, mutta erittäin epätodennäköisesti vrt 3/4srj.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zakspeed View PostAhdin~2K€, työt 1.5tuntia ja öljyt + suodatin ohjeenmukaisesti ahdinvauriossa päälle (vara-osatakuun ehto).
Sittenpä niitä saat kahden vuoden kuluessa varaosatakuisiin niin monta, kuin ehtii menemään. Eli pahimmillaan ahdin/talvi.
Millä kilsoilla noita alkaa paukkua yleensä? Naapurifoorumilla raportointiin todella matalilla kilsoilla oleva. Itsellä se kesti 170tkm.
Ja jotain mutuilua oli, että näitä turboja menisi nimenomaan 3- ja 4-sarjalaisista, eikä olisi niin yleistä 5-sarjassa? Onko tuossa mitään perää?
EDIT: Sekä vielä yksi kysymys: uskaltaako viheltävällä autolla ajaa ollenkaan (matalia kierroksia pitäen)?Last edited by rizzo; 16-03-2021, 11:02.
Leave a comment:
-
Leave a comment: