
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F3x Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Löytyyköhän yhtäkään N57 koneella olevaa F-korista autoa ilman adblue -systeemejä vai pitääkö palata E-sarjaan jos N57 vielä haluaa takaisin
-
-
Originally posted by PekkaV View PostMunuaisiinhan löytyy päälle klikattavia M-väriraitoja.
Löytyisiköhän niitä vihreänä, jos hybridiin laittaisi :think
Sairas mies olet, mutta varmaan helpoin tilata nämä (jotka ovat muuten ihan karmeat) ja sitten maalata/teipata vihreäksi. Suoraan vihreitä en löytänyt.
Leave a comment:
-
-
Munuaisiinhan löytyy päälle klikattavia M-väriraitoja.
Löytyisiköhän niitä vihreänä, jos hybridiin laittaisi :think
Leave a comment:
-
-
Kiveniskuteippi, sopiva suikale suojankaareen ja samaa helmoihin tai mihin vaan. Täysin läpinäkyvää niin minimi vaikutus ulkonäköön. Itsellä F31 aikalailla kauttaaltaan laitettu ja ei kiveniskuja. Jos olet Lahdesta niin QZ vinyls on sielä päin, Globalin PPF ja asennuslasta sieltä ja saippuaveden kans asennus ni onnistuu itsekin, jarrukliinerillä tai isopropanolilla vimpan päälle putsaus ja muut köntsät pois.
Leave a comment:
-
-
Ainakaan F30:n Msportissa kun ei ole kuraläppiä lokareissa, ei edessä eikä takana. Tuntuu nyt varsinkin keväällä tuo teillä oleva irtohiekka kolisevan kaariin ja kylkeenkin aika ikävän kuuloisesti. Oletteko mitenkä suojanneet noita kriittisimpiä kohtia kaarissa, muttajotta ulkonäkö ei kärsisi hirveästi?
Saisihan tuohon näemmä jotain kuraläppiäkin. Osa väittää, että Msportiin ei kävisi, mutta moni kuva osoittaa tuon vääräksi.
https://www.schmiedmann.fi/fi/tuote/...2-16-2-218-983
https://www.nettiosa.com/bmw-3-sarja...skelapat-4-kpl
https://f30.bimmerpost.com/forums/at...1&d=1480888097
Jotenkin nuo ei vain omaan silmään istu.
Jotain custom-virityksiäkin on, mutta aika kamalia nuokin. Esim:
https://automotivepassion.net/wp-content/uploads/2019/07/05A95A5C-639D-4C66-89FC-9F08E62379B5.jpeg
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janner View Post10% saa mennä yli, sama raja km ja aika. Itsellä oli ostohetkellä jarruneste huoltoa vailla, meni aika reilu 9% yli ja wetterillä sanoivat että on ok vielä, autoa en ostanu siis sieltä vaan saka ja sah teki huollon saka maksoi.
Erikoinen liike kun päästää nuin pitkästi yli tuon huollon, kokeilisin kyllä perua kaupan ihan oman mielenrauhan takia.
Leave a comment:
-
-
10% saa mennä yli, sama raja km ja aika. Itsellä oli ostohetkellä jarruneste huoltoa vailla, meni aika reilu 9% yli ja wetterillä sanoivat että on ok vielä, autoa en ostanu siis sieltä vaan saka ja sah teki huollon saka maksoi.
Erikoinen liike kun päästää nuin pitkästi yli tuon huollon, kokeilisin kyllä perua kaupan ihan oman mielenrauhan takia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MiniTomppa View PostMoro,
Näköjään on pitäny olla huolto 10/20, mutta tuolla ei liene juurikaan ajettu tämän jälkeen. Siirtoja ainoastaan. Jos heti viedään, niin varmaan vielä ihan ok?
//Tomppa
Ellet sitten saa tuhansia euroja alennusta niin voisi harkita.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pyroz View PostHuoltomerkinnän autoon ja BMW:n järjestelmiin voi tehdä joku muukin kuin pelkkä merkkihuolto, kunhan on siihen sopivat välineet. Kaikki huoltoliikkeet eivät.
Nyt olisin kyllä erittäin tarkkana tuossa asiassa. Varsinkin tuossa huoltoajan ylittymisessä. Pieni lipsahdus liikaa myöhässä tehtyyn huoltoon niin voi sanoa HEI HEI GoodWill tehtaan tuelle tai akkutakuille. Tarkkaa totuutta kukaan ei suostu kertomaan, mutta BMW Suomi alkaa yskiä about siinä kohtaa kun huolto on ylitetetty 10% kilometreissä (3tkm) tai sitten riittävästi päiviä kalenteriajassa. Veikkaan, että tässä kyse ajasta eikä kilometreista niin se on vielä kriittisempää. Kilometri huoltoväliä kun auto itse muuttaa ja pidentää hieman joskus, mutta 24kk aika ei muutu miksikään vaikka nätisti ajaisi.
Lyhyemmin: Jos huolto on ylitetty liikaa tai ja / tai se aiotaan teettää paikassa, joka ei BMW:n järjestelmiin sitä saa merkattua niin peruisin kaupat.
Moro,
Näköjään on pitäny olla huolto 10/20, mutta tuolla ei liene juurikaan ajettu tämän jälkeen. Siirtoja ainoastaan. Jos heti viedään, niin varmaan vielä ihan ok?
//Tomppa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MiniTomppa View PostMoro,
Tuli sitten ostettua tuollainen 23tkm ajettu 330e.
Kysymys huolloista. Auto sanoo että huolto on jo myöhässä ja autoliike lupasi sen hoitaa. Heillä on joku oma liike, jonka kautta he tekevät kaikkien autojensa huollot. Tämä ei siis ole merkkihuolto. Mahtavatko nuo saada merkinnän tuohon sähköiseen huoltokirjaan?
Olen jostain saanut sen käsityksen, että sen saa vain marmoritiskiltä. Ja mitä jos he eivät pysty siihen sähköiseen huoltokirjaan kirjoittamaan, niin pitääkö ottaa vain lappu ja sitten seuraavaksi viedä marmoritiskille, jossa kirjaisivat myös tuon edellisen huollon sinne huoltokirjaan.
Tuskin kaikki täällä ovat marmotiskin vakioasiakkaita, miten olette toimineet?
Kiitos!
//Tomppa
Nyt olisin kyllä erittäin tarkkana tuossa asiassa. Varsinkin tuossa huoltoajan ylittymisessä. Pieni lipsahdus liikaa myöhässä tehtyyn huoltoon niin voi sanoa HEI HEI GoodWill tehtaan tuelle tai akkutakuille. Tarkkaa totuutta kukaan ei suostu kertomaan, mutta BMW Suomi alkaa yskiä about siinä kohtaa kun huolto on ylitetetty 10% kilometreissä (3tkm) tai sitten riittävästi päiviä kalenteriajassa. Veikkaan, että tässä kyse ajasta eikä kilometreista niin se on vielä kriittisempää. Kilometri huoltoväliä kun auto itse muuttaa ja pidentää hieman joskus, mutta 24kk aika ei muutu miksikään vaikka nätisti ajaisi.
Lyhyemmin: Jos huolto on ylitetty liikaa tai ja / tai se aiotaan teettää paikassa, joka ei BMW:n järjestelmiin sitä saa merkattua niin peruisin kaupat.
Leave a comment:
-
-
F30 330e huollot
Moro,
Tuli sitten ostettua tuollainen 23tkm ajettu 330e.
Kysymys huolloista. Auto sanoo että huolto on jo myöhässä ja autoliike lupasi sen hoitaa. Heillä on joku oma liike, jonka kautta he tekevät kaikkien autojensa huollot. Tämä ei siis ole merkkihuolto. Mahtavatko nuo saada merkinnän tuohon sähköiseen huoltokirjaan?
Olen jostain saanut sen käsityksen, että sen saa vain marmoritiskiltä. Ja mitä jos he eivät pysty siihen sähköiseen huoltokirjaan kirjoittamaan, niin pitääkö ottaa vain lappu ja sitten seuraavaksi viedä marmoritiskille, jossa kirjaisivat myös tuon edellisen huollon sinne huoltokirjaan.
Tuskin kaikki täällä ovat marmotiskin vakioasiakkaita, miten olette toimineet?
Kiitos!
//Tomppa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SC90 View PostSensori pitää aina vaihtaa samalla, kun vaihtaa palat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nun6 View PostVaihdoin jarrupalat. Pitääkö se koodata autoon tai kuitata jotenkin? Auto lähetti pyynnön omin päin siitä merkkiliikkeeseen.
Kulumissensoria ei tullut palojen mukana, joten laitoin vanhan kiinni. Olisko pitänyt sekin vaihtaa. Ainakaan kojelaudassa ei pala oranssi kolmio...
Leave a comment:
-
-
Vaihdoin jarrupalat. Pitääkö se koodata autoon tai kuitata jotenkin? Auto lähetti pyynnön omin päin siitä merkkiliikkeeseen.
Kulumissensoria ei tullut palojen mukana, joten laitoin vanhan kiinni. Olisko pitänyt sekin vaihtaa. Ainakaan kojelaudassa ei pala oranssi kolmio...
Leave a comment:
-
Leave a comment: