Originally posted by Kissvesala
View Post
F3x Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Originally posted by Kartiopari View Post-14 435i Xdrivessa syttyi moottorin häiriövalo ja herjaa katalysaattorijärjestelmän hyötysuhdetta OBD lukijalla. Toimii normaalisti muuten. Mikä voisi olla vikana? Autolla menty 104k
Leave a comment:
-
-
435i
-14 435i Xdrivessa syttyi moottorin häiriövalo ja herjaa katalysaattorijärjestelmän hyötysuhdetta OBD lukijalla. Toimii normaalisti muuten. Mikä voisi olla vikana? Autolla menty 104k
Leave a comment:
-
-
Onko 335i:t tosiaan niin kiven alla että noita tulee suurinpiirtein yksi kuussa tarjolle ja se menee parissa päivässä? Muutamahan tosiaan löytyy joilla ajettu lähemmäs 200t. Yksi meni ohi jolla oli ajettu 112t ja muutenkin oli passeli. Saksasta jos tuo niin menee autoveroon jo se 9000 euroa. Olen katsellut tässä 2013-2014 malleja. iDriveen taisi myös tulla sen verran parannuksia NBT:n myötä, että CIC mahdollisesti myöhemmin kaduttaisi näissä 2013 malleissa?
Leave a comment:
-
-
Tännekkin tiedoksi jos ajat N13 moottorisella 3-sarjalaisella, niin mulla räjähti moottoritiekiihdytyksessä laturin hihna 2011 160tkm ajetusta N13 vehkeestä. Jos oma laitteesi about näissä kilometreissä / iässä niin suosittelen vaihtamaan ennen kun mökkireissu jne muu jää lyhyeen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by holkki View PostKattokiskojen asentaminen on simppeli homma, tuolla Schmiedmannin kiskojen asennus ohjeella pärjää hyvin! Kattoverhoilussa on valmiit aukot samoilla kohdin , missä kattokiskoissa on kiinnitys pultit, etummaisia joutuu vähän kikkailee, irroittaa aurinkolippaa ja kauhukahvaa ja kääntää verhoilun nurkkaa, mutta onnistuu! Itselläni oli kuljetus kapasiteetin lisäyksen tarvetta ja myös tykkäsin ulkonäöllisesti kattokaiteista. Omani löysin netistä käytettynä , ei hinta huimannut...taisin kirjoitella joskus jonkun jutun asennuksesta...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Paarma78 View PostTaitaa jäädä kiskot laittamatta ja vedellään fillarit sit peräkärryssä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Paarma78 View PostTämän perusteella F31 ymmärtäisi että pitää vaihtaa listojen tilalle kiskot:
Tollasia kiskoja mulla ei siis ole, on vaan aukottomat listat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Galaxy1223 View PostYmmärränköhän nyt kysymyksesi väärin, mutta eikö F31 kattotelineet kiinnitetä aina niihin kattokiskoihin? Vai onko siihen tosiaan joku toinenkin vaihtoehtoinen kiinnitystapa?
Sitten taas tässä F30 esimerkissä ilmeisesti on noissa listoissa aukot, joihin asennetaan:
Tollasia kiskoja mulla ei siis ole, on vaan aukottomat listat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kooma View PostJos sinulla on jo uusi pönttö eikä sitä ostettaessa ollut pantista puhetta niin kyllä sinä omistat ne molemmat. Muutenkin runkopantti yleensä tulee kyseeseen vain kun ostetaan sellainen osa jonka ulkokuori ei juuri kulu ja sisuskalut voi vaihtaa, vaikkapa laturi.
Asennusvaiheessa kerro pajalle että haluat pitää vanhan vaimentimen, se lienee olettamus muutenkin mutta varmista silti ettei tule mitään väärinkäsitystä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Paarma78 View PostF31 kattolistat. Eli mulla näyttää olevan autossa sellaiset missä ei ole aukkoja alkuperäisille kattotelineille. Eli ilmeisesti listat pitäisi laittaa vaihtoon aukollisiin, että saa tämän option käyttöön (autossa luulisi aina olevan kuitenkin nuo kiinnityspaikat)?
Niin ja jos jollakin ylimääräisenä tuollaisia valkoisena niin saa hihkaista...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by neuvonen View PostJa "opettakaa samalla tyhmää", saako vanhan vaimentimen mukaan kuluitta vai onko takapönttö runkopanttiosa, josta joutuu maksamaan jotain jos haluaa vanhan takapöntön talteen.
Asennusvaiheessa kerro pajalle että haluat pitää vanhan vaimentimen, se lienee olettamus muutenkin mutta varmista silti ettei tule mitään väärinkäsitystä.
Leave a comment:
-
-
F31 kattolistat. Eli mulla näyttää olevan autossa sellaiset missä ei ole aukkoja alkuperäisille kattotelineille. Eli ilmeisesti listat pitäisi laittaa vaihtoon aukollisiin, että saa tämän option käyttöön (autossa luulisi aina olevan kuitenkin nuo kiinnityspaikat)?
Niin ja jos jollakin ylimääräisenä tuollaisia valkoisena niin saa hihkaista...Last edited by Paarma78; 09-06-2021, 09:40.
Leave a comment:
-
-
Tuli hommattua 335i xdriveen Eisenmann takapönttö, jonka asennus vaatii ehkä hieman takapuskurin modausta.
Onko antaa suosituksia Itä-Helsingin alueelta hyvästä mestasta, jossa tuollaisen snadin homman voisi teettää?
Ja "opettakaa samalla tyhmää", saako vanhan vaimentimen mukaan kuluitta vai onko takapönttö runkopanttiosa, josta joutuu maksamaan jotain jos haluaa vanhan takapöntön talteen.
Leave a comment:
-
Leave a comment: