Ilmeisesti huohotusilman mukana päätyy kosteutta koneeseen. Pakkasella taitaa olla riski että tämä on sitten kerääntyneenä jonnekin jääkaliksi ja päätyy turbon siipiin vääntäen/rikkoen ne.
Ilmaputkeen/resonaattoriin 13718573994 on olemassa jonkinlainen päivitys ja sen tunnistaa revisionro 4:sta. Mitä eroa on 3:lla ja 4 version osalla?
Onko tästä ongelmasta kukaan päässyt eroon esim maskipeitolla ja huohotinputken lisäeristämisellä?

Swedujen mukaan F34 mallissa tämä on suurin ongelma. Sitten F30/F31 ja muut pikkukoppaiset. Autoja missä on munuaiset kaihtimilla tämä ei taida riivata olleenkaan(X1, 5-srj,...).
Ilmaputkeen/resonaattoriin 13718573994 on olemassa jonkinlainen päivitys ja sen tunnistaa revisionro 4:sta. Mitä eroa on 3:lla ja 4 version osalla?
Onko tästä ongelmasta kukaan päässyt eroon esim maskipeitolla ja huohotinputken lisäeristämisellä?

Swedujen mukaan F34 mallissa tämä on suurin ongelma. Sitten F30/F31 ja muut pikkukoppaiset. Autoja missä on munuaiset kaihtimilla tämä ei taida riivata olleenkaan(X1, 5-srj,...).
Comment