Originally posted by Tonton
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E28 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
isoR
Originally posted by Fahrenheit View PostTällainen löytyi ratin takaa eikä itselläni tarkkaa tietoa mitä se tekee.
Näyttäisi aikoinaan olleen jossain kiinni?
Comment
-
Originally posted by Fahrenheit View PostTällainen löytyi ratin takaa eikä itselläni tarkkaa tietoa mitä se tekee.
Näyttäisi aikoinaan olleen jossain kiinni?
Last edited by jakeluvesimies; 27-06-2013, 22:39.
Comment
-
-
Originally posted by isoR View PostMitä se tekee moottorin alipaineella?
Tuota jenkki-artikkelia lainaten, niin se on ainut hallittu imuvuoto e28:ssa. Jos sen tukkii, niin moottori ei toimi oikeinLast edited by jakeluvesimies; 27-06-2013, 23:17.
Comment
-
-
isoR
Originally posted by Fahrenheit View PostHuomasin myös, että imusarjaan menee ja samaa kyllä ihmettelen. Mahtaakohan olla sama missä se roikkuu vai pitääkö sille etsiä paikkansa?
Kyllähän se saisi olla yhteydessä matkustamon ilmaan, eikä missään pahvien takana, meinaan että siitä on hyöty mihin se on suunniteltu.
Comment
-
Originally posted by isoR View PostAijaa, taitaa olla ainut High-End suomimallin e28:ssa
40C = 4700-5400 ohmia
30C = 7500-8400 ohmia
25C =8599-10500 ohmia
20C = 12000-13300 ohmia
15C = 15100-17200 ohmia
10C = 19400-22100 ohmia
0C = 32400-37700 ohmia
Ei muuta kuin tarkistamaan
Comment
-
-
isoR
Originally posted by jakeluvesimies View PostKorkeintaan, jos vastusarvot täsmää lämpötiloissa:
40C = 4700-5400 ohmia
30C = 7500-8400 ohmia
25C =8599-10500 ohmia
20C = 12000-13300 ohmia
15C = 15100-17200 ohmia
10C = 19400-22100 ohmia
0C = 32400-37700 ohmia
Ei muuta kuin tarkistamaan
Comment
-
Originally posted by isoR View PostJoo, tuotahan pitää mittailla kun sais aikaseksi, Kun meinaa muutenki olla lämmityslaitteen kanssa vähän helisemässä. Väliin tulee kuumaa (vaikka säädöt kylmälle) ja yleensä kylmällä kelillä ei saa tulemaan sitte kuumaa, Ja kun tulee lämmintä niin neste haisee ja vetää tuulilasin huuruun. Uusi viron kennokin jo oottaa tuossa, vaan ei ole kehannut vielä alkaa niin isolle remontille.
Vetäiset kuumalla kelillä ylä- ja ala säädöt nollille - keskeltä sitten raitista ilmaa. Kylmällä taasen avaat ylä- ja alalämpöjä... Niin minä olen ainakin toiminut... Voi olla vähän säätimet tai venttiilit jumissa...
Kuumalla olen sitten lisäksi painanut "huurteista" nappia, jotta viilenee niin että paleltaa
Ps. Mulla kun noita ylä-, keski- ja alalämpöjä valkkaa, niin tuntuu viiveellä läpät kääntyvän.. Eli siellä on jotain elektroniikkaa ja moottoreita, eikös juu?
Comment
-
-
Kuinkas helposti e34 sisustan sais laitettua tohon e28:iin, etupenkit ei varmaan iso ongelma oo mut mites takapenkki. Ois musta nahkasisusta tiedossa ja miettiny vähä et pitäiskö laittaa, vaik taitaa kyl helveti hiki tulla sen kans sit kesäle28 535i Touring
e28 m535i + s38
e34 535i --> ?
Ei se ole harrastus eikä mikään mihin ei kaikki aika ja rahat menisi
Comment
-
-
Originally posted by leksii View PostKuinkas helposti e34 sisustan sais laitettua tohon e28:iin, etupenkit ei varmaan iso ongelma oo mut mites takapenkki. Ois musta nahkasisusta tiedossa ja miettiny vähä et pitäiskö laittaa, vaik taitaa kyl helveti hiki tulla sen kans sit kesäl
Mistäs noi sähkölasien releet ottaa herätteensä? Toinen tulee vissiin etuovien valokatkasialta mutta mistäs toinen? vihreevalkonen piuha?Harraste: e28 high compression m50b30, zinnoberrot
Käyttis: e39 530i m-sport, imalorot 2
Comment
-
Comment