Announcement
Collapse
No announcement yet.
vaihdeväli lyhennys
Collapse
X
-
Kiitoksia eli Z3 1.9 lähtee tilaukseen ja toki puslineen päivineen. Aiai, varmaan tulee vitun hyvä. Vielä kun saisi aikaiseksi turbon tuohon tuhnuun, niin mikäs siinä kesällä kepitellessä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW 325I avoPakko oli vielä laittaa kysymys tuosta kepin pituudesta. Onko porukka jo laittanut E30 malliin näitä keppejä, Jondella oli joku missä ilmeisesti pallon ja silmukan välisen suoran pituus oli 13mm (eli Z3, 1.9).
Jos joku vaikka viitsisi tätä vaihtoa tehdessä napata valokuvan E30 325I vakiokepistä, niin voisi hiukan vertailla 1.sivulla oleviin.
Leave a comment:
-
-
Pakko oli vielä laittaa kysymys tuosta kepin pituudesta. Onko porukka jo laittanut E30 malliin näitä keppejä, Jondella oli joku missä ilmeisesti pallon ja silmukan välisen suoran pituus oli 13mm (eli Z3, 1.9).
Jos joku vaikka viitsisi tätä vaihtoa tehdessä napata valokuvan E30 325I vakiokepistä, niin voisi hiukan vertailla 1.sivulla oleviin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by LekaNo ei nyt ihan, mutta voihan sen tehdä Tonjonssonikuteet päällääkin, tosin pastellisävyihin voi tulla pieniä rasvatahroja. Olutta voi ottaa oman tuntemuksen mukaan, tosin virheellisen asennuksen mahdollisuus saattaa kasvaa nautittujen oluiden neliöön.
Tuossa hyvät asennusohjeet.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW 325I avoOnko tämä helppokin tehdä tämä toimenpide? Tarvitseeko mennä konttailemaan auton alle tai irrotella isompia osia?
Saako siis tämän kaiken tehtyä kuskinpukilla istuen(MiamiVice -look puuvilla housut jalassa ja silkkitakki päällä) ja olutta juoden? Ja lopputuloksena siis 30% lyhemmät liikeradat, puhtaat vaatteet ja nousukänni?. Olutta voi ottaa oman tuntemuksen mukaan, tosin virheellisen asennuksen mahdollisuus saattaa kasvaa nautittujen oluiden neliöön.
Tuossa hyvät asennusohjeet.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by RaineKyllä asia on juurikin näin. Nylon (Polyamidi) turpoaa kuin pesusieni, koska imee juuri tuota kosteutta. Käytä mieluummin vaikka Polyasetaalia (POM) mukavampi koneistaakkin. Siinä tosin pitää huomioda välykset se kutistuu aika mukavasti pakkasessa ja lämpimässä tietty toisin päin.
Leave a comment:
-
-
Onko tämä helppokin tehdä tämä toimenpide? Tarvitseeko mennä konttailemaan auton alle tai irrotella isompia osia?
Saako siis tämän kaiken tehtyä kuskinpukilla istuen(MiamiVice -look puuvilla housut jalassa ja silkkitakki päällä) ja olutta juoden? Ja lopputuloksena siis 30% lyhemmät liikeradat, puhtaat vaatteet ja nousukänni?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw MasterTäytyy ryömiä sinne alle ja kattoo millaisia puslia siellä on, saisko itse tehty vaikka nailonista hieman kovempia...
Leave a comment:
-
-
E36 M3:een kait tuo keskimmäinen keppi,vai mikä?Vai onko tuo orggis pituinen?Kepeissä on "käyriä" ja suoria...Eli mikä laitettaisiin...?Jos tuo alimmainen Z3:n suora keppi,niin joutuuko (lämmittämällä?) taivuttamaan?Onko kellään tietova...Last edited by Heguli 31; 16-01-2005, 12:53.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw MasterMitäs materiaalia nuo kepit on? Jos katkaisee vanhan ja hitsaa väliin pienen jatko palan...?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JusausKerrotko sitten miten vaikutti?
Leave a comment:
-
-
Mitäs materiaalia nuo kepit on? Jos katkaisee vanhan ja hitsaa väliin pienen jatko palan...?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hakilesaTilasin KL-varaosasta E34:een # 25 11 1 222 884, maksaa ~58€ toim. aika n. 3 vko.
Leave a comment:
-
Leave a comment: