Announcement

Collapse
No announcement yet.

vaihdeväli lyhennys

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Latest Activity
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jorke
    replied
    ...884 keppi tuli ainakin mulla suorana vaikka kuvassa se on taivutettu. Joutu ite tekeen mutkan.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    No koittakaas nyt katsoa tästä niitä keppejä ->http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...39&postcount=9

    Siitä vaan valitsee halutun mittaisen ja mars kaupaan. Ei voi olla niin vaikeata.

    Leave a comment:


  • MarQu
    replied
    Joku vois laittaa että mikä käy heittämällä e30 316:seen ja suuri apu olisi jos sais sen valmiste numeronki samalla. Laittakaa vaikka yv:tä.

    Leave a comment:


  • bimmer e30 325i
    replied
    pakko varmistaa että käykö toi z3-1.9 keppi varmasti e30 325i?

    Leave a comment:


  • e46 ci
    replied
    Kokemuksia mikkä keppi e46 coupeen? Z3M keppi kaupasta ja asentamaan? Tarkistettu b&m maksaa 270e alapuslan kanssa.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by reddewil
    Mä sain omani irti ku pillillä aikani polttelin, sit lyhensin sitä paksua alumiiniputkea ja kasasin tuulilasiliimalla. Tuli jämäkkä, mut ei "hakkaa" sormille, mitä voi tehä jos kovamuovista tjms:stä väsää.
    Ei passaa poltella kun tuo muovipallo menee lattialle. Miksi lyhensit?

    Leave a comment:


  • reddewil
    replied
    Originally posted by Bmw Master
    Oho, aika hifistely taivutusta. Mä vedän ihan tosta vaan penkkiin kiinni ja putkella ilman Alanin isän taivutus työkalua...

    Onkos kukaan modannut tuota kumi sisustaa pois mitenkään? Mulla ihan newes keppi ja tuo ala osa liikkuu monta milliä tuolla sisällä kun kumi antaa periksi. Jos repisi osat erilleen ja vuolisi kumit pois ja sorvaisi metallista tai edes muovista holkin.
    Mä sain omani irti ku pillillä aikani polttelin, sit lyhensin sitä paksua alumiiniputkea ja kasasin tuulilasiliimalla. Tuli jämäkkä, mut ei "hakkaa" sormille, mitä voi tehä jos kovamuovista tjms:stä väsää.

    Leave a comment:


  • Leka
    replied
    Originally posted by Bmw Master
    Oho, aika hifistely taivutusta. Mä vedän ihan tosta vaan penkkiin kiinni ja putkella ilman Alanin isän taivutus työkalua...

    Onkos kukaan modannut tuota kumi sisustaa pois mitenkään? Mulla ihan newes keppi ja tuo ala osa liikkuu monta milliä tuolla sisällä kun kumi antaa periksi. Jos repisi osat erilleen ja vuolisi kumit pois ja sorvaisi metallista tai edes muovista holkin.
    Amerikassa BMW:n vaihdekepin taivuttamisestakin tehdään "big thing" Suomessa siihen kelpaa ruustukkikin, myös mulle... Myös nuo jenkit on törmänneet samaan ongelmaan ja tehneet sisuskaluja muovista.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Oho, aika hifistely taivutusta. Mä vedän ihan tosta vaan penkkiin kiinni ja putkella ilman Alanin isän taivutus työkalua...

    Onkos kukaan modannut tuota kumi sisustaa pois mitenkään? Mulla ihan newes keppi ja tuo ala osa liikkuu monta milliä tuolla sisällä kun kumi antaa periksi. Jos repisi osat erilleen ja vuolisi kumit pois ja sorvaisi metallista tai edes muovista holkin.

    Leave a comment:


  • Leka
    replied
    Tuossa vielä yksi tavutusohje.

    Ja yksi kuva taivutuksesta:

    Leave a comment:


  • JPS
    replied
    Originally posted by jorke
    Saako keppiin taivutettua helposti sen mutkan...Ajattelin vaan et kun kepissä on se pallo muovia, hajoaako helposti taivutettaessa.
    Juu, kestää vääntöä. Pallosta penkkiin vaan kiinni ja niinku ylläkin tuli jo mainittua, loppuosa kepistä putken sisään ja kääntää sen verran kun on tarpeen.

    Tässä vielä kuva taivuttamisesta.

    Leave a comment:


  • e24
    replied
    Originally posted by jorke
    Saako keppiin taivutettua helposti sen mutkan? Ajattelin vaan kun itsellä on hankittuna tuo 884 loppunen keppi joka oli kuvassa taivutettu malli mutta mulle tuli kyllä ainakin suora tuolla varaosanumerolla. Ajattelin vaan et kun kepissä on se pallo muovia, hajoaako helposti taivutettaessa.

    ite ainakin laitoin pallon alapuolelta ruuvipenkkiin kii ja pitkä putki yläosan päälle ja ronski vääntö, niin hyvä tuli

    Leave a comment:


  • jorke
    replied
    Originally posted by JPS
    Nostetaans tätä hieman..

    ...pientä taivutusta vaan niin näyttää keppi suunnilleen oikeeseen suuntaan.
    Saako keppiin taivutettua helposti sen mutkan? Ajattelin vaan kun itsellä on hankittuna tuo 884 loppunen keppi joka oli kuvassa taivutettu malli mutta mulle tuli kyllä ainakin suora tuolla varaosanumerolla. Ajattelin vaan et kun kepissä on se pallo muovia, hajoaako helposti taivutettaessa.

    Leave a comment:


  • äksä
    replied
    Mikä käy?

    Originally posted by Tukste
    Vaikuttaa. Nelikkoon ei mahdu lähellekkään niin pitkä keppi ku takatuiskeesee.
    Nelikossa sitä kuulan ja ala silmukan väliä ei pysty pidentämään kuin korkeintaan muutaman sentin, jos ihan sitäkään.
    Ossaatteko heittää meikäläiselle millä saan e30 nelivetoon lyhemmät välit? Jos varaosanumero löytyy niin sekin otetaan mielellään vastaan...

    X

    Leave a comment:


  • JPS
    replied
    Z3M-keppi asennettu..

    Nostetaans tätä hieman..

    Tänään tuli asennettua tuollanen Z3M-keppi. Huh, tuli kyllä todella lyhyet välit, ei voi muuta kun suositella

    E34 M5:een menee ilman mitään ongelmia, ei ota kiinni kardaaniin/siihen kumimötikkään...pientä taivutusta vaan niin näyttää keppi suunnilleen oikeeseen suuntaan.

    Leave a comment:

Working...
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎