Announcement
Collapse
No announcement yet.
vaihdeväli lyhennys
Collapse
X
-
...884 keppi tuli ainakin mulla suorana vaikka kuvassa se on taivutettu. Joutu ite tekeen mutkan.
-
-
No koittakaas nyt katsoa tästä niitä keppejä ->http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...39&postcount=9
Siitä vaan valitsee halutun mittaisen ja mars kaupaan. Ei voi olla niin vaikeata.
Leave a comment:
-
-
Joku vois laittaa että mikä käy heittämällä e30 316:seen ja suuri apu olisi jos sais sen valmiste numeronki samalla. Laittakaa vaikka yv:tä.
Leave a comment:
-
-
pakko varmistaa että käykö toi z3-1.9 keppi varmasti e30 325i?
Leave a comment:
-
-
Kokemuksia mikkä keppi e46 coupeen? Z3M keppi kaupasta ja asentamaan? Tarkistettu b&m maksaa 270e alapuslan kanssa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reddewilMä sain omani irti ku pillillä aikani polttelin, sit lyhensin sitä paksua alumiiniputkea ja kasasin tuulilasiliimalla. Tuli jämäkkä, mut ei "hakkaa" sormille, mitä voi tehä jos kovamuovista tjms:stä väsää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw MasterOho, aika hifistely taivutusta. Mä vedän ihan tosta vaan penkkiin kiinni ja putkella ilman Alanin isän taivutus työkalua...
Onkos kukaan modannut tuota kumi sisustaa pois mitenkään? Mulla ihan newes keppi ja tuo ala osa liikkuu monta milliä tuolla sisällä kun kumi antaa periksi. Jos repisi osat erilleen ja vuolisi kumit pois ja sorvaisi metallista tai edes muovista holkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw MasterOho, aika hifistely taivutusta. Mä vedän ihan tosta vaan penkkiin kiinni ja putkella ilman Alanin isän taivutus työkalua...
Onkos kukaan modannut tuota kumi sisustaa pois mitenkään? Mulla ihan newes keppi ja tuo ala osa liikkuu monta milliä tuolla sisällä kun kumi antaa periksi. Jos repisi osat erilleen ja vuolisi kumit pois ja sorvaisi metallista tai edes muovista holkin.Suomessa siihen kelpaa ruustukkikin, myös mulle... Myös nuo jenkit on törmänneet samaan ongelmaan ja tehneet sisuskaluja muovista.
Leave a comment:
-
-
Oho, aika hifistely taivutusta. Mä vedän ihan tosta vaan penkkiin kiinni ja putkella ilman Alanin isän taivutus työkalua...
Onkos kukaan modannut tuota kumi sisustaa pois mitenkään? Mulla ihan newes keppi ja tuo ala osa liikkuu monta milliä tuolla sisällä kun kumi antaa periksi. Jos repisi osat erilleen ja vuolisi kumit pois ja sorvaisi metallista tai edes muovista holkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jorkeSaako keppiin taivutettua helposti sen mutkan...Ajattelin vaan et kun kepissä on se pallo muovia, hajoaako helposti taivutettaessa.
Tässä vielä kuva taivuttamisesta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jorkeSaako keppiin taivutettua helposti sen mutkan? Ajattelin vaan kun itsellä on hankittuna tuo 884 loppunen keppi joka oli kuvassa taivutettu malli mutta mulle tuli kyllä ainakin suora tuolla varaosanumerolla. Ajattelin vaan et kun kepissä on se pallo muovia, hajoaako helposti taivutettaessa.
ite ainakin laitoin pallon alapuolelta ruuvipenkkiin kii ja pitkä putki yläosan päälle ja ronski vääntö, niin hyvä tuli
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JPSNostetaans tätä hieman..
...pientä taivutusta vaan niin näyttää keppi suunnilleen oikeeseen suuntaan.
Leave a comment:
-
-
Mikä käy?
Originally posted by TuksteVaikuttaa. Nelikkoon ei mahdu lähellekkään niin pitkä keppi ku takatuiskeesee.
Nelikossa sitä kuulan ja ala silmukan väliä ei pysty pidentämään kuin korkeintaan muutaman sentin, jos ihan sitäkään.
X
Leave a comment:
-
-
Z3M-keppi asennettu..
Nostetaans tätä hieman..
Tänään tuli asennettua tuollanen Z3M-keppi. Huh, tuli kyllä todella lyhyet välit, ei voi muuta kun suositella
E34 M5:een menee ilman mitään ongelmia, ei ota kiinni kardaaniin/siihen kumimötikkään...pientä taivutusta vaan niin näyttää keppi suunnilleen oikeeseen suuntaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: