Joo eli keppi oli tämä: 25 11 2 228 384
kannatan kyllä hieman maltillisempaa keppiä sinne laitettavan.
Ton kepin muuten saa ostaa jos joku tarvii aivan uusi ja kerran paikalla ollut. BMW alkuperäisosa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vaihdeväli lyhennys
Collapse
X
-
Tuohon jatkoin keppiä 18mm ja tuli todella näpäkät vaihdevälit. Kyseinen keppi oli alkujaan 'hitain' mahdollinen, silmukka lähti heti pallon alapuolelta. Nyt tekisin max. 15mm lisäyksellä..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by e0300229 View PostDodii pitkän odotuksen jälkeen sain tänään vaihdettua kepin, kaikki meni hyvin kunnes oli koe ajon vuoro. Vaihteet tosi raskaat eikä meinaa mennä silmään kunnolla ja justiin ottaa kardaaniin kiinni ja vitonen ei oikee meen ollenkaan päälle.
joutuu vaihtamaan vakion takas kun muijaki ajaa jonkun verran ja sillä menis hermot heti ja sehän tietäis mulle ongelmia
pitääpi kattoa ottaako käyttöauto kepin takas ja vaihtaako ne sen hillitympään versioon.
t.Ville
Leave a comment:
-
-
Dodii pitkän odotuksen jälkeen sain tänään vaihdettua kepin, kaikki meni hyvin kunnes oli koe ajon vuoro. Vaihteet tosi raskaat eikä meinaa mennä silmään kunnolla ja justiin ottaa kardaaniin kiinni ja vitonen ei oikee meen ollenkaan päälle.
joutuu vaihtamaan vakion takas kun muijaki ajaa jonkun verran ja sillä menis hermot heti ja sehän tietäis mulle ongelmia
pitääpi kattoa ottaako käyttöauto kepin takas ja vaihtaako ne sen hillitympään versioon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66Sehän onkin bent by RJS eli oisko joku sen itse taivuttanu. Mites muuten lyhenikö välit paljon vai kaipaisko Z3M keppiä, itellä toi odottaa hyllyssä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by s14 1990Laitoin omaani ensin tuon Z3 M kepin, ei ollut hyvä omasta mielestä. Vaihdoin sen sitten E36 M3 keppiin ja se tuntui jo paljon paremmalta
Auto on E30 316 '89, jossa E30 M3 tekniikka.
Leave a comment:
-
-
Laitoin omaani ensin tuon Z3 M kepin, ei ollut hyvä omasta mielestä. Vaihdoin sen sitten E36 M3 keppiin ja se tuntui jo paljon paremmalta
Auto on E30 316 '89, jossa E30 M3 tekniikka.
Leave a comment:
-
-
Mulla ite tehty eikä ollu lopux iso homma.kaiken lisäx sen pystyy tekee viälä nopeemmax kun tekee siitä vielä pidemmän kun toi z3 keppi on pallon alta.Tosin kardaaniin ei jää paljon varaa mut muistaakseni keppiä pystyy jatkaa n.35mm kun z3 keppi on n.25mm alkuperästä pitempi....
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw MasterEi passaa poltella kun tuo muovipallo menee lattialle. Miksi lyhensit?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw MasterJos pelaa varman päälle, niin vanha kepula irti ja kattoo millainen varsi siinä on. Sitten vaan kohtuudella pidempi tilalle, ettei ottaisi kiinni kardaaniin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by e0300229Ei se olekaan vaikeata mutta auttaa kovasti jos joku on jo kokeillut jotakin ja se ei syystä tai toisesta sovi. Semmosta aattelin vaan...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw MasterNo koittakaas nyt katsoa tästä niitä keppejä ->http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...39&postcount=9
Siitä vaan valitsee halutun mittaisen ja mars kaupaan. Ei voi olla niin vaikeata.
Leave a comment:
-
-
Sehän onkin bent by RJS eli oisko joku sen itse taivuttanu. Mites muuten lyhenikö välit paljon vai kaipaisko Z3M keppiä, itellä toi odottaa hyllyssä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: