vaihdeväli lyhennys
Collapse
X
-
mä ainakin teen lyhentäjän itse. rälläkällä kuulan alta poikki ja hitsaan noin 2cm tankoa siihen ja sit vaan hitsaan alasilmukan tangonpäähän kiinni. ja teen nailonista uudet puslat vivustoon
-
-
Originally posted by easy_acjooo eli ei itelle oikeen valjennu noista postauksista että mikä menee e36 .. jos joku kertois niin vois lähtee kyselemään hintoja
tuntuu kepissä sen verran välystä että alkaa ottaa jo päähän .. kiitos
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SupaItelläkin on edessä vivuston purkaminen. Nykysessä e28:ssa on älytön vatkain toi keppi. Välyksen huomaa jo siitä että kun painaa pakkia päälle ottaa keppi kiinni keskikonsolin reiän reunaan nii että koko keskikonsoli liikkuu. Ja kun se on ottanu tolleen kii ni se suojapussi on melko kulunut...senverran että siinä on kahden sormen mentävä reikä
Tässä sitten samalla kun ton joutuu purkaa ni vois tosiaan vaihtaa lyhyempiväliseen malliin koko paskan.
Leave a comment:
-
-
heh niin ja eise loppupelissä oo mikään hankala homma edes, en vaan oo niin rahoissani että huvikseen rupeen 60€tä heittelee johonki kepukkaan turhaa inin ois kiva osuu kerrralla oikeeseen
Leave a comment:
-
-
Itelläkin on edessä vivuston purkaminen. Nykysessä e28:ssa on älytön vatkain toi keppi. Välyksen huomaa jo siitä että kun painaa pakkia päälle ottaa keppi kiinni keskikonsolin reiän reunaan nii että koko keskikonsoli liikkuu. Ja kun se on ottanu tolleen kii ni se suojapussi on melko kulunut...senverran että siinä on kahden sormen mentävä reikä
Tässä sitten samalla kun ton joutuu purkaa ni vois tosiaan vaihtaa lyhyempiväliseen malliin koko paskan.
Leave a comment:
-
-
jooo eli ei itelle oikeen valjennu noista postauksista että mikä menee e36 .. jos joku kertois niin vois lähtee kyselemään hintoja
tuntuu kepissä sen verran välystä että alkaa ottaa jo päähän .. kiitos
Leave a comment:
-
-
...
elikkäs 1.9 z3 keppi sopis e36 320 ja vaihdeväli lyhynis mukavasti?vai mitä suosittelette?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw MasterMainos on mainos....
EDIT: Ootko ajanut puskukonetta? Siellä tietää mitä metalli metallia vasten on...
Uutena eroa ei ehkä huomaa, mutta pitkällä aikavälillä muovi kuluu ja keppiin alkaa tulla välystä. Tuota shifteriä on kovaan ääneen ylistetty tuolla roadflyn bemari foorumilla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Epäuskollinen autoilijaKäykää vilkaseen alla olevasta linkistä kunnon short shifteriä. Siellä on perusteltu kohtuullisen hyvin, miksi kannattaa ostaa tommonen orkkis kepin sijasta.
Tässä on linkki eri valmistajien shiftereitten vertailuun.
Roadfly foorumilla joku mainitsi tuon UUC motorwerksin shifterin hinnaksi 150 dollaria. Suomen hinta on luultavasti melko lähellä samaa euroissa eli 150 egeä.
EDIT: Ootko ajanut puskukonetta? Siellä tietää mitä metalli metallia vasten on...Last edited by Bmw Master; 24-09-2005, 02:29.
Leave a comment:
-
-
Unohtakaa nuo vakio rimpulat
Käykää vilkaseen alla olevasta linkistä kunnon short shifteriä. Siellä on perusteltu kohtuullisen hyvin, miksi kannattaa ostaa tommonen orkkis kepin sijasta.
Tässä on linkki eri valmistajien shiftereitten vertailuun.
Roadfly foorumilla joku mainitsi tuon UUC motorwerksin shifterin hinnaksi 150 dollaria. Suomen hinta on luultavasti melko lähellä samaa euroissa eli 150 egeä.
Leave a comment:
-
-
tuli pistettyä tilaukseen tuollainen vaihdevälin lyhentäjä Schmiedmannilta. onko kellään kokemuksia kyseisen firman shortshifteristä???
Leave a comment:
-
-
Kyllä sillä osalla #2 on iso merkitys. Sellanen väljäksi kulunut kuminen pusla kun vaihdetaan jostain avaruusmuovista tehtyihin tiukalla toleranssilla oleviin pusliin niin ero on ihan käsittämätön. Nuilla tulee varmasti jämäkämpi ku mitä se kuminen on uutena.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ha2Itse itseäni lainaten. Muutama postaus taaksepäin tässä topikissa.
Vielä kerran. Tuota linkkiä ku kattoo niin osat 2 (Lekan tekemät tilalle), 3, 4, 7, 10 (4 kpl) ja 11 (2 kpl). Kannattaa vaihtaa. Itse en kyllä vaihtanut osaa #4 mutta hyvä tuli vaikka en vaihtanutkaan. Muut osat kuin #2 on mun mielestä ihan sama ostaa originellinä tms. Mulla oli vanhat poisottaessa ihan hyvässä iskussa mutta vaihdoin kuitenkin uudet, koska olin ostanut.
Tästä topikista löytyy jo monta kertaa vaihto-ohjeetkin.
asennus on tällä hetkellä helppoa, kun kone ja laatikko makaa hallin lattialla.
töytyy ostaa varmaan tu z3 keppi ja uusia noi kaikki vähääkään kuluvat osa. tahtoo tuo keppi olla sellainen soppakauha tällä hetkellä taitaa vissiin oll agettrac:ssa vakio kokoinen tuo osa #2? jos vaikka sais kauppaa hierottua Lekan kanssa, tai tiedä sit kuinka iso merkitys asialla loppiviimein on?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ha2Ja se pitää vielä sanoa, että Lekan tekemillä puslilla lähti kaikki väljyydet pois siitä "tukitangosta" (osa #1, Lekan puslat tulee #2 paikalle), johon keppi kiinnittyy. Uusin myös kaikki prikat ja klipsut ja sokat sinne vivustoon. Ai että tuli hyvä.
Vielä kerran. Tuota linkkiä ku kattoo niin osat 2 (Lekan tekemät tilalle), 3, 4, 7, 10 (4 kpl) ja 11 (2 kpl). Kannattaa vaihtaa. Itse en kyllä vaihtanut osaa #4 mutta hyvä tuli vaikka en vaihtanutkaan. Muut osat kuin #2 on mun mielestä ihan sama ostaa originellinä tms. Mulla oli vanhat poisottaessa ihan hyvässä iskussa mutta vaihdoin kuitenkin uudet, koska olin ostanut.
Tästä topikista löytyy jo monta kertaa vaihto-ohjeetkin.Last edited by Ha2; 23-09-2005, 07:59.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SpecKun ton kepin vaihtaa niin mitä kaikkii osii sinne kannattaa uusia ??? Ja mistä niitä saa?
Leave a comment:
-
Leave a comment: