Elikkä E39:iin menee heittämällä Z3M:n siirtäjä?
Entäs E39 M5, minkälaiset vehkeet siinä on?
vaihdeväli lyhennys
Collapse
X
-
Se on kyllä totta. Nyloc-mutterit ja Kierrelukitteen käyttö kyllä ehkäisee aika tehokkasti sitä kuitenkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ha2Kattelkaa myös hitsaamiselle vaihtoehto. Tässä topikissa muistaakseni Harossi(?) kertoi tehneensä säädettävän lyhentimen käyttämällä kierteistystyökaluja ja jatkomutteria.
Leave a comment:
-
-
Kattelkaa myös hitsaamiselle vaihtoehto. Tässä topikissa muistaakseni Harossi(?) kertoi tehneensä säädettävän lyhentimen käyttämällä kierteistystyökaluja ja jatkomutteria.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by m50 turbomä ainakin teen lyhentäjän itse. rälläkällä kuulan alta poikki ja hitsaan noin 2cm tankoa siihen ja sit vaan hitsaan alasilmukan tangonpäähän kiinni. ja teen nailonista uudet puslat vivustoon
Just noin meinasin itsekkin tehdä ja olen nähnyt paljon tehtävän...
Leave a comment:
-
-
Edelleen...varmaan kaikki tässä topikissa esiintyvät kepit käy siihen sun autoon. Omaani laitoin sen eniten lyhentävän mallin, joka on suora alapäästä. Eli pallon jälkeen ei ole taivutusta. Se on Z3 3.0i:n keppi. Vaihdekeppi ei lyhentynyt yhtään kabiinin puolelta mutta liikeradat n. puoliintu. Siirrintanko piti taittaa...blaablaa. Lue tämä topikki huolella niin varmasti löydät vastaukset ja jopa asennusohjeet ja kaikennäköisiä vinkkejä hommaan. Mulla meni tunti ku vaihoin kepin ja uusin kaikki puslat ja muut pikku kilkkeet. TI-hallilla kävin nosturilla tekemässä hommat.
Leave a comment:
-
-
...
Mutta tietääkö joku!?!?! Mikä on hyvä keppi e36 320 ???!?!!?
Piteneekö keppi kapiinin puolella jos laittaa lyhentimen?!?!!? :( Siis ku joku meni ohi.... Vai lyhyneekö keppikin???
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VNTOnko tuo kepin alaosa mitä materiaalia? Alumiinia?
Edit: Kannattaa lukea koko tämä viestiketju läpi, selviää paljon!
Leave a comment:
-
-
Juu aika huolella väljää, eli lisäksi tarvitset uuden puslan sinne tukatangon peräpäähän ja mahdollisesti myös etupäähän. Joku vois kertoo niiden osanumerot niin olisi helpompi tilata esim.kl-varaosasta.
Leave a comment:
-
-
Pakko tunnustaa, repesin nauramaan. Ehkä se on tämä väsymystila. En ole ikinä nähnyt tuollaista, sehän on suorastaan irti!
Kyllä, sieltä on puslat todellakin aika huonossa hapessa. Sen "kannattimen" ei pitäisi liikkua juuri yhtään ja senkin pitäisi olla sellaista kumista joustoa, ei tuollaista kolinaa. Uutta osaa kehiin ja taas mennään. Ettei olis vaan ne kiinnitysklipsitkin hävinny jo aikaa sitten? Auton alle ihmettelemään, yksinkertanen tsydeemi.
Leave a comment:
-
-
BMW Master, jooh näin oli tosiaan. Avasin tota senverran mitä auton sisält pysty ja tunnustelin tätä auton takapäähän näyttävää päätä (ei siis vaihteistopäätä vaan toinen) ni ei siel tuntus olevan ollenkaa puslaa, tai sit hyvin huonos kunnossa. Video asiasta Eihän ton keskiosan noipaljoo pitäs liikkua, kait
Et jos noi puslat yms uusis ni vois tulla aika timmi tohon verrattuna?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by m50 turbomä ainakin teen lyhentäjän itse. rälläkällä kuulan alta poikki ja hitsaan noin 2cm tankoa siihen ja sit vaan hitsaan alasilmukan tangonpäähän kiinni. ja teen nailonista uudet puslat vivustoon
Leave a comment:
-
-
Originally posted by m50 turbomä ainakin teen lyhentäjän itse. rälläkällä kuulan alta poikki ja hitsaan noin 2cm tankoa siihen ja sit vaan hitsaan alasilmukan tangonpäähän kiinni. ja teen nailonista uudet puslat vivustoon
Leave a comment:
-
-
noo mutta pitää katella kunhan kerkee nuo "huollot" alta ensiks pois ja sitten joskus nosturille ottaa ja vähän tarkemmin tutkii sitä mekanismii niin varmaan pääsee vähän jyvälletosin ei kaikkee tekis mieli opetella tekee kantapäänkautta
loppupelissä kalliiks tulee!
Leave a comment:
-
Leave a comment: