Adaptiojen nollaus? 3.3 dme, eli M60 540i.
Inpalla ei ollu sitä reset adaption values täppää, minkä sai esim. e39:ssä. Ei muutenkaan tuo inpa kunnolla toimi, niin liekö sen takia.
Mutta miten sai adaptiot nollille? Akun kenkä irti ja sitten oli jotain kikkailua että sai dme tyhjäksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Wangel436 View PostMissäs mallista oli se vahvempi reaktiotangonpusla joka oli käypänen e34:seen. Hatara muistikuva että e32 750? :think
Varaosanumeroa sille jollakin tallessa?
Ja ainakin kohtuu kestävät nuo edelliset oli, kun noilla päästiin 160tkm ja kaikki kilometrit ajettu leveillä/matalilla renkailla,jotka rasittaa kaikkia puslia vähän erilailla kuin vakiopullakumit
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rhodry View PostKertokaapa nyt silleen selkeästi miten tuo kuskin oven lukkopesä lähtee irtiKatoin joitain ohjeita täältä mutta en vaan tajua. Mulla on tuo kahva tossa nenän edessä ja se joku lukkomutteri irti mutta lukkopesä ei tuu pois.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Leave a comment:
-
-
Kertokaapa nyt silleen selkeästi miten tuo kuskin oven lukkopesä lähtee irtiKatoin joitain ohjeita täältä mutta en vaan tajua. Mulla on tuo kahva tossa nenän edessä ja se joku lukkomutteri irti mutta lukkopesä ei tuu pois.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostUretaaninen ollu itsellä tarkotus mut tuo vois olla vähempi melunen. Kallis voi olla myös.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMiten olisi strongflexit, varmaan halvematkin kuin 750 puslat?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wangel436 View PostMissäs mallista oli se vahvempi reaktiotangonpusla joka oli käypänen e34:seen. Hatara muistikuva että e32 750? :think
Varaosanumeroa sille jollakin tallessa?
Leave a comment:
-
-
Missäs mallista oli se vahvempi reaktiotangonpusla joka oli käypänen e34:seen. Hatara muistikuva että e32 750? :think
Varaosanumeroa sille jollakin tallessa?
Leave a comment:
-
-
Näin kun tuli viskoista puhe. Niin onko kukaan kokeillut lisätä viskoon sitä öljyä, vai onko se edes mahdollista Bemarin viskoissa? Jos joku on kokeillut, niin onko ollut mitään hyötyä? Toyotallahan taitaa jotain viskoöljyä olla pikkupurkeissa saatavana.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by duuk View PostHyvä homma. Mulla on tuossa jo tulevan talven tilauslistalla uusi visko kun on unohtunut kokonaan aikaisemmin tilailla. No viimekesänä nyt erityistä tarvetta ei ollutkaan, koska oli niin viileä kesä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Arde92 View PostEilen nakkasin uuden viskon kehikon paikoille niin ei enään nouse viisarin verran yli:think
Uuden vastuksenko saa niin luultavasti alkaa pysymään paikoillaan
Käyttöautossa taas ei flekti pyöri ollenkaan vaikka ois ilmastointi päällä ja kehikko puuttuu. Vaikka pistäis parin kumia katuun ja tekis mitä niin lämmöt aina viisarin vaille puoli:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by duuk View PostNäillä + 30-asteen helteillä kaupunki hyssyttelyssä näin tekee myös oma M5. Uudella termarilla normi ajossa lämmöt viisarin vajaan puolen välin. Aktiiviajossa puolessa välissä ja nyt näillä tappohelteillä sen puolen viisarin verran yli puolen välin. Laskee kyllä siitä heti alas kun lähtee kaupungista väljemmille vesille.
Ilmastoinnin flekti toiminnassa kuin myös visko. En ole jaksanut asiasta huolestua, tätä ennen olen ajatellut että alkuperäinen visko ei ihan 100% terässä enään ole..
Uuden vastuksenko saa niin luultavasti alkaa pysymään paikoillaan
Käyttöautossa taas ei flekti pyöri ollenkaan vaikka ois ilmastointi päällä ja kehikko puuttuu. Vaikka pistäis parin kumia katuun ja tekis mitä niin lämmöt aina viisarin vaille puoli:think
Leave a comment:
-
Leave a comment: