Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bemmeri
    replied
    Adaptiojen nollaus? 3.3 dme, eli M60 540i.

    Inpalla ei ollu sitä reset adaption values täppää, minkä sai esim. e39:ssä. Ei muutenkaan tuo inpa kunnolla toimi, niin liekö sen takia.


    Mutta miten sai adaptiot nollille? Akun kenkä irti ja sitten oli jotain kikkailua että sai dme tyhjäksi.

    Leave a comment:


  • Wangel436
    replied
    Originally posted by Wangel436 View Post
    Missäs mallista oli se vahvempi reaktiotangonpusla joka oli käypänen e34:seen. Hatara muistikuva että e32 750? :think
    Varaosanumeroa sille jollakin tallessa?
    Vastaanpa itselleni ja muille,tällä numerolla pitäis löytyä--> BMW 750i bushings: 31 12 1 136 607

    Ja ainakin kohtuu kestävät nuo edelliset oli, kun noilla päästiin 160tkm ja kaikki kilometrit ajettu leveillä/matalilla renkailla,jotka rasittaa kaikkia puslia vähän erilailla kuin vakiopullakumit

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Kertokaapa nyt silleen selkeästi miten tuo kuskin oven lukkopesä lähtee irti Katoin joitain ohjeita täältä mutta en vaan tajua. Mulla on tuo kahva tossa nenän edessä ja se joku lukkomutteri irti mutta lukkopesä ei tuu pois.
    Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Kertokaapa nyt silleen selkeästi miten tuo kuskin oven lukkopesä lähtee irti Katoin joitain ohjeita täältä mutta en vaan tajua. Mulla on tuo kahva tossa nenän edessä ja se joku lukkomutteri irti mutta lukkopesä ei tuu pois.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Uretaaninen ollu itsellä tarkotus mut tuo vois olla vähempi melunen. Kallis voi olla myös.
    Strongflex on hiukan pehmeämpi kuin Powerflex, en huomannut mitään melun lisäystä orggikseen.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Miten olisi strongflexit, varmaan halvematkin kuin 750 puslat?
    Uretaaninen ollu itsellä tarkotus mut tuo vois olla vähempi melunen. Kallis voi olla myös.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Miten olisi strongflexit, varmaan halvematkin kuin 750 puslat?

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Wangel436 View Post
    Missäs mallista oli se vahvempi reaktiotangonpusla joka oli käypänen e34:seen. Hatara muistikuva että e32 750? :think
    Varaosanumeroa sille jollakin tallessa?
    Tämä kiinnostaa minuakin.

    Leave a comment:


  • Wangel436
    replied
    Missäs mallista oli se vahvempi reaktiotangonpusla joka oli käypänen e34:seen. Hatara muistikuva että e32 750? :think
    Varaosanumeroa sille jollakin tallessa?

    Leave a comment:


  • Arde92
    replied
    Autoasi varaosamyymälästä

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Arde92 View Post
    114e oli Behr visko varaosapuljusta
    Fixus ad vai mikä pulju? Vois käydä itselleen kanssa hakemassa uuden..

    Leave a comment:


  • IBI-88
    replied
    Näin kun tuli viskoista puhe. Niin onko kukaan kokeillut lisätä viskoon sitä öljyä, vai onko se edes mahdollista Bemarin viskoissa? Jos joku on kokeillut, niin onko ollut mitään hyötyä? Toyotallahan taitaa jotain viskoöljyä olla pikkupurkeissa saatavana.

    Leave a comment:


  • Arde92
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Hyvä homma. Mulla on tuossa jo tulevan talven tilauslistalla uusi visko kun on unohtunut kokonaan aikaisemmin tilailla. No viimekesänä nyt erityistä tarvetta ei ollutkaan, koska oli niin viileä kesä.
    114e oli Behr visko varaosapuljusta

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Arde92 View Post
    Eilen nakkasin uuden viskon kehikon paikoille niin ei enään nouse viisarin verran yli:think

    Uuden vastuksenko saa niin luultavasti alkaa pysymään paikoillaan
    Käyttöautossa taas ei flekti pyöri ollenkaan vaikka ois ilmastointi päällä ja kehikko puuttuu. Vaikka pistäis parin kumia katuun ja tekis mitä niin lämmöt aina viisarin vaille puoli:think
    Hyvä homma. Mulla on tuossa jo tulevan talven tilauslistalla uusi visko kun on unohtunut kokonaan aikaisemmin tilailla. No viimekesänä nyt erityistä tarvetta ei ollutkaan, koska oli niin viileä kesä.

    Leave a comment:


  • Arde92
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Näillä + 30-asteen helteillä kaupunki hyssyttelyssä näin tekee myös oma M5. Uudella termarilla normi ajossa lämmöt viisarin vajaan puolen välin. Aktiiviajossa puolessa välissä ja nyt näillä tappohelteillä sen puolen viisarin verran yli puolen välin. Laskee kyllä siitä heti alas kun lähtee kaupungista väljemmille vesille.
    Ilmastoinnin flekti toiminnassa kuin myös visko. En ole jaksanut asiasta huolestua, tätä ennen olen ajatellut että alkuperäinen visko ei ihan 100% terässä enään ole..
    Eilen nakkasin uuden viskon kehikon paikoille niin ei enään nouse viisarin verran yli:think

    Uuden vastuksenko saa niin luultavasti alkaa pysymään paikoillaan
    Käyttöautossa taas ei flekti pyöri ollenkaan vaikka ois ilmastointi päällä ja kehikko puuttuu. Vaikka pistäis parin kumia katuun ja tekis mitä niin lämmöt aina viisarin vaille puoli:think

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎