Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Lämpimänä "yhtäpuuta" vesipumpun kanssa ja kylmänä pitäis pyöriä ilman, että vesipumpun siivapyörä pyörii.
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostKyllä se pyörii aika tahtia vaikka olisi rikkikin.
Rullaa sanomalehteä ja koita saako sen pysäytettyä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by IBI-88 View PostTuo tuli ekana itselläkin mieleen, mutta tosiaan tuo visko kyllä pyörii ihan semmosta tahtia, ettei se paperilla pysähdy. Ja tosiaan esim. eilen n.30 asteen helteessä käyttelin parkkipaikalla ilmastointi päällä n. 10-15min, niin ei viisari värähtänytkään. Sitten siirryin n. 100m jonottamaan tankille, niin siinä rupesi lämmöt nousemaan heti.
Rullaa sanomalehteä ja koita saako sen pysäytettyä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by sesku View PostItellä oli samoja oireita edellisessä 525sessa eli tyhjäkäynnillä meinasi välillä nostella lämpöjä mutta ajossa lämmöt ei noussu normaalin yläpuolelle vaikka kuinka polki. Flektin visko sieltä oli antautunu ja eikös sen huomaa siitä että flektin saa pysäytettyä paperilla tai sormin...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by IBI-88 View PostKyseessä 525ia vm 94. Mahtaako alla mainitun ongelman aiheuttaja olla vesipumppu vai visko? Eli tyhjäkäynnillä saattaa yhtäkkiä ruveta joskus nostamaan lämpöjä. Voi olla että käy esim 10min ilman mitään ongelmaa (ajon jälkeen, eli siis lämpimällä koneella), mutta joskus saattaa ruveta lämmöt kohoamaan lyhyemmänkin käynnin aikana tai sitten ei. Laskevat, kun lähtee ajamaan. Ajossa (40km/h - 120km/h) ei missään vaiheessa ole lämmöt nousseet yli puolen välin. Myöskään liikennevaloissa ei ole lämmöt nousseet. Viskoa heilutellessa tuntuu pientä klappia. Vesipumppu löytyy kaapista, mutta jos ongelma on jossain muualla, niin ei joutaisi ruveta vaihteleen. Vai voisiko visko oireilla noin satunnaisesti?
Leave a comment:
-
-
Kyseessä 525ia vm 94. Mahtaako alla mainitun ongelman aiheuttaja olla vesipumppu vai visko? Eli tyhjäkäynnillä saattaa yhtäkkiä ruveta joskus nostamaan lämpöjä. Voi olla että käy esim 10min ilman mitään ongelmaa (ajon jälkeen, eli siis lämpimällä koneella), mutta joskus saattaa ruveta lämmöt kohoamaan lyhyemmänkin käynnin aikana tai sitten ei. Laskevat, kun lähtee ajamaan. Ajossa (40km/h - 120km/h) ei missään vaiheessa ole lämmöt nousseet yli puolen välin. Myöskään liikennevaloissa ei ole lämmöt nousseet. Viskoa heilutellessa tuntuu pientä klappia. Vesipumppu löytyy kaapista, mutta jos ongelma on jossain muualla, niin ei joutaisi ruveta vaihteleen. Vai voisiko visko oireilla noin satunnaisesti?
Leave a comment:
-
-
heelp
mitä kävi kun 518 keitti yli tossa pari päivää sitten ja tiiän että kansipahvi meni mutta ihmetyttää ku ei lähe ollenkaan käyntiin:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostJollain tietoo et mikä boksi toi on tos pissapojan nestesäiliön ja niinku iskarin yläpään "välissä"? Katoin kerran nii oli kolme relettä ja sulaketta:think
Leave a comment:
-
-
Jollain tietoo et mikä boksi toi on tos pissapojan nestesäiliön ja niinku iskarin yläpään "välissä"? Katoin kerran nii oli kolme relettä ja sulaketta:think
Leave a comment:
-
-
Millanen (se oikeaoppinen) homma vaihtaa tukivarren helat e34:seen? osa nro 2: http://www.realoem.com/bmw/showparts...21&hg=33&fg=30
Eikös tommoset sinne passaa: http://www.mister-auto.fi/fi/tukivar...161JBU390.html TRW:n pitäis olla kelpokamaa..?Last edited by Merkki; 03-08-2014, 12:29.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostYsiykkönen 2 litranen itel, harvemmin varmaa on konehuonees tollases ainaka mis on m50 kone. Mullaki 90ah akku nii olis aika möhkäle tuolmutta, en oo akunpuolel nähny mitää boksia? Vasemman takapenkin alla on kylläkin jotai mut oikeen alla ei oo ku akku.
Voihan se pääsulake olla laitettu vaikka jonkun kutistesukan sisään.
Tollanen sen pitäisi olla
Ja jos ja kun se löytyy, niin tarkistaaksesi sulakkeen kunnon, sun pitää irrottaa se mutterien alta, koska murtunut kohta voi olla mutterin alla piilossa, jolloin sitä ei näe jos sen tarkistaa vain päällisin puolin.
Leave a comment:
-
-
Mutta asiasta kukkaruukkuun. Jännä ettei kellään muulla sit oo tollast vikaa tehny:think se ei aina tee sitä. Tuntuu et just sillon ku ei tosiaan tarvis alkaa nykimään nii sit se sen tekee
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMulla ei ollut kummassaakaan, tosin ne oli molemmat vanoksella.
Leave a comment:
-
Leave a comment: