Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rhodry
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 3264
    • Siuntio

    #31
    Originally posted by peto2 View Post
    kyllä mä sanoisin että nokka ja keinuvivut voi olla kulunu mutta tuskimpa venttiilit.. Ota venakoppa auki ja ota muutama lähikuva ja postaa tänne niin kirkastuu näkymä kristallipallossa
    No siis se on tiedossa jo että ne on molemmat kulunu, ja uudet on kyllä jo En vaan niitä oo vielä vaihtanut kun on tosiaan nyt vähän epäselvää toi venttiilihomma. Pitää kattoa jos viikonloppuna olis sen verran hyvä sää että jaksais tuolla pihalla sen aukasta

    Originally posted by Haju69 View Post
    Eihän siellä nyt ole keinuvipu poikki tai jotain.. Mutta käytä tosiaan venakoppa auki ja jos ei muuten selkene niin ota kuvaa sieltä.
    En osaa sanoa kun en mie tiedä miltä se kuulostaisi jos olis poikki.
    BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
    Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
    E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8258
      • Järvikylä (Nakkila)

      #32
      Originally posted by Rhodry View Post
      En osaa sanoa kun en mie tiedä miltä se kuulostaisi jos olis poikki.
      Säksätystä jonka kuulee huonompikuuloisetkin.
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      • Rhodry
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 3264
        • Siuntio

        #33
        Originally posted by peto2 View Post
        Säksätystä jonka kuulee huonompikuuloisetkin.
        No tuo kyllä kuuluu varmaan kilometrin päähän Ehkä mie en sittenkään oo niin kusessa tuon kanssa, pitää se venakoppa käyttää irti ja räpsiä teille kuvia
        BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
        Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
        E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90

        Comment

        • Muurahainen
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 9194
          • Nurmijärvi

          #34
          Originally posted by Rhodry View Post
          No tuo kyllä kuuluu varmaan kilometrin päähän Ehkä mie en sittenkään oo niin kusessa tuon kanssa, pitää se venakoppa käyttää irti ja räpsiä teille kuvia
          Joo se kannattaa.

          En kyllä kauheasti ole nähnyt että venttiilit olisi niin tyssääntyneitä että olisi säätö mahdotonta. Palaneet venttiilit ihan eri juttu taasen.

          Comment

          • Funki
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2011
            • 375
            • Kouvola

            #35
            Käykö sedanin ta-technix säädettävät takaiskarit touringiin?
            e39 520i -01 Touring(Stahlblau)
            ex.
            e39 523i -97 Sedan(Oxfordgrün)
            e34 525i Touring -94 (Daytonaviolett)
            e36 325i -93 Coupe(sterlingsilber)
            e30 316 -88 (schwarz)

            Comment

            • makkis
              BTCF Member
              • Feb 2005
              • 5152
              • Kouvola, Savisto

              #36
              Originally posted by Funki View Post
              Käykö sedanin ta-technix säädettävät takaiskarit touringiin?
              Käyhän ne varmaan fyysisesti, mutta ongelma tulee noissa tolppiin kohdistuvissa massoissa.
              Ta-tehnix kun tekee jo valmiiksi liian pienille massoille jousensa ja iskarinsa, saatikka kun sen iskee farmariin ni...
              Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
              Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
              Virallinen Xhp jälleenmyyjä

              Comment

              • duuk
                Moderator
                • Dec 2006
                • 10501
                • Saaressa

                #37
                Originally posted by makkis View Post
                Käyhän ne varmaan fyysisesti, mutta ongelma tulee noissa tolppiin kohdistuvissa massoissa.
                Ta-tehnix kun tekee jo valmiiksi liian pienille massoille jousensa ja iskarinsa, saatikka kun sen iskee farmariin ni...
                Jep voin kuvitella kuinka vetelät ne on..
                E36:ssakin ta-technixxxxin jouset oli touringin perseessä ihan ripulia ja oli tietysti specsattu myös touringiin..

                duke's garage:
                Suzuki R50
                E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                S38 S54 S62

                instagram: _duuk

                Comment

                • waudeville
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2006
                  • 2089
                  • Nokia

                  #38
                  No eikös se ole jo yleisesti tiedossa että noi tatechinixxin jouset on ihan kuraa!! ainakin mitä olen itse lukenut kyseisistä niin 95% on vaihtanut uusiin
                  e34 540ia -94 Batmobile
                  candy-king

                  ex: e32 735i -89
                  e34 525i -89

                  Comment

                  • Funki
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2011
                    • 375
                    • Kouvola

                    #39
                    Originally posted by makkis View Post
                    Käyhän ne varmaan fyysisesti, mutta ongelma tulee noissa tolppiin kohdistuvissa massoissa.
                    Ta-tehnix kun tekee jo valmiiksi liian pienille massoille jousensa ja iskarinsa, saatikka kun sen iskee farmariin ni...
                    Eipä näköjään ta-tachnix edes valmista erikseen toukkaan tarkottettuja settejä, kyllä nuo nyt sitte varmaa tulee hommattua ja kokeiltua kulahtaneen self leveling system tolppien tilalle
                    e39 520i -01 Touring(Stahlblau)
                    ex.
                    e39 523i -97 Sedan(Oxfordgrün)
                    e34 525i Touring -94 (Daytonaviolett)
                    e36 325i -93 Coupe(sterlingsilber)
                    e30 316 -88 (schwarz)

                    Comment

                    • makkis
                      BTCF Member
                      • Feb 2005
                      • 5152
                      • Kouvola, Savisto

                      #40
                      Originally posted by Funki View Post
                      Eipä näköjään ta-tachnix edes valmista erikseen toukkaan tarkottettuja settejä, kyllä nuo nyt sitte varmaa tulee hommattua ja kokeiltua kulahtaneen self leveling system tolppien tilalle
                      Ei kannata. Mulla kun on tuossa 535:ssa ta-technix ni perä laahaa maassa. Saatikka kun laittaa vielä tankin täyteen ni ja sit vielä että farkkuun laittais missä on painavempi perä.

                      Muutenkin moni halpis korkeussäädettävä sarja myydään samaa settiä sedaniin/coupeen/farmariin.
                      Eli farmarissa joutuu jouset tiukkaamaan korkeimpaan asentoon ja silti on alhaalla ja jousien kiepit hankaa toisiaan vasten eli joustovarakin loppuu kesken.

                      Et tee mitä teet, mutta itse pitäisin ennemmin ne paskat vakiot kuin että laittaisin rahaa kiinni siihen että saisin paskempaa tilalle.

                      You have been warned
                      Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                      Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                      Virallinen Xhp jälleenmyyjä

                      Comment

                      • salamine
                        Bimmer Rookie
                        • May 2011
                        • 109
                        • Finland

                        #41
                        no nytpäs ongelman lykkäs

                        Elikkäs mun e34 520 ei menny läpi liian löysien etujousien takia.
                        autossa on konin jäykkyyssäädettävä alusta, mistä nyt tiedän mitkä jouset siihen käy??
                        Ja saa vinkata jos tiedät että jollain ois myynnissä madallus jousia tai säädettävää alustaa vaikka käytettynäkin! ja mielellään vaan eteen

                        Comment

                        • Bmw Master
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2004
                          • 13155
                          • Kokomo

                          #42
                          Originally posted by salamine View Post
                          Elikkäs mun e34 520 ei menny läpi liian löysien etujousien takia.
                          Miten tuo todettiin?

                          Comment

                          • salamine
                            Bimmer Rookie
                            • May 2011
                            • 109
                            • Finland

                            #43
                            jouset pyörii ja ne saa vaikka käsin otettua irti kupeistaan ja pyöritettyä pois..

                            Comment

                            • peto2
                              BTCF Member
                              • Jan 2007
                              • 8258
                              • Järvikylä (Nakkila)

                              #44
                              Originally posted by salamine View Post
                              jouset pyörii ja ne saa vaikka käsin otettua irti kupeistaan ja pyöritettyä pois..
                              Sulla on liian pitkät iskarit
                              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                              ex:
                              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                              Nakkaa privaa jos tarvetta.

                              Comment

                              • Bmw Master
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2004
                                • 13155
                                • Kokomo

                                #45
                                Originally posted by salamine View Post
                                jouset pyörii ja ne saa vaikka käsin otettua irti kupeistaan ja pyöritettyä pois..
                                No ei ne liian löysät ole vaan liian lyhyet.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎