Originally posted by IBI-88
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by sesku View PostJoku viisaampi taisi joskus sanoa että ilmastoinnin flekti jäähdyttää myös ilmastoinnin kennon lävitte syyläriä, jolloin ilmastointi päällä ei pitäisi lämpöjen nousta vaikka visko ei toimisikaan...
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View PostKannattanee myös se vesipumppu vaihtaa, jos siinä tuntuu väljää olevan. Eiole kivaa kun nesteet tulee pihalle sieltä kesken ajon :think
Comment
-
-
Originally posted by IBI-88 View PostKylmällä koneella tuntui pientä klappia olevan siivistä heiluttaessa, kun moniurahihnan vaihdoin.
Lähtisin tuosta vesipumpusta liikkeelle sinunkin tapauksessa. Ei tosiaan ole kiva jos se porsii matkan varrelle. Pumpuksi sitten motonetin VALEO!!! Siinä on metallisiipi, joten ei hajoa ihan heti.
Comment
-
-
Mahtaakohan 525tds turbo olla lopuillaan, kun pukkaa jonku verran mustaa ja tuntus ettei vetojakaa iha kaikki ois tallella?? Ainaki nakkaa helpommin pientä ylämäkiin ja tuprua tulee... lämmöt iha ok ja muutenki iha hyvi pelittää... Vai tekeekö tää kuumuus vaan jotain ihmeellistä, ku mun mielestä viime kesänäki alko pöllyttelee, mut syksyl parantu
Comment
-
-
Itselläni on sellaista vikaa että ilmastointi päällä Paikoillaan nousee lämmöt puolviisaria yli keskiviivan. Flekti ei kylläkään pyöri sillä hitaammalla noupedella vaan täysillä ainoastaan. Tähän mennessä vaihdettua osaa, Vesipumppu, visko, termostaatti, syyläri.
Täytynee laittaa viskolle kehikko ja vastus vaihtaa vielä
Comment
-
-
Originally posted by maanmittaaja View PostMahtaakohan 525tds turbo olla lopuillaan, kun pukkaa jonku verran mustaa ja tuntus ettei vetojakaa iha kaikki ois tallella?? Ainaki nakkaa helpommin pientä ylämäkiin ja tuprua tulee... lämmöt iha ok ja muutenki iha hyvi pelittää... Vai tekeekö tää kuumuus vaan jotain ihmeellistä, ku mun mielestä viime kesänäki alko pöllyttelee, mut syksyl parantuTurboa oon itekki miettiny, että jokohan se alkais olee finaalissa :think
Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Originally posted by Läbä View PostOnko lastua? Itellä näillä keleillä saa vähän liikaa soppaa niin tuntuu tehottomammalta, koska ilma on kuumempaa ja sitä ei mahdu niin paljon sylinteriin. Illalla taas, kun ilma on kylmempää niin kulkee ihan erilailla, tai sitten vaan kuvittelenTurboa oon itekki miettiny, että jokohan se alkais olee finaalissa :think
Comment
-
-
Vois myös olla ahtovuotoa tai jos välijäähdytin paskakerroksessa niin sekin vaikuttaa.Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Mistä lähteä etsiin vikaa kun keskuslukko ei toimi. sisäpuolelta kyllä menee kiinni nutta ulkoa ei kummastajaan ovesta. tosin takakontista menee mutta muuten ei. onko lukko mekanismi rikki vai joku muu vika? kaukosäätökään ei toimi jotrn tarviiko siihenkin koodauksen?
13xE34
1xE39
5xE36
1xE38
1xE32
Comment
-
-
Originally posted by Arde92 View PostItselläni on sellaista vikaa että ilmastointi päällä Paikoillaan nousee lämmöt puolviisaria yli keskiviivan. Flekti ei kylläkään pyöri sillä hitaammalla noupedella vaan täysillä ainoastaan. Tähän mennessä vaihdettua osaa, Vesipumppu, visko, termostaatti, syyläri.
Täytynee laittaa viskolle kehikko ja vastus vaihtaa vielä
Ilmastoinnin flekti toiminnassa kuin myös visko. En ole jaksanut asiasta huolestua, tätä ennen olen ajatellut että alkuperäinen visko ei ihan 100% terässä enään ole..
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostNäillä + 30-asteen helteillä kaupunki hyssyttelyssä näin tekee myös oma M5. Uudella termarilla normi ajossa lämmöt viisarin vajaan puolen välin. Aktiiviajossa puolessa välissä ja nyt näillä tappohelteillä sen puolen viisarin verran yli puolen välin. Laskee kyllä siitä heti alas kun lähtee kaupungista väljemmille vesille.
Ilmastoinnin flekti toiminnassa kuin myös visko. En ole jaksanut asiasta huolestua, tätä ennen olen ajatellut että alkuperäinen visko ei ihan 100% terässä enään ole..
Uuden vastuksenko saa niin luultavasti alkaa pysymään paikoillaan
Käyttöautossa taas ei flekti pyöri ollenkaan vaikka ois ilmastointi päällä ja kehikko puuttuu. Vaikka pistäis parin kumia katuun ja tekis mitä niin lämmöt aina viisarin vaille puoli:think
Comment
-
Comment