E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kai sen pystyy kun muissakin onnistuu. E36, E38, E39 on tullut avattua ja jopa kasattua.
-
-
E34 puhaltaa vain kuumaa. Veikkaan että vesiventtiili jumittaa kun sen kierto vesipumppj hässäkän vaihdoin ja tämän jälkeen alkoi vika. Pystyykö sitä herkistelemään/putsaamaan?
Leave a comment:
-
-
Mitäs öljyä ootte laittanu perään ja vaihdelaatikkoon ja paljonko menee? Laatikko on zf ja perästä ei tietoo (lukko vissii ainaki on).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bansku View PostOnkos noi m60:in kumityynyt toiselta puolen epäkeskeinen? Eli mahdollista asentaa kone/laatikko paketti vinoon kardaani linjaan nähden. Huomen kattoo mistä kiikastaa, sekään ei oo pois suljettua että ollu vaan liian kapee rätti välissä:think. Nooh, päivällä sen suhteen viisaampia
Leave a comment:
-
-
Onkos noi m60:in kumityynyt toiselta puolen epäkeskeinen? Eli mahdollista asentaa kone/laatikko paketti vinoon kardaani linjaan nähden
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bansku View PostJoo se rättinivel ei tosiaankaan noin lyhyessä matkassa voi hajota vakio autolla mitenkään jos kaikki kunnossa. Vaikka mitenkä lenkkaraa antaisi. Koneen ja laatikon kumityynyt syyniin, sitten jos ne ehjät niin ihmettelemään missä helvetissä se heitto tulee että kardaani ei ole linjassaan.
Leave a comment:
-
-
Joo se rättinivel ei tosiaankaan noin lyhyessä matkassa voi hajota vakio autolla mitenkään jos kaikki kunnossa. Vaikka mitenkä lenkkaraa antaisi. Koneen ja laatikon kumityynyt syyniin, sitten jos ne ehjät niin ihmettelemään missä helvetissä se heitto tulee että kardaani ei ole linjassaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gemmi View PostSaako näihin jostain järeempiä/paksumpia kardaanin rättiniveliä?, vanha kesti rapiat 700km ja rupes täristään
Leave a comment:
-
-
Saako näihin jostain järeempiä/paksumpia kardaanin rättiniveliä?, vanha kesti rapiat 700km ja rupes täristään
Leave a comment:
-
-
Kiitos vastauksista kaikille! Hyvinkin mahdollista että joku tiiviste/anturi on kovettunut tai haljennut. Kun vein auton ilmastointihuoltoon alkukesästä ei järjestelmässä ollut yhtään kylmäainetta jäljellä. Ei edellisestä huollosta niin montaa vuotta kuitenkaan ole että kaikki kylmäaineet olisi kadonneet. Pakkanen talvella varmaan haurastuttanut tiivisteet. Auto kuitenkin seisoo talvet kylmässä pressutallissa. Pitäisi keksiä joku lämmin säilytystila jostain :think
Pitää myös tarkistaa myös tuo magneettikytkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Dankova View PostVastusta en ole ottanut kuskinpuolelta ulos. Pitää tarkistaa tuo.
Nyt kun muistelen niin myös se kompuran "naksahtava" ääni myös puuttuu kun ilmastoinnin laittaa päälle. Onko tuolle kompressorille oma releensä vai meneekö moottorinohjauksen kautta?
Olisiko hajonnut samalla kun oli tuo akunkenkä murtunut?
Leave a comment:
-
-
Automaatti-ilmastointi. Kun valitsee kaikki suunnat puhalluksen, se silti säätelee suuntia lämpötilan mukaan. Eli aamulla kun lämmittää keskisuuttimista ei juurikaan tule mitään, iltapäivällä kun viilentää tuulilasille ei tule mitään ja keskelle tulee paljon+lattialle vähän. Kuitenkin toiminta eroaa auto asennosta, silloin tulee viilennyksellä vain keskelle ja lämmityksellä vain lattialle.
Vika vai ominaisuus?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |foder| View PostRiippuu miten tutkitkaan järjestelmän vuodot.
Aikoinaan omassa tehtiin alipaineella testi, eikä vuotanut. Lyötiin aineet sisälle ja kuivaimen yksi antureista oli halki ja suhisi erittäin hiljaa ja vähän. Suurinpiirtein kuukauden toimi ja sitten lakkas toimimasta. Eli työpaineella se järjestelmä kuuluisi tutkia.
Harvemmin sellainen halpa täyttöhuolto vain sisältää testiä paineen alla.
Leave a comment:
-
Leave a comment: