memebuy23buy

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urpo_rotta
    replied
    En saa puhelimella pengotuksi nyt oikein niin kysyn täällä. Ostin käytetyt mataluusjouset eteen tuohon sigun vehkeeseen, jotta saisin keulaa vähän ylös, olivat 750i jouset. Halkaisija olikin 10mm pienempi kuin paikallaan olevissa jousissa. Mahtaako mennä silti paikalleen?

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    joo vahvasti viittaa siihen että on sulla nyt jostainkohtaa anturille menevät piuhat yhdessä.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Putsailit sen liittimen oikosulkuun

    Leave a comment:


  • jj5
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Anturi puuttuu ja -37 taulussa. Kokeiltu toisella anturilla?
    Jep, hetken aikaa oli -37 tällä "uudella" anturilla mutta tästä päästiin eroon kun liitintä vähän putsaili ym. Tämän jälkeen mittari on näyttänyt vain +78

    Pikaisesti kokeiltu myös vanhalla anturilla, millä aiemmin näytti oikein, mutta kokeiltaessa ei enää sekään näyttänyt järkeviä.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Anturi puuttuu ja -37 taulussa. Kokeiltu toisella anturilla?

    Leave a comment:


  • jj5
    replied
    +78'c helle

    Jep, eli jo aiemminkin pohdittu lämpömittari ongelma on edelleen ajankohtainen.

    Onko muilla ollut näin, että mittari näyttää +78'c kokoajan, eikä muutu missään tilanteessa? Käsittääkseni, mikäli virtapiiri on poikki, näyttää mittari -36 tai -37.

    Jos on ollut, niin miten on korjattu? :think

    Onko mittari vastus, mikä muuttuu lämpötilan mukaan? Nyt kun lämpötila varmaankin on toisessa ääripäässä, tarkoittaako tämä sitä, että vastusta ei ole ollenkaan tässä systeemissä?

    Tosiaan aiemmin mittasin anturin johdoista n. 4.8-4.9v jännitteen.

    Leave a comment:


  • Bode86
    replied
    Osaako kukaan sanoa, että mikä mahtaisi olla varaosanumero kiertovesi pumpun releelle? Ilmeisesti sellainen pieni rele? Autona 530 vm92.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by braig View Post

    Elikkä onko toi power supply tuon satelliittivahvistimen (mikä nyt onkaan) takia laitettu?
    Ei, tarpeeksi sähköhimmeleitä niin laitettu isompi laturi. Penkinlämmittimet yms...

    Leave a comment:


  • braig
    replied
    Tulin tutkineeksi noi lisävarusteet tuosta e34:sta ja no ei ollut mitenkää päätähuimaava, mutta yks pisti silmään jota en ihan ymmärtänyt millä tavalla on toteutettu ja missä tulee esille:

    Code Sonderausstattung Optional Equipment

    S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
    S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
    S498A Kopfstützen im Fond mechanisch Headrests, rear, mechanically adjustable
    S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
    S530A Klimaanlage Air conditioning
    S570A Stärkere Stromversorgung Reinforced power supply
    S655A Satellitentuner Satellite tuner

    Elikkä onko toi power supply tuon satelliittivahvistimen (mikä nyt onkaan) takia laitettu?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Merkki View Post
    Minkähän hintaluokan paketti oli kyseessä? Tuntuu olevan monta erilaista tarjolla.
    Katson kuitista osanumeron kun ehdin.

    Leave a comment:


  • Merkki
    replied
    Minkähän hintaluokan paketti oli kyseessä? Tuntuu olevan monta erilaista tarjolla.


    Originally posted by Bmw Master View Post
    Omaani asennettiin just Sachs. Ainakin vielä toimii.

    Leave a comment:


  • mualari
    replied
    Originally posted by MPV View Post
    Mulla oireili vähän tuohon tapaan, kun työsylinteri aloitteli vuotamista. Sinne pääsee ilmaa, jonka takia sitten alussa poljin tuntuu "lyövän tyhjää". Muutaman kerran kun pumppaa, niin yleensä tasoittuu. Jonain päivänä sitten vuotaa niin paljon että lakkaa toimimasta kokonaan. Työsylinterihän vuotaa sitten sinne kytkinkopan sisään, niin voi hetki mennä ennenkuin merkkaa alleen.

    Jos tosiaan tuo "välys" ilmenee pidemmän parkissa olon, esim aamulla, ja paranee ajaessa, niin suosittelisin ostamaan uuden työsylinterin aika pian. Ilman kytkintä ajaminen onnistuu kyllä hätätilassa, mutta en suosittele.
    tätä itsekkin epäilin!

    Leave a comment:


  • MPV
    replied
    Originally posted by mualari View Post
    mistä johtuu että kytkin polkimessa on välillä välystä aivan tolkuttoman paljon ja välillä ei paljon mitään? nestettä näytti olevan, kytkin remppakin tehty vasta ettei ainakaan kytkin ole loppu (kytkinlevy, asetelma ja painelaakeri) :think
    Mulla oireili vähän tuohon tapaan, kun työsylinteri aloitteli vuotamista. Sinne pääsee ilmaa, jonka takia sitten alussa poljin tuntuu "lyövän tyhjää". Muutaman kerran kun pumppaa, niin yleensä tasoittuu. Jonain päivänä sitten vuotaa niin paljon että lakkaa toimimasta kokonaan. Työsylinterihän vuotaa sitten sinne kytkinkopan sisään, niin voi hetki mennä ennenkuin merkkaa alleen.

    Jos tosiaan tuo "välys" ilmenee pidemmän parkissa olon, esim aamulla, ja paranee ajaessa, niin suosittelisin ostamaan uuden työsylinterin aika pian. Ilman kytkintä ajaminen onnistuu kyllä hätätilassa, mutta en suosittele.

    Leave a comment:


  • Dre-
    replied
    Originally posted by peeämwee View Post
    Kyllä. Jos taas manuaali, abs-valo syttyy kun akku finaalissa. Sitten radio sammuu, jne.

    100% varma tieto joka aina kannattaisi kokeilla jos ostaa vanhan femman tai seiskan. Kaikenlaista muutakin kivaa yleensä ilmenee jos akku on kaputt. Siis virheilmoituksia, jne.
    Ei toiminut akun vaihdon jälkeen eikä Öljyistä löytynyt syyllistä.
    Laatikon sähköliitin kävi samalla irti ja näytti olevan hyvässä kunnossa.
    Vähän tuo vika ärsyttää mutta ajoa ei ole haitannut muuten.. Onneks löytyy täysin vastaava tekniikka täydessä kunnossa jos laatikko rupeaa temppuilemaan enemmänkin
    Mistähän sitä seuraavaksi lähtis etsimään vikaa

    Leave a comment:


  • Henkkaap
    replied
    Mikäs tuolta takaa on menny kun narisee töyssyissä ja kääntyessäkin välillä..? Onko ne just noi alatukivarsien niveltangot, kuulostais tulevan sieltä suunnilta :think

    Leave a comment:

Working...
X