mikähän mahtais olla oikea varaosanumero tuulitunnelille (nro1 kuvassa)
auto m50b25tu manuaali -94 uitettu saksasta. Osaa ei ole autossa minun aikana ollut joten ei tietoa.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
apuja nopeasti?!?!?!?!?
Noniin, elikkäs ostin tuollaisen vekottimen korimallilla e34 ja vm:1990. Olin päivän ajellut ja tehot katosivat, no ensimäiseksi tuli mieleen turbo ja oireetkin olivat sen mukaisia mutta kun aloin tutkia tarkemmin turbo on ok ja paineet ok... seuraava mitä en ole vielä kokeiluut mutta tuli mieleen kun katselin konetta diesel suodatin on aikasta vanha. ja olin tankkannut 20L VENÄLÄISTÄ dieseliä autoon olisiko mahdollista että olisi ollut vähän tukossa ja venäjän laatu menovesi oli tukkinnut suodattimen kokonaan jonka johdosta tehot häsivät vai mikä muu voisi olla vikana??. Vastauksia ja apuja kaivataan kovasti!!! ! kiitos vastanneille.
Leave a comment:
-
-
Eikös se lähde lyömällä? Mulla olis muuten suksipussi siihen....
Leave a comment:
-
-
Onko millanen homma irrottaa suksiluukun paikalta se pelti? (Ei siis ole suksiluukkua).
Leave a comment:
-
-
Onko etusumuvalot samanlaiset tavalliseen ja m-tech puskuriin. lähinnä kiinnittysten osalta?
Leave a comment:
-
-
check control heittää herjat lyhkäsistä perävaloihin joka noin joka toinen kerta käynnistäessä. Toisella LKM poksilla kokeiltu ja ei muutosta. Ja kaikki valot toimii kyllä?
Leave a comment:
-
-
Tuleeko lähivaloihin asennetuista xenonoista CC:lle herjaa? Canbus ballastit jos mitään väliä.
EDIT: Niin ja tartteeko relesarjan?Last edited by Bmw Master; 12-08-2015, 20:35.
Leave a comment:
-
-
Tuli soitto korjaamolta ja siellä oli toinen akunkenkä hapettunut ja murtunut poikki. Asensivat uuden tilalle. Laturi lataa normaalisti ja akku on kunnossa. Ei sen ihmeempiä ongelmia tällä kertaa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bansku View PostEttei vaan olis akku finaalissa. Apuvirrallavehkeet tulille ja tän jälkeen mittaa latauksen, jos se on ok, niin ei muutakun ajaa jonnekkin pajalle missä akun kuormitus vehkeet. Itelläkin olisi vahva epäillya kyllä aku paskuuden suuntaan
Tuntuu välillä että tuolla autolla on hyviä ja huonoja päiviä, ihan niinku sillä olis oma mieli....mystistä :think
Leave a comment:
-
-
Ettei vaan olis akku finaalissa. Apuvirrallavehkeet tulille ja tän jälkeen mittaa latauksen, jos se on ok, niin ei muutakun ajaa jonnekkin pajalle missä akun kuormitus vehkeet. Itelläkin olisi vahva epäillya kyllä aku paskuuden suuntaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by turbosukka View PostJos tämä oire jatkunut pitkään että esim ekalla starttauksella rohahtaa/vingahtaa tyhjää tai pyörii ja yhtäkkiä stoppaa pyörittäminen ja sitten tokalla vasta lähtee niin startti entinen.. Bendixin kiukuttelua
Vai onko tehnyt vaan niin että kun käännät ekan kerran avainta ei tapahdu mitään, naks ja hiljaisuus?
Leave a comment:
-
Leave a comment: