memebuy23buy

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bmw Master
    replied
    Originally posted by _jazze_ View Post
    Minkähänlainen homma on kun e34 jälkiasennettu cruisen viiksi ottaa pyyhkijän viikseen kiinni kun vivusta vääntää ylös? Onko erilaisia pyyhkijän viiksiä olemassa?
    Kahta eri mallia cruisen viiksiä, joten sulla on väärä. Pitää olla sellainen jossa mutka alaspäin.

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by _jazze_ View Post
    Minkähänlainen homma on kun e34 jälkiasennettu cruisen viiksi ottaa pyyhkijän viikseen kiinni kun vivusta vääntää ylös? Onko erilaisia pyyhkijän viiksiä olemassa?
    Olisikohan nyt jotain taipunut?

Leave a comment:

• _jazze_
    replied

Leave a comment:

• aae30
    replied
    Originally posted by TsTPioneeri View Post
    Mutta voisin olettaa että ainakin tuon 310hv siitä saisi ilman muutoksia ei kuitenkaan tuo M60 kone pitäisi mikään tukkonen olla toisinkuin M62nen.
    Mites m62 nyt tukkonen on?
    Siis faktaa asiasta, mutu-oletukset ei kiinnosta.

Itse ollut siinä käsityksessä, että iskutilavuus enemmän kuin paikkaa sen, minkä nokissa m60:lle häviää.
    Ja kuten Urpo_rotta:kin edellä mainitsi, käyttää m62 samoja pakosarjoja kuin s62...

Leave a comment:

• JJT
    replied
    M50 vakiomoottorista 120nm/litra:think

Leave a comment:

• TsTPioneeri
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    En ollenkaan pidä mahdottomana tuota 100hv/litra tehoa.
    Jos tästä kävelen 50m niin johan tuolla tallissa on taivaan vanhassa 2.0 ford ohc:ssä melkein tuo.

Sitä tarkoitin että ei vain pelkällä lastulla kauhean pitkälle päästä.
    Juu ei toki tuossakin esimerkin M50B25ssa on putkisto ja vaparisuodatin jotka saattavat nekin jotain vaikuttaa.

Itsehän aion tuon 525iin lastuttaa jossain vaiheessa myös ja mulla on putkisto, peltipakosarjat ja vapari siihen täytyy lukemia ilmoitella.

540iin tuskin olen vähän avarampaa putkistoa sekä parempaa kotelosuodatinta lukuun ottamatta muuta tekemässä ennen lastua.

Mutta voisin olettaa että ainakin tuon 310hv siitä saisi ilman muutoksia ei kuitenkaan tuo M60 kone pitäisi mikään tukkonen olla toisinkuin M62nen.

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Joo saman olen huomannut itsekkin tainnut tulla typo.

Itse olen jotakin ralli 325sia tullut nähtyä ja aika tuolla linjalla tuntuvat menevän putkiviritteisinä johan noista 325sta otetaan ilman mitään ihmeellisyyksiä yli 300Hv.

Taitaa olla vaan virittäjien osaamattomuutta jos 100Hv litraa kohti pidetään mahdottomuutena vaparista kallista se toki on.
    En ollenkaan pidä mahdottomana tuota 100hv/litra tehoa.
    Jos tästä kävelen 50m niin johan tuolla tallissa on taivaan vanhassa 2.0 ford ohc:ssä melkein tuo.

Sitä tarkoitin että ei vain pelkällä lastulla kauhean pitkälle päästä.

Leave a comment:

• TsTPioneeri
    replied
    Tulipas asiantunteva fiilis kun sivun reunassa lukee 325 E39

Kovasti tuntuvat foorumilla näkevän ylimääräistä vaivaa saadakseen vastaavat tehot ulos...
    Itsellä kun nuo M50 koneiset ovat vakioita en omasta puolesta sano mitään.
    Joo saman olen huomannut itsekkin tainnut tulla typo.

Itse olen jotakin ralli 325sia tullut nähtyä ja aika tuolla linjalla tuntuvat menevän putkiviritteisinä johan noista 325sta otetaan ilman mitään ihmeellisyyksiä yli 300Hv.

Taitaa olla vaan virittäjien osaamattomuutta jos 100Hv litraa kohti pidetään mahdottomuutena vaparista kallista se toki on.

Leave a comment:

• peeämwee
    replied

Kovasti tuntuvat foorumilla näkevän ylimääräistä vaivaa saadakseen vastaavat tehot ulos...
    Eikö tästä ole aikaisemminkin ole ollut puhetta että penkki antaa pikkasen optimistisen tuloksen? Onhan se uskottavaa kun vapariin saa peruslastulla yhtä paljon hummia kun thyrbo koneeseen lastulla. Ehkä se lastu on vaan niiin hyvä. Ei.

P.s. Don´t believe the hype.
    Last edited by peeämwee; 05-07-2015, 12:53. Reason: p.s.

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied

Leave a comment:

• Urpo_rotta
    replied
    Taitaakin sitten olla niin että parempi raahata auto Valkeakoskelle niin aletaan saamaan veekasista voimaa.

Asia taitaa olla niin että m60 ei anna ilman mekaanisia muutoksia yli 300 hv ja pakosarjat ei oo tulppana vielä tossa kohtaa. S62 sarjat mm. Käytännössä samanlaiset.

Leave a comment:

• TsTPioneeri
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied

M50B25 koneesta on otettu lastulla 224hv 300Nm jossa siinäkin on 32hv lisää.

Leave a comment:

• TsTPioneeri
    replied
    Tuskin tässä antureita ihan huvin vuoksi lähdetään uusimaan ja jos säädätän teen sen kyllä ammamiehellä!

M50B25 koneesta on otettu lastulla 224hv 300Nm jossa siinäkin on 32hv lisää.

Ja onhan tuo 4L aika matalaviritteinen 71,5Hv litraa kohden kun M50B25 koneessa on 76,8Hv litraa kohti jos olisi edes yhtä kireä olisi 4 litran koneessa oltava 307Hv ja ollakseen samantasoinen lastutetun M50B25sen kanssa olisi oltava 4L koneessa oltava 89,6Hv litraa kohden eli 358,4Hv.

Joten en minä lähtisi mahdottomaksi sanomaan M60B40ssa on kuitenkin aika hyvä yläkerta ja imusarjat.

Pakosarjat ne eniten varmaan ahistaa.

Leave a comment:

• Urpo_rotta
    replied
    http://www.ebay.com/itm/Performance-...-/320635918206

onkohan tommosia arvoja mahdollista saada lastuttamalla? :think

Ei todellakaan.

Edit: meinasin lentää perseelleen ku katoin uudestaan ja näin paljonko toi maksaa. Tohon rahaan alkaa saamaan säädön penkissä ja muutaman tapauksen minkä tiedän niin 300hp saa irti. Eli kyllä tuossa on mainosmiehen hevosia aika iso lauma.

Ensin aina anturit maf jne kuntoon viimesen päälle ja penkitys vakiona että tietää onko ketään kotona vai ei.
    Last edited by Urpo_rotta; 04-07-2015, 17:56.

Leave a comment:

Working...
X