Atf:ää vai CHF:ää autoon josta tasonsäätö poistettu ja ohjaustehostimen pumppu korvattu normi M30 moottorisen pumpulla eli on ilman tasonsäädön lähtöjä..
Atf:ää siellä oli, CHF sanoo korkki joka tosin on tasosäädöllisen mallin..
Auto on kerta vain kesäkäytössä ja ATF:ää oli, niin sitä laittasin. Toki CHF:t voi vaihtaa ku huuhtelee.
Atf:ää vai CHF:ää autoon josta tasonsäätö poistettu ja ohjaustehostimen pumppu korvattu normi M30 moottorisen pumpulla eli on ilman tasonsäädön lähtöjä..
Atf:ää siellä oli, CHF sanoo korkki joka tosin on tasosäädöllisen mallin..
Puhallin toimii vain täysillä, eli etuvastus kaput? Missä se on? 3/90 ei ilmastointia. Netissä ohjeet sanoo kuskin jalkotilassa sininen palikka, mutta ei näy. Eikä mielestäni ole miekkaa myöskään.
Puhallin toimii vain täysillä, eli etuvastus kaput? Missä se on? 3/90 ei ilmastointia. Netissä ohjeet sanoo kuskin jalkotilassa sininen palikka, mutta ei näy. Eikä mielestäni ole miekkaa myöskään.
Tästä ei isälläni ollut tietoa, vaihdettu liikkeessä. Tilanne on siitä huono, että autolla pitäisi päästä vielä sama noin 850km matka ajamalla takaisin ja ei tuosta oikein ota selvää, että tuleeko sieltä kaikki nesteet vielä matkalla pihalle vai tiputteleeko satunnaisesti.
Auto Helsingissä, jos joku haluaisi käydä sopivaa korvausta vastaan vilkaisemassa tai tulisimme näyttämään, niin privaa voi laittaa. :think
Nyt vaihdettu uusi 1.4kg korkki 2kg tilalle, ei vaikutusta. Edelleen jostain jäähdyttäjän lähistöltä tiputtelee nestettä ajon jälkeen. :think
Onko korkki vaihdettu myös jäähdyttimen yhteydessä?
Tästä ei isälläni ollut tietoa, vaihdettu liikkeessä. Tilanne on siitä huono, että autolla pitäisi päästä vielä sama noin 850km matka ajamalla takaisin ja ei tuosta oikein ota selvää, että tuleeko sieltä kaikki nesteet vielä matkalla pihalle vai tiputteleeko satunnaisesti.
Auto Helsingissä, jos joku haluaisi käydä sopivaa korvausta vastaan vilkaisemassa tai tulisimme näyttämään, niin privaa voi laittaa. :think
Isäni E34 525i -94 alkoi pitkän ajon jälkeen tiputtamaan nestettä enemmän tai vähemmän paisuntasäiliön suunnalta, mistä kannattaisi aloittaa tutkiminen?
Itse jäähdytin integroituine paisareineen on noin 3kk vanha. Vika ilmeni 850km yhtäjaksoisen ajon jälkeen (reilusti, iso lammikko) ja nyt liikkuessamme keskustan alueella lyhyempiä matkoja nestettä tippuu vaihtelevasti, välillä enemmän, välillä vähemmän.
Lämmöt täysin normaalit, ei kuplia tai öljyä nesteessä, ei savutusta.
Kannattaisiko korkin vaihtoa kokeilla esimerkiksi 1.4 -versioon?
Onko korkki vaihdettu myös jäähdyttimen yhteydessä?
Isäni E34 525i -94 alkoi pitkän ajon jälkeen tiputtamaan nestettä enemmän tai vähemmän paisuntasäiliön suunnalta, mistä kannattaisi aloittaa tutkiminen?
Itse jäähdytin integroituine paisareineen on noin 3kk vanha. Vika ilmeni 850km yhtäjaksoisen ajon jälkeen (reilusti, iso lammikko) ja nyt liikkuessamme keskustan alueella lyhyempiä matkoja nestettä tippuu vaihtelevasti, välillä enemmän, välillä vähemmän.
Lämmöt täysin normaalit, ei kuplia tai öljyä nesteessä, ei savutusta.
Kannattaisiko korkin vaihtoa kokeilla esimerkiksi 1.4 -versioon?
Leave a comment: